Skręt kompensacyjny
#21
Napisano 11 January 2010 - 13:31
#22
Napisano 11 January 2010 - 23:39
- Artu89 lubi to
#23
Napisano 12 January 2010 - 00:12
sprowokowaliście mnie
NARYSOWAŁEM TO WAM !!!!!
qźwa........ kiedy indziej opisze...... ale generalnie siwex i motyl obrze to ogarneli
zasada głowna to ze glowa znajduje sie na tej samej wysokosci........ oczywiscie czysto teoretycznie.
eska przeprowadzana jest po nami w pozycji niskiej.......... ;
a teraz macie i lookajcie
dwie wersje tak jak to wyglada patrzac z tylu albo jak kto woli z przodu kierunku jazdy i to samo rozlozone czyli kolo siebie zeby bylo czytelne
pzdr
JW
#24
Napisano 12 January 2010 - 02:46
Tak że oś po której się porusza przypada na tułów, a nie głowę.
#25
Napisano 12 January 2010 - 09:56
Luzu nie mam, śmig cięty - może i jako tako, ale raczej nim nie śmigam bo mi się deska za bardzo rozpędza
#26
Napisano 12 January 2010 - 09:59
#27
Napisano 12 January 2010 - 10:42
No nie wiem czy to taki luz... jak dla mnie trzeba się konkret napracować ciosając tym skrętem.
#28
Napisano 12 January 2010 - 11:27
W Spindlu od strony Hornovki robiłem tym furorę i mój synek był dumny
pzdr
#30
Napisano 02 February 2010 - 20:58
http://www.youtube.c...N-aKSOU#t=1m16s
1m:16s - 1m:25s
Pozdro.
#31
Napisano 02 February 2010 - 21:17
#32
Napisano 03 February 2010 - 02:44
w pierwszym jest jakis (W)N(W) a w drugim jest śmig.
#33
Napisano 03 February 2010 - 06:37
pzdr
JW
#34
Napisano 03 February 2010 - 14:49
Na równym, da się acz nie ma większego sensu.
#35
Napisano 03 February 2010 - 16:31
Na równym, da się acz nie ma większego sensu.
...........................chyba ze na tyczkach
pzdr
JW
#36
Napisano 12 February 2010 - 21:38
#37
Napisano 12 February 2010 - 21:42
#38
Napisano 16 March 2010 - 19:11
Ale jak sie chyba okazało moje wydawanie sie wn'a czy kompensacyjnego ma wiecej wspolnego z teoria niz praktyka chyba...
Czyżbyś się wypowiadał na tematy skrętów WN a w praktyce nie potrafił nim jeździć ??
#39
Napisano 16 March 2010 - 19:35
Czyżbyś się wypowiadał na tematy skrętów WN a w praktyce nie potrafił nim jeździć ??
powiedział co wiedział ...
Snołborderzy snołborderom
aDECHAde.com Team
Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...
#40
Napisano 16 March 2010 - 22:06
Zna ktoś może dobrą szkołę lub instruktora z Wisły/Ustronia, który by umiał nauczyć skrętu kompensacyjnego ?
calkiem z zewnatrz -czytajac Twoje dewagacje i zapytania co do PODSTAW techniki mysle ze powinienes sobie odpuscic jeszcze na jakis czas kompensacyjnego........
jest to trudny technicznie skret wymagajacy dobrej techniki w cietych, doskonalej pamieci miesniowej zeby dobrze to pojechac....
mniej wiecej jest to tak jakbys zadawal pytania o szybkosc puszczania sprzegla w samochodzie i jak proporcjonalnie dodawac gazu a nastepnie kto moze cie nauczyc przejsc zakret pelnym slajdem.........
ale jeden pozytyw jest ......zamierzasz wyjsc na stok
............poszukaj instruktora najlepiej z papierami sitsu i przelec pokolei technike.............. kompensacyjny zostaw na koniec
pzdr
JW
kropki !!! wracać mi tu !!! znowu sp***doliły ..