

Ręczne smarowanie na gorąco - How TO - dyskusja
#164
Napisano 20 January 2013 - 20:07
#169
Napisano 21 January 2013 - 20:41
#171
Napisano 22 January 2013 - 08:57
Chyba troche nie zrozumiales, 1 kropka to 50st +/-10 druga kropka to 100 +/-10 czyli w najgorszym przypadku roznica miedzy 40 a 110 to 70Offtop:
50 -/+ 10 = 40-60 /= 70 Imho, ale ja z matmy kiepski.

#172
Napisano 22 January 2013 - 09:36
Dlatego nie ma co kombinować tylko raz kupić żelazko do tego odpowiednie a koszty wrócą się szybko
Chyba troche nie zrozumiales, 1 kropka to 50st +/-10 druga kropka to 100 +/-10 czyli w najgorszym przypadku roznica miedzy 40 a 110 to 70
Nadal 75, ale nie tak to się liczy, błąd pomiaru dodaje się tylko raz. Jeśli producent ustala jakąś podziałkę, weźmy licznik prędkości w samochodzie, to zawyżenia (każdy producent ma obowiązek zawyżyć pomiar, a w żelazku jest to po prostu błąd techniczny) nie dodajesz do każdej kreski skali. (przy prędkości rzeczywistej 50km/h jechałbyś już wg licznika koło setki



Żeby nie robić totalnego offtopa, to dodam, że smaruję na gorąco narty znajomym od bardzo dawna i polecam jednak odżałować te ~150zł na żelazko przystosowane do smarowania. Właśnie z tego powodu, że mają z reguły większą moc i dokładniejszy termostat. Dużo lepiej radzą sobie z utrzymywaniem stałej temperatury. Aczkolwiek dla chcącego nic trudnego, i żelazkiem na węgiel by się dało.

#174
Napisano 22 January 2013 - 11:41
http://allegro.pl/ze...2969668108.html - 167,50zł
http://www.remsport....mon-p-1548.html - 125zł
Nie mówiąc już o tym że "~" znaczy w przybliżeniu.
#175
Napisano 22 January 2013 - 12:15
Jeżeli chodzi o TOKO - czy w sklepie czy na allegro wyjdzie właśnie 180-200 zł a nie 150 zł, nawet pod linkiem, który sam podałeś hehe
A za tego demona koszt wysyłki liczą sobie aż 20-30 zł więc też pudło

#179
Napisano 22 January 2013 - 14:17
Choć skłamałbym gdybym powiedział że nie chciałbym Takiego toko

#180
Napisano 22 January 2013 - 14:35
Ale nowe deski, z cywilizowanych firm są gotowe do jazdy, nie trzeba z nimi nic robić, kilka dni jazdy i dopiero wtedy smarujemy.
Takie rzeczy widać z resztą gołym okiem. Nowa deska jest idealnie gładka, nie powinna mieć żadnych wysuszonych miejsc, żadnych białych "dziurek", "mikro nitek", plam...
Dodaj odpowiedź
