Ręczne smarowanie na gorąco - How TO - dyskusja
#69
Napisano 16 December 2010 - 12:50
A jak np: po smarowaniu i zjechaniu parę razy, samar zaczyna odłazić, to można znowu podgrzać go żelazkiem i rozprowadzić tam gdzie są ubytki?
to znaczy ze za slabo go sciagnales i dochodzi do takiego stanu w jakim powinien byc. jezeli dobrze rozumiem o co Ci chodzi...
pewnie zaraz dostane punch ale ja np z jibbowki nie sciagam wosku nauczylem sie klasc go na tyle malo ze sam sie sciaga
#72
Napisano 16 December 2010 - 13:04
to znaczy ze za slabo go sciagnales i dochodzi do takiego stanu w jakim powinien byc. jezeli dobrze rozumiem o co Ci chodzi...
pewnie zaraz dostane punch ale ja np z jibbowki nie sciagam wosku nauczylem sie klasc go na tyle malo ze sam sie sciaga
Coś mi się zdaję, że przesadziłem ze smarem (za grubą warstwę dałem), bo odchodzący smar miał grubość około 1 mm.
Czyli co mam teraz zrobić? Zedrzeć stary smar i nałożyć nowy czy rozsmarować stary żelazkiem i zebrać cykliną ?
#75
Napisano 16 December 2010 - 14:48
#76
Napisano 16 December 2010 - 14:56
wydaje mi się że odpadaniem smaru nazywasz zeskrobywanie go... deski nie smaruje się po to żeby mieć milimetr smaru między sniegiem a ślizgiem tylko po to żeby zatkać wszystkie mikrochropowatości w strukturze ślizgu... a smar kładziony na gorąco powinno się zeszlifować czy jak to nazywasz "poodpadywać" cały bo to nie on ma jeździć po śniegu
Aha rozumiem, czyli to co mi odpada to nadmiar smaru. Jak wrócę z pracy, to biorę się za cyklinowanie .
Dzięki pozdrawiam
#77
Napisano 16 December 2010 - 15:02
#78
Napisano 16 December 2010 - 15:12
Czym można zastąpić "specjalny specyfik od TOKO do usuwania starego smaru" ? Nie wierze, ze nie ma jakiegoś płynu, który idealnie by to zastapil ;] Poza tym, czy to tak bardzo konieczne jest oprócz wyczyszczenia z piachu i jakichś smieci?
tak mozna to zastąpić benzyną ekstrakcyjną i od razu po tym nakładasz nowy smar
Tylko, że jak zaczynam zbierać cykliną, to mi bardziej odpada smar. Zaryzykuję i rozsmaruję żelazkiem obecny smar i zobaczę co będzie.
musisz tak wycyklinować ze po jak przejedziesz paznokciem po ślizgu to nie zbierzesz smaru paznokciem
#80
Napisano 16 December 2010 - 15:54
Simon nie koniecznie trzeba zebrać tak dokładnie smar
jak chcesz mieć optymalne parametry prędkościowe to tak się zbiera smar jak i ja i Simon napisaliśmy wyżej... są osoby które piszą że nie cyklinują wogóle bo "samo się wycyklinuje po kilku zjazdach", ale nie do końca to tak jest że ten smar się wycyklinuje od jazdy...
Użytkownik Konrad edytował ten post 16 December 2010 - 15:54