Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Zestaw Dla Średni Zaawansowanego 95-100Kg 182Cm Gnu. Lib


71 odpowiedzi w tym temacie

#1 dudi_wroc

dudi_wroc

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 163 postów

Napisano 08 December 2014 - 16:34

Witam kolegów.

Pierwszy post wiec od razu się przywitam.

Jeżdżę na desce od ok 13 lat (chyba). Ale początki do był jakiś parapet z wiązaniami na but narciarski :)
Później juz jakis miękki no name, a od 2007 czy 2008 poczułem przyjność z jazdy jak kupiłem Venue Onyx 164W plus Drake fifty i jakieś sztywnejsze buty z northwavea.
Czyli już dobrana do moich gabarytów :)

Pomykam głównie na ustawieniu 30/15.


Teraz szukam czegoś nowego.
jeżdżę glownie na stoku ubitym, jak się trafi okazja to chce być gotowy na puch.

Na snowpark raczej już jestem za stary ale lekko podskoczyc jak jest gdzie to spróbuję.

Dlatego żeby jeszcze się pobawić szukam deski AT ale z nastawieniem na twardy stok.

Nie ukrywam ze napalilem się na magNe traction bo wg mnie w Polsce jest tak duzo lodu na stokach ze może się przydać.

Mój faworyt na chwile obecna to GNU Riders Choice 162w.

Może coś podpowiecie ?



#2 Marek S.

Marek S.

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1542 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 08 December 2014 - 21:50

Gnu Riders Choice jest na pewno ok i nie zawiedzie Cię,ale nie wiem czy bym nie poszukał deski w C3. Szczególnie,że głównie jazda, kąty masz bardzo "plusowe". Dlatego pomyślałbym o desce jeszcze bardziej stricte pod jazdę. Ja sam jeździłem w niedzielę na desce Travis Rice Gold Member (taka poschizowana wersja do puchu i carvingu) i jednak na tym jeszcze bardziej można pociąć niż na takim Gnu Riders Choice. Tzn łatwiej jest naprawdę się "położyć na krawędzi). Akurat deska na której jeździłem miała mniejszą stabilność przy wybiciach na płąskiej desce,ale to to była deska do puchu.

C3 to bardzo mały rocker miedzy wiązaniami i mocny camber poza nimi. Tzw camber dominant banana;)