Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Uwaga! Ważne! Deski Voelkl Tylko Z Kartą Gwarancyjną


66 odpowiedzi w tym temacie

#41 Motyl

Motyl

    Zaawansowany snołborder

  • Dystrybutor
  • 706 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 27 October 2010 - 22:15

Co do całej sytuacji to każdy ma ze swojej strony racji. Myślę że tak naprawdę nie poznamy do końca szczegółów , czyli od czego to się zaczeło. Ktoś napsocił, a ktoś psotą odpowiedział. Faktem jest że w branży obowiązuje pewna etyka i pewne zasady. Mogłoby się wydawać że takie działania są tylko korzystne dla klienta, ale.... jeżeli zacznie się stosować takie zagrywki to ok klient ma taniej, ale traci dystrybutor, przy powtórce może się okazać że dystrybutor się zwinie boi nie ma to sensu. Zacznie się samowolka i de facto można "zarżnąć" brand i dobrego dystrybutora . Jeśli samowolka to wtedy dopiero zacznie się ciągnięcie na lewo a być może jak to miało miejsce w przypadku ICON'a i Rome , nawet podróbek. Po paru latach brand znika z rynku, albo jest dilowany na allegro i żaden szanujący się sklep go nie weźmie.
Z drugiej strony wiadomix że za sprzedany towar odpowiada sklep i tak czy tak reklamacja musi być rozpatrzona (jeśli nie to i tak są rzeczoznawcy, federacje konsumentów, etc) i jeśli nie ma wątpliwości co do zasadności roszczeń to sklep musi wymienić wadliwy towar na nowy bądź zwrócić kesz. I w tym przypadku jestem po stronie chłopaków.

Każdy w tym sporze będzie widział swoje racje , jako klient, sklepikarz, dystrybutor i każda z tych osób ma prawo się bronić różnymi sposobami ( i tak też Morgan z V. wprowadził gwarancje, a chłopaki obniżyli cenę).

Moim zdaniem powinni się dogadać , wyjaśnić to i owo i zapomnieć o sprawie. Tak czy inaczej , wszyscy zapomnimy jak sypnie konkret śniegiem :D

#42 Marcin07

Marcin07

    Pro snołborder

  • ProSnow
  • 2328 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 27 October 2010 - 22:41

moje trzy grosze

Wspolczuje Morganow sytuacji

Dystrybutor pakuje kase w promocje, testy sponsoringi budujac pozycje marki. Sporo czasu i energii. Chocby dla tego dostaje przynajmniej w minimalnym zakresie ochrone rynku. Jednoczesnie powinien realizowac zamowienia...
Nie ma co pierniczyc.

Ale panowie... czy wszyscy sa bez winy? Jaki rynek taki syf

Prosnow S.C.
TYLKO HARDCORE'OWE SNOWBOARDOWE MARKI: Dystrybutor: Airhole, Endeavor, Fix Bindings, Public, DWD, Stepchild, www.prosnow.pl
:)


#43 Arec

Arec

    ;)

  • Snowboard Summit Squad
  • 3195 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 27 October 2010 - 22:43

Całkowicie się z Motylem zgadzam, ale nie popieram prowadzenia takiej dystrybucji z wyłącznością na dany kraj, bo taki dystrybutor staje się jednocześnie monopolistą jakiejś marki, praktycznie robi co chce, sprzedaje za ile chce i komu chce,i właśnie ta cała teraz zadyma jest dokładnym przykładem tego, Chłopaki po prostu zostali zmuszeni do działania na boku.


pzdr....

#44 Marcin07

Marcin07

    Pro snołborder

  • ProSnow
  • 2328 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 27 October 2010 - 22:52

Czemu odmowiles im zamowienia?

Użytkownik Marcin07 edytował ten post 27 October 2010 - 22:53

Prosnow S.C.
TYLKO HARDCORE'OWE SNOWBOARDOWE MARKI: Dystrybutor: Airhole, Endeavor, Fix Bindings, Public, DWD, Stepchild, www.prosnow.pl
:)


#45 mrgn

mrgn

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1253 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 28 October 2010 - 00:32

Czemu odmowiles im zamowienia?

Pewnie czegoś nie zapłacili :)
Temat zamknięty, grubsza afera z tego wyszła, ogólnie chłopcy nieźle narozrabiali. Wkopali kilka innych osób a dostawcy grozi zerwanie dużego kontraktu na narty.
Proszę o wywalenie tego tematu w kosmos. Więcej sensacji już nie będzie. THE END.

#46 Motyl

Motyl

    Zaawansowany snołborder

  • Dystrybutor
  • 706 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 28 October 2010 - 07:28

Całkowicie się z Motylem zgadzam, ale nie popieram prowadzenia takiej dystrybucji z wyłącznością na dany kraj, bo taki dystrybutor staje się jednocześnie monopolistą jakiejś marki, praktycznie robi co chce, sprzedaje za ile chce i komu chce,i właśnie ta cała teraz zadyma jest dokładnym przykładem tego, Chłopaki po prostu zostali zmuszeni do działania na boku.


pzdr....


Moim zdaniem rynek szybko zweryfikuje takiego gościa windującego ceny :) Gorzej jest z drobnym importem z US. Bo chcąc sprowadzić legalnie towar muszę bulić cło, vat, zus, i takie tam, tymczasem dobrze kombinując można sobie ściągnąć z US sprzet taniej bez tych wszystkich opłat, wstawić na allegro a ty się martw człowieku :D

#47 simonTorun

simonTorun

    Zaawansowany snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPip
  • 977 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 28 October 2010 - 07:52

Pewnie czegoś nie zapłacili :)
Temat zamknięty, grubsza afera z tego wyszła, ogólnie chłopcy nieźle narozrabiali. Wkopali kilka innych osób a dostawcy grozi zerwanie dużego kontraktu na narty.
Proszę o wywalenie tego tematu w kosmos. Więcej sensacji już nie będzie. THE END.


U nas nie ma kosmosu :))

pzdr

"Nie ważne ile razy upadniesz... ważne ile razy się podniesiesz"


#48 maku

maku

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 15 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:Instruktor Rekreacji MENiS

Napisano 28 October 2010 - 13:08

U nas nie ma kosmosu :))

pzdr


Z naszej strony rowniez temat uwazamy za zamkniety, bo cala sytuacja wyjasniona i niepotrzebnie tylko tyle tego szumu bylo ze te deski niby lewe. Morgan robi swoje, my swoje i czekamy wszyscy wspolnie na obfita zime:)
Pozdros!!

#49 Arec

Arec

    ;)

  • Snowboard Summit Squad
  • 3195 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 28 October 2010 - 19:13

Moim zdaniem rynek szybko zweryfikuje takiego gościa windującego ceny :) Gorzej jest z drobnym importem z US. Bo chcąc sprowadzić legalnie towar muszę bulić cło, vat, zus, i takie tam, tymczasem dobrze kombinując można sobie ściągnąć z US sprzet taniej bez tych wszystkich opłat, wstawić na allegro a ty się martw człowieku :D


Oczywiście, że zweryfikuje, ale są wyjątki ;) jeżeli chodzi o import z US, to raczej ciężko hurcikiem importować pomijając cło, podatek itd. a jeżeli jakaś np. deseczke uda się "przemycić" to raczej są to bardzo malutkie ilości ;) 1-3 sztuki i przeważnie do użytku własnego a nie na handelek :), łatwiej jest za to "przemycić" mniejsze drobniejsze rzeczy w większych ilościach - niestety i na handelek;)

pzdr...

#50 realv

realv

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 30 October 2010 - 10:01

No i wyjaśniło się powiedzmy. Mam nadzieję, że admini tematu jednak nie skasują i zostanie na pamiątkę bicia piany.

#51 simonTorun

simonTorun

    Zaawansowany snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPip
  • 977 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 30 October 2010 - 10:36

No i wyjaśniło się powiedzmy. Mam nadzieję, że admini tematu jednak nie skasują i zostanie na pamiątkę bicia piany.


Spokojnie temat nie zostanie skasowany!!

Tak jak już mówiłem u nas nie ma czegoś takiego jak kosmos, czarna dziura itp.

W sprawie kosmosu proszę się kontaktować z innym forum gdzie jest to często praktykowane..... :twisted:

"Nie ważne ile razy upadniesz... ważne ile razy się podniesiesz"


#52 maku

maku

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 15 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:Instruktor Rekreacji MENiS

Napisano 11 November 2010 - 08:44

Spokojnie temat nie zostanie skasowany!!

Tak jak już mówiłem u nas nie ma czegoś takiego jak kosmos, czarna dziura itp.

W sprawie kosmosu proszę się kontaktować z innym forum gdzie jest to często praktykowane..... :twisted:


Zima coraz blizej, temat niby wyjasniony, ale kolega Morgan nadal nie moze przebolec tego ze nie ma wylacznosci na firme Voelkl. Do klientow ktorzy dokonali u nas zakupow rozsyla nastepujace maile:

--------------------------
Witam serdecznie,

Cieszymy się że wybraliście Państwo deskę firmy Voelkl. Piszę to jako pracownik firmy 3 Style Sport, wyłącznego dystrybutora Voelkl snowboards w Polsce. Jednakże jest pewien problem z zakupioną deską. W trosce o dobre imię firmy no i oczywiście w dbałości o naszych klientów, zmuszeni jesteśmy Państwa poinformować że zakupiona deska jest niewiadomego pochodzenia. Nie autoryzowany sprzedawca zapewne nie dostarczył Państwu wraz z paragonem Karty Gwarancyjnej z pieczątką dystrybutora. Jest to podstawa do 2 letniej gwarancji udzielanej przez nas, na sprzęt, zakupiony w polskich sklepach.
Oczywiście, sprzedawca z Częstochowy, o tym pewnie nie poinformował, z tego co nam klienci mówią, wynika że będą samodzielnie rozpaczać decyzje reklamacyjne i w razie uznania przez nich samych wydawać nowe deski. Tylko jest jedno pytanie, czy Ci panowie w garażu będą przez najbliższe 2 lata? W zeszłym roku, co prawda prowadzili sklep w centrum, nawet towar od nas brali, ale szybko się stamtąd zawinęli. Także proszę o poważne potraktowanie sprawy, doczytanie tego długiego listu do końca.

W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru, a w przypadku kiedy sprzedawca nas nie poinformował o tym prawie to czas jego obowiązywania wydłuża się nawet do 3 miesięcy.

Dbamy o wizerunek firmy przez nas reprezentowanej od 8 lat w Polsce, dlatego też proponujemy poniższe rozwiązanie:

Proszę odesłać deskę sprzedawcy a od nas otrzymacie Państwo identyczną deskę w tej samej cenie jaką odda sprzedawca, a do tego otrzymacie od nas SUPER prezent. W jego skład wejdą wiązania Voelkl Straptec 2011, rękawiczki Grenade, koszulka Voelkl, naklejki, katalog MDS Snowboard 2011.

Także miejmy nadzieję że pomimo tego małego problemu, nasza propozycja jest na tyle kusząca byście nadal Państwo lubili firmę Voelkl. To takie nasze oczko w głowie.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę śmiało do mnie dzwonić czy pisać na poniższy mail. Proszę tego nie traktować jako żart :)

Pozdrawiam
Maciej Stanisz
-----------------------

W moich oczach jestes totalnym zerem, ktory nie dosc ze nie potrafi walczyc fair o klienta, to jeszcze nie ma pojecia o prawie. Jak juz wczesniej pisalem deski sa wiadomego pochodzenia prosto z Niemiec i jak sie cos z nimi stanie zostaja wymieniane u nas w sklepie, a my sobie odsylamy je do naszego partnera w Niemczech, a on do fabryki Voelkla. Co do tego gdzie sprzedajemy deski, to zapraszam kolego do Czestochowy i jesli zobaczysz nasz sklep, a Twoja bude to nie bedziesz mial watpliwosci co jest garazem...:) Pisalem rowniez kwestie wyjasniajaca naszego bylego sklepu, zakonczylismy dzialalnosc bo okazales sie zwyklym oszustem po raz kolejny. Niedawno pisales tu na forum ze narty-rowery w Czestochowie beda mialy Voelkla w super cenach, akurat sie tak sklada ze duzo znam osob w tym miescie, rowniez wlasciciela tego sklepu i mowil ze nawet z Toba nie rozmawial na ten temat - kolejne klamstwo:) Na tym forum to chyba tyle na ten temat, a juz od jutra ta sprawa zajmie sie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Pozdrawiam
Kuba Makowski.

#53 mrgn

mrgn

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1253 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 11 November 2010 - 11:28

Zima coraz blizej, temat niby wyjasniony, ale kolega Morgan nadal nie moze przebolec tego ze nie ma wylacznosci na firme Voelkl. Do klientow ktorzy dokonali u nas zakupow rozsyla nastepujace maile:

--------------------------
Witam serdecznie,

Cieszymy się że wybraliście Państwo deskę firmy Voelkl. Piszę to jako pracownik firmy 3 Style Sport, wyłącznego dystrybutora Voelkl snowboards w Polsce. Jednakże jest pewien problem z zakupioną deską. W trosce o dobre imię firmy no i oczywiście w dbałości o naszych klientów, zmuszeni jesteśmy Państwa poinformować że zakupiona deska jest niewiadomego pochodzenia. Nie autoryzowany sprzedawca zapewne nie dostarczył Państwu wraz z paragonem Karty Gwarancyjnej z pieczątką dystrybutora. Jest to podstawa do 2 letniej gwarancji udzielanej przez nas, na sprzęt, zakupiony w polskich sklepach.
Oczywiście, sprzedawca z Częstochowy, o tym pewnie nie poinformował, z tego co nam klienci mówią, wynika że będą samodzielnie rozpaczać decyzje reklamacyjne i w razie uznania przez nich samych wydawać nowe deski. Tylko jest jedno pytanie, czy Ci panowie w garażu będą przez najbliższe 2 lata? W zeszłym roku, co prawda prowadzili sklep w centrum, nawet towar od nas brali, ale szybko się stamtąd zawinęli. Także proszę o poważne potraktowanie sprawy, doczytanie tego długiego listu do końca.

W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 10 dni od otrzymania towaru, a w przypadku kiedy sprzedawca nas nie poinformował o tym prawie to czas jego obowiązywania wydłuża się nawet do 3 miesięcy.

Dbamy o wizerunek firmy przez nas reprezentowanej od 8 lat w Polsce, dlatego też proponujemy poniższe rozwiązanie:

Proszę odesłać deskę sprzedawcy a od nas otrzymacie Państwo identyczną deskę w tej samej cenie jaką odda sprzedawca, a do tego otrzymacie od nas SUPER prezent. W jego skład wejdą wiązania Voelkl Straptec 2011, rękawiczki Grenade, koszulka Voelkl, naklejki, katalog MDS Snowboard 2011.

Także miejmy nadzieję że pomimo tego małego problemu, nasza propozycja jest na tyle kusząca byście nadal Państwo lubili firmę Voelkl. To takie nasze oczko w głowie.

W razie jakichkolwiek pytań, proszę śmiało do mnie dzwonić czy pisać na poniższy mail. Proszę tego nie traktować jako żart :)

Pozdrawiam
Maciej Stanisz
-----------------------

W moich oczach jestes totalnym zerem, ktory nie dosc ze nie potrafi walczyc fair o klienta, to jeszcze nie ma pojecia o prawie. Jak juz wczesniej pisalem deski sa wiadomego pochodzenia prosto z Niemiec i jak sie cos z nimi stanie zostaja wymieniane u nas w sklepie, a my sobie odsylamy je do naszego partnera w Niemczech, a on do fabryki Voelkla. Co do tego gdzie sprzedajemy deski, to zapraszam kolego do Czestochowy i jesli zobaczysz nasz sklep, a Twoja bude to nie bedziesz mial watpliwosci co jest garazem...:) Pisalem rowniez kwestie wyjasniajaca naszego bylego sklepu, zakonczylismy dzialalnosc bo okazales sie zwyklym oszustem po raz kolejny. Niedawno pisales tu na forum ze narty-rowery w Czestochowie beda mialy Voelkla w super cenach, akurat sie tak sklada ze duzo znam osob w tym miescie, rowniez wlasciciela tego sklepu i mowil ze nawet z Toba nie rozmawial na ten temat - kolejne klamstwo:) Na tym forum to chyba tyle na ten temat, a juz od jutra ta sprawa zajmie sie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Pozdrawiam
Kuba Makowski.


Oferowane przez was deski Voelkl, są pewnie oryginalne, jednak ich pochodzenie i gwarancja są rzeczami dla klienta niewiadomymi. Zgadza się?
Napisz ludziom prawdę, napisz w ofercie że deski: nie mają gwarancji dystrybutora w Polsce, napisz gdzie są kupowane, napisz że wasza firma nie zawinie się na wiosnę i będzie gdzie w razie potrzeby deskę reklamować itd. Jesteś na tyle mocny? Stać cię na to?
Czy ukrywanie, zatajanie prawdy jest oszustwem? Dla wielu pewnie tak.

Nie ciągnij już tego tematu, bo robisz sobie nim krzywdę. Zamówiony towar w pre-orderze otrzymaliście w 100%, z płatnością nam jednak nadal zalegacie. Sprawa przekazana do windykacji. Także z tym szafowaniem słowem "oszust" delikatnie :) Mamy wolny rynek, jak zaczynasz walkę z dystrybutorami mającymi poparcie firmy matki, to przepraszam, ale musisz liczyć się z różnymi konsekwencjami. Boję się o jedno, po publikacji tego maila, ludzie będą kupować u Was deski tylko po to, by je błyskawicznie odesłać :) Także gratuluję own goal'a, daj tego maila na wszystkie fora, na facebooka, grono, nk i gdzie tam jeszcze chcesz :)

Oferowane przez was deski Voelkl, są pewnie oryginalne, jednak ich pochodzenie i gwarancja są rzeczami dla klienta niewiadomymi. Zgadza się?

#54 Shrek

Shrek

    "Pro" snołborder

  • Administratorzy
  • 1638 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 11 November 2010 - 11:58

Zima coraz blizej, temat niby wyjasniony, ale kolega Morgan nadal nie moze przebolec tego ze nie ma wylacznosci na firme Voelkl. Do klientow ktorzy dokonali u nas zakupow rozsyla nastepujace maile:



A skąd Morgan ma mieć maile do Twoich klientów?


Snołborderzy snołborderom

aDECHAde.com Team Dołączona grafika

 

Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...


#55 mrgn

mrgn

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1253 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 11 November 2010 - 12:02

A skąd Morgan ma mieć maile do Twoich klientów?

Top secret. Internet kryje wiele niespodzianek :)

#56 martwy

martwy

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 14 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 11 November 2010 - 12:17

A skąd Morgan ma mieć maile do Twoich klientów?

Pewnie z allegro :ashamed:

#57 Marcin07

Marcin07

    Pro snołborder

  • ProSnow
  • 2328 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 11 November 2010 - 12:31

Dla mnie postawa Morgana jest zrozumiala. Inwestowal w V czas, serce, kase. A skonczylo sie na ciagnieciu bokiem i rozczarowaniu.

Prosnow S.C.
TYLKO HARDCORE'OWE SNOWBOARDOWE MARKI: Dystrybutor: Airhole, Endeavor, Fix Bindings, Public, DWD, Stepchild, www.prosnow.pl
:)


#58 maku

maku

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 15 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:Instruktor Rekreacji MENiS

Napisano 11 November 2010 - 12:49

Oferowane przez was deski Voelkl, są pewnie oryginalne, jednak ich pochodzenie i gwarancja są rzeczami dla klienta niewiadomymi. Zgadza się?
Napisz ludziom prawdę, napisz w ofercie że deski: nie mają gwarancji dystrybutora w Polsce, napisz gdzie są kupowane, napisz że wasza firma nie zawinie się na wiosnę i będzie gdzie w razie potrzeby deskę reklamować itd. Jesteś na tyle mocny? Stać cię na to?
Czy ukrywanie, zatajanie prawdy jest oszustwem? Dla wielu pewnie tak.

Nie ciągnij już tego tematu, bo robisz sobie nim krzywdę. Zamówiony towar w pre-orderze otrzymaliście w 100%, z płatnością nam jednak nadal zalegacie. Sprawa przekazana do windykacji. Także z tym szafowaniem słowem "oszust" delikatnie :) Mamy wolny rynek, jak zaczynasz walkę z dystrybutorami mającymi poparcie firmy matki, to przepraszam, ale musisz liczyć się z różnymi konsekwencjami. Boję się o jedno, po publikacji tego maila, ludzie będą kupować u Was deski tylko po to, by je błyskawicznie odesłać :) Także gratuluję own goal'a, daj tego maila na wszystkie fora, na facebooka, grono, nk i gdzie tam jeszcze chcesz :)

Oferowane przez was deski Voelkl, są pewnie oryginalne, jednak ich pochodzenie i gwarancja są rzeczami dla klienta niewiadomymi. Zgadza się?


Tak czytam, czytam i w moim odczuciu to Ty masz problemy z rozumieniem tekstu czytanego.
Oferowane przez nas deski sa oryginalne, pochodza od naszego partnera w Niemczech, a gwarancja jest dwuletnia, pisalem juz nie jednokrotnie jak jest rozpatrywana takze nie rozumiem co tutaj jest niewiadome?
Deski nie maja gwarancji polskiego dystrybutora poniewaz nie sa od niego kupowane, dziwne byloby gdyby ja mialy:) Jakie masz podstawy by pisac ze naszej firmy nie bedzie w przyszlym sezonie?
Bardzo mnie ciekawi co przekazales do windykacji poniewaz u nas w firmie jest wszystko uregulowane. W pre-orderze owszem otrzymalismy 100% zamowienia bo dziwne zeby firma nie dostala zamowienia w pazdzierniku, ktore zlozyla w marcu. Natomiast Ty w marcu twierdziles ze nie bedzie najmniejszego problemu z domawianiem sprzetu, a wyszlo wiadomo jak:) A z klientem do ktorego wyslales tego maila kontaktowalismy sie i Cie wysmial, takze ja na Twoim miejscu sprobowalbym do tej oferty dorzucic jeszcze dwie deski, czapke i laske...:)

Dokladnie namiary ma z allegro, bardzo ciekawa walka z konkurencja klient pisze komentarz ze jest bardzo zadowolony z zakupu itd. A Morgan do niego sle: "Proszę odesłać deskę sprzedawcy a od nas otrzymacie Państwo identyczną deskę w tej samej cenie jaką odda sprzedawca, a do tego otrzymacie od nas SUPER prezent. W jego skład wejdą wiązania Voelkl Straptec 2011, rękawiczki Grenade, koszulka Voelkl, naklejki, katalog MDS Snowboard 2011." Ciekawe co na to klienci ktorzy zakupili deske u Morgana bez tej cudownej promocji:)??

#59 Shrek

Shrek

    "Pro" snołborder

  • Administratorzy
  • 1638 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 11 November 2010 - 12:57

ja bym chciał zobaczyc oficjalna wypowiedz Voelkl Snowboards ( nawet po niemiecku, google translate przełozy mi to na normalny jezyk ) na temat desek I jakosci sprzedawanych w Polsce nie pochodzacych od polskiego dystrybutora co on na te cała sytuacje. Bo prawnie to pewnie i jest ok wszystko bo przeciez nie ma nigdzie powiedziane ze musicie brac sprzet od polskiego dytrybutora, natomiast pytanie jak wyglada sprawa gdy dystrybutor lokalny sprzedaje sprzet zamowiony z fabryki do swojego sklepu a sprzedaje go za granice do kraju w ktorym juz jest dystrybutor lokalny ktory ma popodpisywane umowy z Voeklem. Oficjalnie prawnie jak wspomniałem pewno nie ma problemu. Ale...

Snołborderzy snołborderom

aDECHAde.com Team Dołączona grafika

 

Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...


#60 xaxa

xaxa

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 498 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 11 November 2010 - 15:43

Na miejscu Polskiego Dystrybutora czyli mgrna również bym wszystko robił aby u mnie kupowali, a nie u konkurencji która omija oficjalny kanał. Natomiast na miejscu klienta generalnie mam to w 4 literach kupuje tam gdzie jest taniej tym bardziej, że w obu przypadkach gwarancja zostaje udzielona.
Dołączona grafika