Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Burton I Ich Gwarancja Na Niby.


110 odpowiedzi w tym temacie

#81 Lysy1st

Lysy1st

    Maryiusz

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 115 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 22 January 2014 - 23:47

Dobra a jak wygląda sprawa z deskami? W tamtym roku pękła mi na nosie przez cała szerokość.
IMG_20140122_233103.jpg
I jeszcze taka ciekawostka z czego sobie nawet nie zdawałem sprawy, deskę siostra przysłała mi z USA któregoś pięknego dnia przekręcam wiązania a tam... Jak na zdjęciu ;)
IMG_20140122_233209.jpg
methods, not meth heads ;) i mów mi Maryiusz

#82 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 23 January 2014 - 00:37

wracając do mojej reklamacji butów Burton ION.
odkleił się zewnętrzny materiał panelu na którym pracuje strap ba kostkę
wyglądało to tak

Dołączona grafika



no i reklamacja zakończona pozytywnie - mam nowe buty z tego sezonu

Dołączona grafika

także duży szacun dla Burtona. To już moja kolejna reklamacja i rozpatrzenie na PLUS
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#83 Shrek

Shrek

    "Pro" snołborder

  • Administratorzy
  • 1638 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 23 January 2014 - 00:55

Sklepy wysyłają prosto do burka bo kupują u Burka, SnowUnit to tylko agentura a nie dystrybutor. Moga ew wesprzeć przy reklamacji. Ja driverX na wale bez paragonu reklamowałem, generalnie jakby nie liczy sie dara sprzedazy u nich tylko ile sezonow ma but, ja wziałem paragon bo miałem kupione w lipcu więc mi sietroszkę przesunęło.

Snołborderzy snołborderom

aDECHAde.com Team Dołączona grafika

 

Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...


#84 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 23 January 2014 - 09:24

Sklepy wysyłają prosto do burka bo kupują u Burka, SnowUnit to tylko agentura a nie dystrybutor. Moga ew wesprzeć przy reklamacji. Ja driverX na wale bez paragonu reklamowałem, generalnie jakby nie liczy sie dara sprzedazy u nich tylko ile sezonow ma but, ja wziałem paragon bo miałem kupione w lipcu więc mi sietroszkę przesunęło.


Z tą wysyłką reklamowanych rzeczy to niekoniecznie. Niekóre sklepy wysyłają do Snow Unitu. Tak miałem z pompką do Malavit i z tego tytułu zeszło 6 tygodni czekania na nową pomkę.
Sklep na Wale załatwia wszytko sam - też tam miałem reklamację CO2 i dostałem nowe łyżki. Wszytko zajęło 2 tyg. Z butami to chyba butek nawet przyjmuje reklamację do 2 lat.

No to w sumie ja już mam kilka reklamacji załatwionych pozytywnie. Historycznie przez te kilka ładnych lat (około 10 lat)

3 reklamacje na wiązania (pompka, 2 x łyżka, capstrap) - 6 par przeszło mi przez ręce
1 reklamacja buty (3 pary butów)
1 reklamacja rekawice (6 par)
jak na razie zero reklamacji na deski (6), spodnie (5), ubrania kurtki( 3), kaski (2) i gogle (2) i inne pierdoły.

także w sumie w mojej ocenie nie jest tak źle z jakością.
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#85 Marcin07

Marcin07

    Pro snołborder

  • ProSnow
  • 2328 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 23 January 2014 - 10:56

Dobra a jak wygląda sprawa z deskami? W tamtym roku pękła mi na nosie przez cała szerokość.
IMG_20140122_233103.jpg
I jeszcze taka ciekawostka z czego sobie nawet nie zdawałem sprawy, deskę siostra przysłała mi z USA któregoś pięknego dnia przekręcam wiązania a tam... Jak na zdjęciu ;)
IMG_20140122_233209.jpg

fota numer jeden wygląda na pęknięty rdzeń. Teoretycznie nie podlega gwarancji jako uszkodzenie mechaniczne. Zatem wszystko w rękach Burtona jak do tego podejdzie
fota numer dwa... Nie ma czym się ekscytować. Burton miał przelotny romans z Bielską fabryką NOBILE

Prosnow S.C.
TYLKO HARDCORE'OWE SNOWBOARDOWE MARKI: Dystrybutor: Airhole, Endeavor, Fix Bindings, Public, DWD, Stepchild, www.prosnow.pl
:)


#86 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 23 January 2014 - 11:29

fota numer jeden wygląda na pęknięty rdzeń. Teoretycznie nie podlega gwarancji jako uszkodzenie mechaniczne. Zatem wszystko w rękach Burtona jak do tego podejdzie
fota numer dwa... Nie ma czym się ekscytować. Burton miał przelotny romans z Bielską fabryką NOBILE


Pękniętych rdzeni chyba nikt nie uznaje. Tak samo mechanicznie uszkodzonych elementów sprzętu.

Burek do nowych butów dorzuca mały obrazek pokazujący by uderzać nose'em lub tip'em deski po butach bo można przeciąć linki buta.

Handmade in Poland. Dopiero teraz zauważyłem :) Dobre.
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#87 Lysy1st

Lysy1st

    Maryiusz

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 115 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 23 January 2014 - 16:33

no najpierw były delikatne pęknięcia które zauważyłem, ale że zamiast coś z tym zrobić to jeździłem ostro bo sezon pełną para był a szkoda było marnować czasu... i pokarało
methods, not meth heads ;) i mów mi Maryiusz

#88 JaMMiQ

JaMMiQ

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 592 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 06 February 2014 - 22:58

Ok, u mnie w końcu po miesiącu czasu zakończona sprawa reklamacji rękawic (Approach).
Dostałem nowe z tego sezonu :)
Co ciekawe mam wrażenie, że są wykonane lepiej niż ubiegłoroczny model który oddawałem na reklamację.
Spód - ten a'la skaj wydaje mi się, że ma troszkę inną fakturę (wspomagałem się pamięcią i zdjęciami które sam robiłem) i jest ciut grubszy, ogólnie całe wykonanie jakby lepsze.
Więc albo naprawdę coś jest na rzeczy i Burton w tym sezonie popawił niedoróbki, albo wczesniej trafił mi się jakiś odpad produkcyjny...
Zobaczymy jak się będą sprawować :)

Użytkownik JaMMiQ edytował ten post 06 February 2014 - 23:01


#89 Snp

Snp

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 570 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 07 February 2014 - 12:47

Wszyscy dostaja nowe buty nowy sprzet a ja qr** nie umiem sie doprosic burtona o cokolwiek ... ilekroc czlowiek dzwoni ciagle inna wersja wydarzen ... kpina ... But posiadal wiele defektow i w bucie zew i wew w dodatku zaczely przemakac i ciagle czekam JEDYNIE na wew buta ktory juz idzie ktorys tydzien "do mnie". A co z reszta ? Mam sobie wziasc klej i sam pokleic ? Ehhh

Użytkownik Snp edytował ten post 07 February 2014 - 12:48


#90 retro

retro

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1446 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 07 February 2014 - 14:34

Ja na razie czekam 2 tygodnie. Jak do tej pory żadnej informacji. Wczoraj napisałem maila. Zobaczymy co odpiszą...

#91 Snp

Snp

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 570 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 08 February 2014 - 17:32

Mi i Dzemikowi mieli dac znac i jak sam nie interesowales sie na jakim etapie jest reklamacja to nie raczyli zadzwonic.
Ja po miesiacu dostalem swoje buty z nowymi wkladkami wew. Zewnetrzny but najwidoczniej ktos skleil co wydaje mi sie dziwne no ale OK .. Za duzo juz nerwow czlowiek popsul w tym temacie ...

#92 JaMMiQ

JaMMiQ

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 592 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 08 February 2014 - 17:39

Dokładnie, lepiej dzwonić. Nie wiem, może mają teraz dużo wyjazdów/urlopy, ale na odpowiedź na maila się nie doczekałem przez tydzień, a telefonicznie poszło bez problemu.

#93 retro

retro

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1446 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 14 February 2014 - 13:55

Po 3 tygodniach wróciły spodnie. Naprawione (zszyte i podklejone). Pełna profeska. Kolejny plus dla Burka.

#94 retro

retro

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1446 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 16 July 2014 - 18:01

Spodnie rozdarły się w innym miejscu. Tym razem dostałem nowe. Z tego sezonu. Jeszcze jeden plus dla burka.

Użytkownik retro edytował ten post 16 July 2014 - 18:32


#95 gab187

gab187

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 25 November 2014 - 23:26

Ja mam z gwarancją burka same dobre wspomnienia.
Raz reklamowałęm rękawiczki Support, w których połamały się usztywniacze-zwrot gotówki.
2 tyg temu zareklamowałem Rulery, min były spękane na powierzchni-dostałem nówki 2015 :)

Użytkownik gab187 edytował ten post 25 November 2014 - 23:27


#96 Marcin07

Marcin07

    Pro snołborder

  • ProSnow
  • 2328 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 25 November 2014 - 23:45

Burka gwarancja jest wzorcowa

Prosnow S.C.
TYLKO HARDCORE'OWE SNOWBOARDOWE MARKI: Dystrybutor: Airhole, Endeavor, Fix Bindings, Public, DWD, Stepchild, www.prosnow.pl
:)


#97 mike

mike

    Pro snołborder

  • ModTeam
  • 2144 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 17 March 2015 - 11:46

jestem właśnie świeżo po reklamacji rękawic GORE.... kupione w supersklepie po przecenie wiosennej..... dokładnie rok później reklamowałem łuszczącą się skórę syntetyczną na palcach i w okolicach

 

efekt - wymiana na model z nowej kolekcji - całość operacji 3 tygodnie :)


  • ProDish lubi to
no board no fun!

#98 gula44

gula44

    Zaawansowany snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPip
  • 612 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:Instruktor SITS PZS

Napisano 17 March 2015 - 13:57

Jakby sie dało to zmieniłbym tytuł watku:D Jak sie okazalo wszystko dla nich da sie załatwic:)


icon_users.png


#99 EriksonE

EriksonE

    Zaawansowany snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPip
  • 728 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 17 March 2015 - 16:05

Czyli cieszymy się że ich sprzęt się psuje ale po miesiącu wymieniają na nowy :)



#100 koniefka

koniefka

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 17 March 2015 - 18:03

Cholera, a ja rozglądam się za nowymi butami i spodniami Burtona. Wychodzi, że w czas się wstrzymałem  :ok:





Dodaj odpowiedź