Burton I Ich Gwarancja Na Niby.
#81
Napisano 22 January 2014 - 23:47
I jeszcze taka ciekawostka z czego sobie nawet nie zdawałem sprawy, deskę siostra przysłała mi z USA któregoś pięknego dnia przekręcam wiązania a tam... Jak na zdjęciu
#82
Napisano 23 January 2014 - 00:37
odkleił się zewnętrzny materiał panelu na którym pracuje strap ba kostkę
wyglądało to tak
no i reklamacja zakończona pozytywnie - mam nowe buty z tego sezonu
także duży szacun dla Burtona. To już moja kolejna reklamacja i rozpatrzenie na PLUS
#83
Napisano 23 January 2014 - 00:55
Snołborderzy snołborderom
aDECHAde.com Team
Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...
#84
Napisano 23 January 2014 - 09:24
Sklepy wysyłają prosto do burka bo kupują u Burka, SnowUnit to tylko agentura a nie dystrybutor. Moga ew wesprzeć przy reklamacji. Ja driverX na wale bez paragonu reklamowałem, generalnie jakby nie liczy sie dara sprzedazy u nich tylko ile sezonow ma but, ja wziałem paragon bo miałem kupione w lipcu więc mi sietroszkę przesunęło.
Z tą wysyłką reklamowanych rzeczy to niekoniecznie. Niekóre sklepy wysyłają do Snow Unitu. Tak miałem z pompką do Malavit i z tego tytułu zeszło 6 tygodni czekania na nową pomkę.
Sklep na Wale załatwia wszytko sam - też tam miałem reklamację CO2 i dostałem nowe łyżki. Wszytko zajęło 2 tyg. Z butami to chyba butek nawet przyjmuje reklamację do 2 lat.
No to w sumie ja już mam kilka reklamacji załatwionych pozytywnie. Historycznie przez te kilka ładnych lat (około 10 lat)
3 reklamacje na wiązania (pompka, 2 x łyżka, capstrap) - 6 par przeszło mi przez ręce
1 reklamacja buty (3 pary butów)
1 reklamacja rekawice (6 par)
jak na razie zero reklamacji na deski (6), spodnie (5), ubrania kurtki( 3), kaski (2) i gogle (2) i inne pierdoły.
także w sumie w mojej ocenie nie jest tak źle z jakością.
#85
Napisano 23 January 2014 - 10:56
fota numer jeden wygląda na pęknięty rdzeń. Teoretycznie nie podlega gwarancji jako uszkodzenie mechaniczne. Zatem wszystko w rękach Burtona jak do tego podejdzieDobra a jak wygląda sprawa z deskami? W tamtym roku pękła mi na nosie przez cała szerokość.
I jeszcze taka ciekawostka z czego sobie nawet nie zdawałem sprawy, deskę siostra przysłała mi z USA któregoś pięknego dnia przekręcam wiązania a tam... Jak na zdjęciu
fota numer dwa... Nie ma czym się ekscytować. Burton miał przelotny romans z Bielską fabryką NOBILE
Prosnow S.C.
TYLKO HARDCORE'OWE SNOWBOARDOWE MARKI: Dystrybutor: Airhole, Endeavor, Fix Bindings, Public, DWD, Stepchild, www.prosnow.pl
#86
Napisano 23 January 2014 - 11:29
fota numer jeden wygląda na pęknięty rdzeń. Teoretycznie nie podlega gwarancji jako uszkodzenie mechaniczne. Zatem wszystko w rękach Burtona jak do tego podejdzie
fota numer dwa... Nie ma czym się ekscytować. Burton miał przelotny romans z Bielską fabryką NOBILE
Pękniętych rdzeni chyba nikt nie uznaje. Tak samo mechanicznie uszkodzonych elementów sprzętu.
Burek do nowych butów dorzuca mały obrazek pokazujący by uderzać nose'em lub tip'em deski po butach bo można przeciąć linki buta.
Handmade in Poland. Dopiero teraz zauważyłem Dobre.
#88
Napisano 06 February 2014 - 22:58
Dostałem nowe z tego sezonu
Co ciekawe mam wrażenie, że są wykonane lepiej niż ubiegłoroczny model który oddawałem na reklamację.
Spód - ten a'la skaj wydaje mi się, że ma troszkę inną fakturę (wspomagałem się pamięcią i zdjęciami które sam robiłem) i jest ciut grubszy, ogólnie całe wykonanie jakby lepsze.
Więc albo naprawdę coś jest na rzeczy i Burton w tym sezonie popawił niedoróbki, albo wczesniej trafił mi się jakiś odpad produkcyjny...
Zobaczymy jak się będą sprawować
Użytkownik JaMMiQ edytował ten post 06 February 2014 - 23:01
#89
Napisano 07 February 2014 - 12:47
Użytkownik Snp edytował ten post 07 February 2014 - 12:48
#91
Napisano 08 February 2014 - 17:32
Ja po miesiacu dostalem swoje buty z nowymi wkladkami wew. Zewnetrzny but najwidoczniej ktos skleil co wydaje mi sie dziwne no ale OK .. Za duzo juz nerwow czlowiek popsul w tym temacie ...
#95
Napisano 25 November 2014 - 23:26
Raz reklamowałęm rękawiczki Support, w których połamały się usztywniacze-zwrot gotówki.
2 tyg temu zareklamowałem Rulery, min były spękane na powierzchni-dostałem nówki 2015
Użytkownik gab187 edytował ten post 25 November 2014 - 23:27
#96
Napisano 25 November 2014 - 23:45
Prosnow S.C.
TYLKO HARDCORE'OWE SNOWBOARDOWE MARKI: Dystrybutor: Airhole, Endeavor, Fix Bindings, Public, DWD, Stepchild, www.prosnow.pl
#97
Napisano 17 March 2015 - 11:46
jestem właśnie świeżo po reklamacji rękawic GORE.... kupione w supersklepie po przecenie wiosennej..... dokładnie rok później reklamowałem łuszczącą się skórę syntetyczną na palcach i w okolicach
efekt - wymiana na model z nowej kolekcji - całość operacji 3 tygodnie
- ProDish lubi to