Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Reklamacja Burton


61 odpowiedzi w tym temacie

#41 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 06 February 2012 - 20:41

no i trafiła mnie usterka w nowych wiązaniach Burka Malavita.
Po 7 dniach jazdy rozwaliła się sprężyna w pompce capstrapa. Pompa naciągająca nie wraca do stanu początkowego.

Strasznie dziwna sprawa - śmigałem w różnych wiązaniach burka od lat i nigdy z tym nie było problemu.

Ktoś z tym się spotkał może ?

dziś reklamacja złożona w sklepie, szkoda że nie mają zapasowych na stanie ale ..... na całe szczęście miałem jedna zapasową i sobie na czas reklamacji podmieniłem.

Zobaczymy jak się Burek wywiąże z reklamacji :mrgreen:
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#42 krzepnik1

krzepnik1

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 69 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 07 February 2012 - 17:47

Co do reklamacji Burton to chyba nie powinno byc problemow.
Kiedys mojemu bratu w Rulerach zaczely przecierac sie sznurki od Speed Zone, szukal po sklepach i nie mogl nigdzie znalezc. Zadzwonil do Burton Polska i za 2 dni mial za darmo nowe sznurki, nawet nie chcieli zadnych paragonow, potwierdzen ani nic. Pozytyw :D

#43 ple

ple

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 82 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 07 February 2012 - 19:42

Co do reklamacji Burton to chyba nie powinno byc problemow.
Kiedys mojemu bratu w Rulerach zaczely przecierac sie sznurki od Speed Zone, szukal po sklepach i nie mogl nigdzie znalezc. Zadzwonil do Burton Polska i za 2 dni mial za darmo nowe sznurki, nawet nie chcieli zadnych paragonow, potwierdzen ani nic. Pozytyw :D


Masz gdzieś namiary na burka pl? Telefon, mail? Właśnie zauważyłem, że zaczyna mi się przecierać jedna z linek w moich rulerach, a nie chcę zostać bez butów na stoku ;-)

#44 krzepnik1

krzepnik1

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 69 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 07 February 2012 - 20:48

Masz gdzieś namiary na burka pl? Telefon, mail? Właśnie zauważyłem, że zaczyna mi się przecierać jedna z linek w moich rulerach, a nie chcę zostać bez butów na stoku ;-)



niestety nie mam, brat tez nigdzie nie zapisal numeru

to bylo w tamtym sezonie, a moze i 2 sezony temu : D

musisz szukac gdzies na necie kontaktu do nich

#45 Kwinto76

Kwinto76

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 58 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 08 February 2012 - 12:25

ProDish - mi w Cartelach sprzed 3 sezonów pękła sprężynka ale nie reklamowałem bo trochę stare już. Natomiast jeżeli chodzi o reklamacje w Burku to mam same dobre doświadczenia:
1. Burek nie potrzebuje dokumentu zakupu: "przecież wie, że to ich towar"

2. reklamowałem róźne rzeczy (buty, windstopper, rękawiczki, polar, kurtkę) i zawsze po ok 2-3 tyg. miałem nowy towar - nie chodziło o to że było coś felernego w tych rzeczach ale raczej jestem "hard userem" :

#46 skim

skim

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 11 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 08 February 2012 - 12:44

Masz gdzieś namiary na burka pl? Telefon, mail? Właśnie zauważyłem, że zaczyna mi się przecierać jedna z linek w moich rulerach, a nie chcę zostać bez butów na stoku ;-)

Uderz do Snowunit.pl są przedstawicielem Burka w Polsce.

#47 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 17 April 2012 - 09:16

ProDish - mi w Cartelach sprzed 3 sezonów pękła sprężynka ale nie reklamowałem bo trochę stare już. Natomiast jeżeli chodzi o reklamacje w Burku to mam same dobre doświadczenia:
1. Burek nie potrzebuje dokumentu zakupu: "przecież wie, że to ich towar"

2. reklamowałem róźne rzeczy (buty, windstopper, rękawiczki, polar, kurtkę) i zawsze po ok 2-3 tyg. miałem nowy towar - nie chodziło o to że było coś felernego w tych rzeczach ale raczej jestem "hard userem" :


Akurat z pompką to się naczekałem bo zastrzegłem sobie że chcę taką samą pompkę.
6 tygodni poczekałem. Dobrze że miałem zapasową z zestawu modernizacyjnego GettaGrip bo tak bym nie pośmigał.
akurat ta reklamacja odbywała się Sklep Burka > Snow Unit > Burton

Uderz do Snowunit.pl są przedstawicielem Burka w Polsce.


do SnowUnitu nie ma co uderzać.
reklamowałem też wiązania CO2. Akurat zaliczyłem pęknięcie siatki w highbacku.
Reklamowałem w sklepie gdzie kupiłem tj. na wale miedzeszyńskim i ...... sklep sam załatwia sprawę z Burtonem bez SnowUnitu.
po 3 tygodniach miałem wiązania z nowymi highbackmi.
także z usług Gwarancyjnych jestem zadowolony :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#48 Kwinto76

Kwinto76

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 58 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 21 April 2012 - 19:22

Reklamowałem w sklepie gdzie kupiłem tj. na wale miedzeszyńskim i ...... sklep sam załatwia sprawę z Burtonem bez SnowUnitu.
po 3 tygodniach miałem wiązania z nowymi highbackmi.
także z usług Gwarancyjnych jestem zadowolony


Fun Wind / Paweł - bezpośrednio rzeczy wysyła do Austrii i załatwiają to szybko :)

#49 realv

realv

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 21 April 2012 - 20:04

W moim przypadku z kurtką, sklep dał ciała, trwało to długo, interwencja w Snow Unit przyspieszyła sprawę.

#50 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 22 April 2012 - 18:52

Fun Wind / Paweł - bezpośrednio rzeczy wysyła do Austrii i załatwiają to szybko :)

tak chyba Paweł.
Spoko koleś. Załatwił sprawę naprawdę szybko !
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#51 Kopter

Kopter

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 80 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 15 October 2012 - 16:49

A ja mam takie pytanie, czy jeśli kupie kurtkę Burtona w USA to gwarancja będzie działała również w Polsce ? WIadomo tam taniej ale gwarancje zawsze lepiej mieć :D

#52 kozioł

kozioł

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 15 October 2012 - 18:41

Z tego co mi wiadomo, nie masz co liczyć na gwarancje ;/

#53 Kopter

Kopter

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 80 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 15 October 2012 - 19:29

A da rade to ktoś poprzeć jakimiś konkretnymi argumentami ? :D Bardzo mi zależy na necie nic o tym nie mogę znaleźć

#54 Troj

Troj

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 424 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 15 October 2012 - 19:56

Nie mam pojęcia, ale chyba najszybciej się dowiesz dzwoniąc do dystrybutora z zapytaniem http://snowunit.pl/strony/kontakt

Pzdr.

Użytkownik Troj edytował ten post 15 October 2012 - 19:57


#55 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 15 October 2012 - 21:22

Jak ci snowunit nie pomoże to tylko pozostaje kontakt ze sklepem z insbrucka.

niezależnie od EU lub US pomaga bardzo dowód zakupu - jak go masz nie powinno być problemu.

Akurat w Wawie na Wale Miedzeszyńskim dowodu nie potrzeba i jest to duży plus bo paragony lubią się gubić
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#56 kozioł

kozioł

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 15 October 2012 - 21:37

Nie jestem pewien jak jest z sprzętem snow, ale gwarancja na sprzet motorowy nie jest honorowana w Polsce. Podejrzewam ze tak jest z większością rzeczy ściąganych zza oceanu.

#57 Kopter

Kopter

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 80 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 16 October 2012 - 14:52

Dzwoniłem do Kosmosu w Katowicach w Silesii i powiedzieli mi, że jeśli będę miał paragon to mam rok gwarancji na kurtkę z USA (rozumiem, że niezależnie od tego ile producent daje to tutaj mam tylko rok). Zawsze coś ;)

#58 Maluuutka

Maluuutka

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 521 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 16 October 2012 - 21:41

Dzwoniłem do Kosmosu w Katowicach w Silesii i powiedzieli mi, że jeśli będę miał paragon to mam rok gwarancji na kurtkę z USA (rozumiem, że niezależnie od tego ile producent daje to tutaj mam tylko rok). Zawsze coś ;)


A zapytałeś się czy możesz w tym wypadku u nich reklamować? tak co się nie okaże, że masz możliwosć skorzystania z rękojmia(gwarancja niezgodności towaru z umową)gdzie możesz tylko uderzać do sprzedawcy :) Zawsze lepiej dokładnie wiedzieć aby nie było :)
Jestem tego pewny , w głębi duszy o tym wiem , że gdzieś na szczycie góry, wszyscy razem spotkamy się

#59 Kopter

Kopter

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 80 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 17 October 2012 - 11:31

Z tego co zrozumiałem to mogę to reklamować bezpośrednio u nich.

#60 Maluuutka

Maluuutka

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 521 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 17 October 2012 - 20:10

To dobrze pytam bo czasami nie do końca ktoś cie poinformuje :) Więc mozesz spać spokojnie :))
Jestem tego pewny , w głębi duszy o tym wiem , że gdzieś na szczycie góry, wszyscy razem spotkamy się