Reklamacja Burton
#41
Napisano 06 February 2012 - 20:41
Po 7 dniach jazdy rozwaliła się sprężyna w pompce capstrapa. Pompa naciągająca nie wraca do stanu początkowego.
Strasznie dziwna sprawa - śmigałem w różnych wiązaniach burka od lat i nigdy z tym nie było problemu.
Ktoś z tym się spotkał może ?
dziś reklamacja złożona w sklepie, szkoda że nie mają zapasowych na stanie ale ..... na całe szczęście miałem jedna zapasową i sobie na czas reklamacji podmieniłem.
Zobaczymy jak się Burek wywiąże z reklamacji
#42
Napisano 07 February 2012 - 17:47
Kiedys mojemu bratu w Rulerach zaczely przecierac sie sznurki od Speed Zone, szukal po sklepach i nie mogl nigdzie znalezc. Zadzwonil do Burton Polska i za 2 dni mial za darmo nowe sznurki, nawet nie chcieli zadnych paragonow, potwierdzen ani nic. Pozytyw
#43
Napisano 07 February 2012 - 19:42
Co do reklamacji Burton to chyba nie powinno byc problemow.
Kiedys mojemu bratu w Rulerach zaczely przecierac sie sznurki od Speed Zone, szukal po sklepach i nie mogl nigdzie znalezc. Zadzwonil do Burton Polska i za 2 dni mial za darmo nowe sznurki, nawet nie chcieli zadnych paragonow, potwierdzen ani nic. Pozytyw
Masz gdzieś namiary na burka pl? Telefon, mail? Właśnie zauważyłem, że zaczyna mi się przecierać jedna z linek w moich rulerach, a nie chcę zostać bez butów na stoku
#44
Napisano 07 February 2012 - 20:48
Masz gdzieś namiary na burka pl? Telefon, mail? Właśnie zauważyłem, że zaczyna mi się przecierać jedna z linek w moich rulerach, a nie chcę zostać bez butów na stoku
niestety nie mam, brat tez nigdzie nie zapisal numeru
to bylo w tamtym sezonie, a moze i 2 sezony temu : D
musisz szukac gdzies na necie kontaktu do nich
#45
Napisano 08 February 2012 - 12:25
1. Burek nie potrzebuje dokumentu zakupu: "przecież wie, że to ich towar"
2. reklamowałem róźne rzeczy (buty, windstopper, rękawiczki, polar, kurtkę) i zawsze po ok 2-3 tyg. miałem nowy towar - nie chodziło o to że było coś felernego w tych rzeczach ale raczej jestem "hard userem" :
#46
Napisano 08 February 2012 - 12:44
Uderz do Snowunit.pl są przedstawicielem Burka w Polsce.Masz gdzieś namiary na burka pl? Telefon, mail? Właśnie zauważyłem, że zaczyna mi się przecierać jedna z linek w moich rulerach, a nie chcę zostać bez butów na stoku
#47
Napisano 17 April 2012 - 09:16
ProDish - mi w Cartelach sprzed 3 sezonów pękła sprężynka ale nie reklamowałem bo trochę stare już. Natomiast jeżeli chodzi o reklamacje w Burku to mam same dobre doświadczenia:
1. Burek nie potrzebuje dokumentu zakupu: "przecież wie, że to ich towar"
2. reklamowałem róźne rzeczy (buty, windstopper, rękawiczki, polar, kurtkę) i zawsze po ok 2-3 tyg. miałem nowy towar - nie chodziło o to że było coś felernego w tych rzeczach ale raczej jestem "hard userem" :
Akurat z pompką to się naczekałem bo zastrzegłem sobie że chcę taką samą pompkę.
6 tygodni poczekałem. Dobrze że miałem zapasową z zestawu modernizacyjnego GettaGrip bo tak bym nie pośmigał.
akurat ta reklamacja odbywała się Sklep Burka > Snow Unit > Burton
Uderz do Snowunit.pl są przedstawicielem Burka w Polsce.
do SnowUnitu nie ma co uderzać.
reklamowałem też wiązania CO2. Akurat zaliczyłem pęknięcie siatki w highbacku.
Reklamowałem w sklepie gdzie kupiłem tj. na wale miedzeszyńskim i ...... sklep sam załatwia sprawę z Burtonem bez SnowUnitu.
po 3 tygodniach miałem wiązania z nowymi highbackmi.
także z usług Gwarancyjnych jestem zadowolony
#48
Napisano 21 April 2012 - 19:22
Reklamowałem w sklepie gdzie kupiłem tj. na wale miedzeszyńskim i ...... sklep sam załatwia sprawę z Burtonem bez SnowUnitu.
po 3 tygodniach miałem wiązania z nowymi highbackmi.
także z usług Gwarancyjnych jestem zadowolony
Fun Wind / Paweł - bezpośrednio rzeczy wysyła do Austrii i załatwiają to szybko
#49
Napisano 21 April 2012 - 20:04
#50
Napisano 22 April 2012 - 18:52
tak chyba Paweł.Fun Wind / Paweł - bezpośrednio rzeczy wysyła do Austrii i załatwiają to szybko
Spoko koleś. Załatwił sprawę naprawdę szybko !
#51
Napisano 15 October 2012 - 16:49
#52
Napisano 15 October 2012 - 18:41
#53
Napisano 15 October 2012 - 19:29
#54
Napisano 15 October 2012 - 19:56
Pzdr.
Użytkownik Troj edytował ten post 15 October 2012 - 19:57
#55
Napisano 15 October 2012 - 21:22
niezależnie od EU lub US pomaga bardzo dowód zakupu - jak go masz nie powinno być problemu.
Akurat w Wawie na Wale Miedzeszyńskim dowodu nie potrzeba i jest to duży plus bo paragony lubią się gubić
#56
Napisano 15 October 2012 - 21:37
#57
Napisano 16 October 2012 - 14:52
#58
Napisano 16 October 2012 - 21:41
Dzwoniłem do Kosmosu w Katowicach w Silesii i powiedzieli mi, że jeśli będę miał paragon to mam rok gwarancji na kurtkę z USA (rozumiem, że niezależnie od tego ile producent daje to tutaj mam tylko rok). Zawsze coś
A zapytałeś się czy możesz w tym wypadku u nich reklamować? tak co się nie okaże, że masz możliwosć skorzystania z rękojmia(gwarancja niezgodności towaru z umową)gdzie możesz tylko uderzać do sprzedawcy Zawsze lepiej dokładnie wiedzieć aby nie było
#59
Napisano 17 October 2012 - 11:31
#60
Napisano 17 October 2012 - 20:10