Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Reklamacja Burton


61 odpowiedzi w tym temacie

#1 realv

realv

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 10 February 2011 - 17:23

Witam, oddałem do reklamacji kurtkę Burtona - źle wszyty zamek w kieszeni. W piątek minie 3 tyg kiedy załatwiłem sprawę ze sklepem - na nich nie narzekam (na razie). Pytanie - czy ktoś przerabiał z polskim dystrybutorem Burtona coś takiego i ile to trwało?

#2 szznp

szznp

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 564 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 10 February 2011 - 18:03

co moze nie chodzi o reklamacje, a ogolem podejscie to dosc dziwne. Dziewczynie pekla pompka, skontaktowalem sie z Burtonem w Katowicach,jedna odpowiedz co tydzien. Poprosili o adres - rozumiem, podesla nowa, tak? Tak wiec od 1,5 miesiaca nie przyszlo nic. ok. 2 tygodni temu napisalem w sprawie przekręcającego sie wiazania podczas ladowań,do tej pory nie ma zadnej odpowiedzi.

#3 Jaceksp

Jaceksp

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1268 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 10 February 2011 - 18:08

Burton Katowice Silesia .
Dałem rekawice do reklamacji bo poszły na szwie , czekałem dokładnie 21 dni bo tak maja w karcie reklamacji . Poszłem więc w 21 dzień i dostałem nowe rekawice ten sam model.
Jestem zadowolony.

#4 realv

realv

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 11 February 2011 - 07:18

Też gdzieś na sieci widziałem info o 21 dniach. Na warunki UE, to zdecydowanie za długo. No nic - czekam. Ja to załatwiałem fizycznie przez sklep, tam bardzo fajne podejście. Dam znać, jak się skończy. U mnie będzie nowa kurtka, bo tamta była z zeszłorocznej kolekcji i już po prostu takiej nie ma.

#5 woozie

woozie

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 18 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 12 February 2011 - 14:15

14 dni reklamacja rekawic. poszlo sprawnie wszystko

#6 Shrek

Shrek

    "Pro" snołborder

  • Administratorzy
  • 1638 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 12 February 2011 - 18:11

69dni - reklamacja butów które były do wymiany...

Snołborderzy snołborderom

aDECHAde.com Team Dołączona grafika

 

Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...


#7 woozie

woozie

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 18 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 12 February 2011 - 18:46

69dni - reklamacja butów które były do wymiany...


najsmieszniejsze jest to ze Burton reklamuje sie ze swoja mega szybka wymiana towaru (nie wiem czy dotyczy to Burton Polska) - podobno po 2 dniach od przyjecia reklamacji nowy towar ma trafic do twoich rak. Szkoda ze teoria teoria a praktyka wyglada zupelnie inaczej :/

#8 Konrad

Konrad

    Starszy snołborder

  • Snowboard Summit Squad
  • 595 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 12 February 2011 - 22:14

najsmieszniejsze jest to ze Burton reklamuje sie ze swoja mega szybka wymiana towaru (nie wiem czy dotyczy to Burton Polska) - podobno po 2 dniach od przyjecia reklamacji nowy towar ma trafic do twoich rak. Szkoda ze teoria teoria a praktyka wyglada zupelnie inaczej :/

burtonów w polsce trzeba pogonić... z własnego doświadczenia:
czekałem 2-3tyg i nic po czym jeden mail-brak odp... drugi, trzeci, czwarty i reklamacja rozpatrzona od ręki... sprzęt u mnie w domu za dwa dni bo tyle szedł jednodniowym priorytetem pocztą polską :) wszystko bardziej niż ok
9 na 10 wyapdków zdarza się w domu... Lion radzi nie siedź w domu

#9 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 12 February 2011 - 22:21

najsmieszniejsze jest to ze Burton reklamuje sie ze swoja mega szybka wymiana towaru (nie wiem czy dotyczy to Burton Polska) - podobno po 2 dniach od przyjecia reklamacji nowy towar ma trafic do twoich rak. Szkoda ze teoria teoria a praktyka wyglada zupelnie inaczej :/


u nas ? szybkość realizacji reklamacji jest wolna ale jak widać skuteczna.
w USA tzw. "W48" podobno działa. No ale to USA a nie polska.
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#10 realv

realv

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 12 February 2011 - 22:26

69dni - reklamacja butów które były do wymiany...

Pewnie reklamację sam Jake musiał klepnąć.

#11 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 February 2011 - 00:14

Pewnie reklamację sam Jake musiał klepnąć.


sms'em jak był na stoku
dostał sms'a - "shrek z adechade.com reklamuje drivery co robić ?"
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#12 realv

realv

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 February 2011 - 08:57

sms'em jak był na stoku
dostał sms'a - "shrek z adechade.com reklamuje drivery co robić ?"

Żarty żartami. Słabo to PRowo wygląda.. chyba, że polski dystrybutor ma to gdzieś.
Zepsuty monitor Samsunga - telefon, na drugi dzień kurier podjechał, 5 dni serwisu, naprawiony monitor wrócił.
Drukarka HP (tani badziew), wróciła nowa po jakichś 10 dniach.
Xbox - super support Microsoftu, inni mogliby się uczyć. Po 1 dniu od zgłoszenia umówiła się firma kurierska i w ciągu 6 dni (kurier, dostarczenie do Frankfurtu - tam naprawiają, kurier do mnie).

Poczekam do połowy tygodnia i zacznę wiercić dziurę - 26go ruszam na tygodniowy wypad.. fajnie byłoby mieć nową kurtkę.

#13 Shrek

Shrek

    "Pro" snołborder

  • Administratorzy
  • 1638 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 13 February 2011 - 14:09

Buty po tygodniu były wysłane do Insbrucka ( wiedziałem ze beda lezec i czekac az sie zbierze kilka dni )




Buty nie przechodziły ponoc przez rece SnowUnit tylko prosto do centrali na UE.




Tam polezały 1,5 miesiaca a potem miałem wysyłke nowych. Gdzie sam sklep nie wiedział nic co z reklamacją




A co do 48h to jest decyzja reklamacyjna a nie naprawa!


Snołborderzy snołborderom

aDECHAde.com Team Dołączona grafika

 

Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...


#14 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 February 2011 - 14:29

Buty po tygodniu były wysłane do Insbrucka ( wiedziałem ze beda lezec i czekac az sie zbierze kilka dni )




Buty nie przechodziły ponoc przez rece SnowUnit tylko prosto do centrali na UE.




Tam polezały 1,5 miesiaca a potem miałem wysyłke nowych. Gdzie sam sklep nie wiedział nic co z reklamacją




A co do 48h to jest decyzja reklamacyjna a nie naprawa!



z tego co poczytałem u burka na stronie to 48h na rozpatrzenie reklamacji.
fajnie mają też rozpisane czego reklamacja nie obejmuje - ciekawy ruch z ich strony bo są nawet ciekawe zdjęcia :mrgreen:
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#15 Shrek

Shrek

    "Pro" snołborder

  • Administratorzy
  • 1638 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 13 February 2011 - 15:06

z tego co poczytałem u burka na stronie to 48h na rozpatrzenie reklamacji.
fajnie mają też rozpisane czego reklamacja nie obejmuje - ciekawy ruch z ich strony bo są nawet ciekawe zdjęcia :mrgreen:


noooo nie wiedziałem ze mozna tak buty ro***erdolić!

Snołborderzy snołborderom

aDECHAde.com Team Dołączona grafika

 

Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...


#16 retro

retro

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1446 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 February 2011 - 19:05

A takie coś reklamacja uwzględnia ? :/
Dołączona grafika
Nawet 3 godzinki nie zdążyłem pojeździć na Wierchomli, a taka ładna pogoda była :/

#17 szznp

szznp

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 564 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 February 2011 - 19:41

O kur*a! jak Ty to zrobiles? Burton daje dozywotnia gwarancje na podstawy

#18 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 February 2011 - 19:44

A takie coś reklamacja uwzględnia ? :/
Dołączona grafika
Nawet 3 godzinki nie zdążyłem pojeździć na Wierchomli, a taka ładna pogoda była :/


no jak żeś to zrobił ? nieźle !
Burek daję dożywotnią gwarancję na podstawy - powinni na 99% wymienić ci na nowe.
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#19 retro

retro

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1446 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 February 2011 - 19:48

Sam nie wiem, mały podskok na 15 cm muldzie, może z metr lotu, jakoś słabo wylądowany :ashamed: ( zdaje się, że na przednią krawędź nose ) Lecąc na łokcie usłyszałem trzask, modliłem się tylko żeby to nie była deska :-| No i było po jeździe. Pewnie jakaś wada materiału bo nie wierzę żeby wiązania nie wytrzymywały lekkich podskoków.

#20 retro

retro

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1446 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 February 2011 - 21:23

A swoją drogą do kogo zgłasza się taką reklamację ? Wysyłam do sklepu w którym kupiłem, bezpośrednio do dystrybutora czy mogę to załatwić w najbliższym sklepie który prowadzi Burtona ?
Sorry, że post pod postem ale mi się przypomniało za późno i nie mogłem już dodać.

Użytkownik retro edytował ten post 13 February 2011 - 21:24