Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Ustawieie Wiązań Na Desce.


231 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pitura25

Pitura25

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 10 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 25 December 2010 - 11:47

Witam,

Piszę tutaj, ponieważ nigdzie nie znalazłem. Kupiłem książkę i też nie ma. Jestem początkującą osobą.

Proszę napiszcie jak ustawić prawidłowo wiązania na desce - nie chodzi mi o kąty. Wyczytałem na innym forum, że po instalacji wiązań but musi idealnie równo wystawać z przodu i z tyłu deski. Jak się to ma do tego co przeczytałem później - oba wiązania muszą być zamontowane symetrycznie w jednej linii. O ile z moimi wiązaniami nie mam problemu, o tyle moja żona ma wiązania na granicy i pasują zarówno rozmiary M jak i L (41,5). Jest tylko jeden problem, ani w tych, ani w tamtych nie da się ustawić idealnej pozycji - tak, żeby but równo wystawał z przodu i z tyłu. Nie wspominam już o tych kółkach z kątami bo te nie są wtedy symetryczne - podejrzewam, że to duży błąd.

Stąd moje pytanie jakie są najważniejsze zasady montażu wiązań ? Oczywiście zdaję sobie sprawę że kąty to już inna bajka. Ewentualnie proszę o radę czy już na początku ustawić kaczkę ? Ostatnio instruktor dał nam takie deski (wcześniej jeździliśmy na 21, 7 - ostatnio na pożyczonych -6,+6).

Z góry dziękuję za odpowiedź i wyrozumiałość.

#2 Iwo

Iwo

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 192 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 25 December 2010 - 11:55

Ewentualnie proszę o radę czy już na początku ustawić kaczkę ? Ostatnio instruktor dał nam takie deski (wcześniej jeździliśmy na 21, 7 - ostatnio na pożyczonych -6,+6).

Z góry dziękuję za odpowiedź i wyrozumiałość.