Halfpipe
#21
Napisano 16 August 2010 - 08:22
2) proca że damy radę z wyjazdem w Październiku i będzie to raczej Hinter lub Stubai
3) setback w niczym nie przeszkadza, a w pewnych przypadkach pomaga, bo w pajpie bardzo ważne jest poprawne trzymanie krawędzi i jazda na niej, więc im lepiej deska razi sobie z jazdą na krawędzi na stoku to tak samo będzie w pajpie.
4) jeśli sie porówna tydzień w Polsce i tydzień na lodowcu to cenowo wcale nie wygląda to źle, a dostaje się pewne warunki, opór tras no i szkolenie, na mam nadzieję dobrym poziomie
5) sama konstrukcja ziemna to mały miki, do tego cza naśnieżać no i szejpować specjalną przystawką która niestety jest konkret droga, a i byle ratrak jej nie podniesie (do tego ratrak musi mieć wyciągarkę)
6) desiwa się robią (mam info że większość jest gotowa) i na otwarcie sklepu powinny być (powinny bo amerykany mają specyficzne pojęcie czasu), niestety Jaco raczej nie będzie Twojego desiwa
#22
Napisano 16 August 2010 - 13:15
6) desiwa się robią (mam info że większość jest gotowa) i na otwarcie sklepu powinny być (powinny bo amerykany mają specyficzne pojęcie czasu), niestety Jaco raczej nie będzie Twojego desiwa
Motyl, a można gdzieś zobaczyć grafy i poczytać conieco o modelach 2011?
osobiście interesowałaby mnie jakaś hybryda AM/FR
#23
Napisano 16 August 2010 - 13:21
No to potestuje najwyżej Omni jak będzie na testy jeszcze raz , albo jakiegos innego rokerka http://adechade.com/...tyle_emoticons/default/cry.gif
#24
Napisano 16 August 2010 - 17:25
Motyl, a można gdzieś zobaczyć grafy i poczytać conieco o modelach 2011?
osobiście interesowałaby mnie jakaś hybryda AM/FR
jeżeli chodzi o Signala to tutaj masz całą kolekcję 2011 razem z ciuszkami
http://blog.signalsn...product-design/
1) odnośnie wjazdu do pajpu, proca że typ jest skierowany w dół, bo pod takim kątem jest góra kopingu (deskę od razu ustawia równolegle do kopingu)
2) proca że damy radę z wyjazdem w Październiku i będzie to raczej Hinter lub Stubai
3) setback w niczym nie przeszkadza, a w pewnych przypadkach pomaga, bo w pajpie bardzo ważne jest poprawne trzymanie krawędzi i jazda na niej, więc im lepiej deska razi sobie z jazdą na krawędzi na stoku to tak samo będzie w pajpie.
4) jeśli sie porówna tydzień w Polsce i tydzień na lodowcu to cenowo wcale nie wygląda to źle, a dostaje się pewne warunki, opór tras no i szkolenie, na mam nadzieję dobrym poziomie
5) sama konstrukcja ziemna to mały miki, do tego cza naśnieżać no i szejpować specjalną przystawką która niestety jest konkret droga, a i byle ratrak jej nie podniesie (do tego ratrak musi mieć wyciągarkę)
6) desiwa się robią (mam info że większość jest gotowa) i na otwarcie sklepu powinny być (powinny bo amerykany mają specyficzne pojęcie czasu), niestety Jaco raczej nie będzie Twojego desiwa
ad. 2) no to super, oczywiście możecie mnie od razu na listę wpisać
ad. 3) spoko bo już myślałem, że znowu "będę miał pod górkę"
ad. 5) myślę, że jak się u nas porwali do robienia pajpu to mam nadzieję, że sprzęcik odpowiedni do tego mają, w każdym razie mam nadzieje, że się im uda
pzdr...
#25
Napisano 16 August 2010 - 17:47
Urlop już mam załatwiony ,
Hiner mniam mniam moje marzenie
#26
Napisano 16 August 2010 - 18:48
dla mnie też już prosze zarezerwować miejsce.
Urlop już mam załatwiony ,
Hiner mniam mniam moje marzenie
Hinter niezła miejscówka i nie trzeba jechać 20 godzn jedyna wada to chyba tylko płatności Kartami
#27
Napisano 16 August 2010 - 19:49
choć w L2A żadnej mi nie przyjęło a jak w bankomacie chciałem wypłacić to tylko po Francusku pisało i ni huhu nie wiedziałem co kliknąć
Tez mnie cieszy ten dojazd że tak malutko czasu z 9 godzinek i jesteśmy lalalallala ide nasmarować desunie
#28
Napisano 16 August 2010 - 20:30
#29
Napisano 16 August 2010 - 20:37
o czym w końcu jest ten temat chłopaki ?
Głównie o pajpie, a po za marginesem o wszystkim i niczym
A tak na poważnie koniec już z tymi offtop... bo się nam zaraz oberwie
#30
Napisano 17 August 2010 - 09:46
#31
Napisano 20 August 2010 - 08:31
Motyl, zapodaj jakieś konkretniejszy termin wyjazdu, żebym mógł sobie zaplanować czas w październiku... bo trochę mam kalendarz wypełniony
Czekam na Siwego i jak tylko pojawi się na południu siadamy do terminarza. Za dwa tytgodnie myślę konkrety się pojawią co do terminu. Natomiast miejscówkę przemyślimy bo chcemy żeby był otwarty park no i pajp , bo w sumie na bardzo niewielu wyjazdach (właściwie żadnym poza kadrą) widziałem szkolenie w pajpie.
#32
Napisano 20 August 2010 - 12:17
#33
Napisano 20 August 2010 - 12:24
u nas ekipa wyglada tak
ja Sosnowiec , Aro Lublin , Avi Olsztyn , Kasia Wa-wa , czasami uda mi się z Siwym Kato wyjechac do Kraka do Motyla .
Każdy gdzie indziej mieszka a poznalismy się na wyjeździe do Francji i tak już zostało
#34
Napisano 20 August 2010 - 13:53
Załączone pliki
#35
Napisano 20 August 2010 - 14:44
No w Polsze to się jakoś zawsze zgadamy , tej zimy nie mogłem jechac do Ara do Krynicy bo ciągle coś z robotą wypadało ale z Avizianą posmigalismy po Wiśle i Szczyrku dołączyła jeszcze Utan z Tychów , Emer z Wawy .
Także jak coś to się można styknąć wyjazd w piątek powrót w niedziele po całym dniu jazdy ,
Ale najważniejsze że za 2 tygodnie już się zacznie odliczanie do wyjazdu huraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Motyla noga
#36
Napisano 20 August 2010 - 15:18
w każdym razie nie jest potrzebna ekipa, żeby można było śmigać mówię tu o podwórkowych ekipach po drugie teraz internet rządzi (niestety) i który zastąpił tzw. spotkania podwórkowe gdzieś na ławeczce pod domem
#37
Napisano 24 February 2011 - 18:31
P.S Sorki za offtop
#38
Napisano 24 February 2011 - 18:45