Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

[Flux] Super Titan


47 odpowiedzi w tym temacie

#41 _Mokry_

_Mokry_

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 17 postów

Napisano 05 March 2010 - 13:58

SteelBones/ Możesz wrzucić fotę tego przetartego paska?

#42 Alien

Alien

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 20 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 27 October 2010 - 18:42

SteelBones/ Możesz wrzucić fotę tego przetartego paska?


http://snowboards-fo...gs/super_titan/

a czy te fluxy, bodajze z 2008 roku beda tak samo dobre jak te, ktore wy opisujecie? pytam, bo temat jest z 2010...

#43 mrgn

mrgn

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1253 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 30 October 2010 - 11:50

http://snowboards-for-sale.com/flux_bindings/super_titan/

a czy te fluxy, bodajze z 2008 roku beda tak samo dobre jak te, ktore wy opisujecie? pytam, bo temat jest z 2010...


To są jeszcze wiązania na starej płycie, starych paskach (to nie są strunowe 3D). Zupełnie inne wiązania niż 2009, 2010, 2011.

#44 md.sign

md.sign

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 326 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 30 October 2010 - 14:07

To są jeszcze wiązania na starej płycie, starych paskach (to nie są strunowe 3D). Zupełnie inne wiązania niż 2009, 2010, 2011.


to w takim razie, korzystając z obecności mrgn w tym wątku, zapytam sie o tegoroczne wiązania flux :
czy rewolucja w nazewnictwie przekłada się na poważne zmiany technologiczne ?
czy tylko te podkładki amortyzujące i zmiana dolnego paska ? ( swoją drogą - miałem przyjemnośc w zeszłym sezonie kilka godzin pojeżdzić na feedbackach i akurat dolne strapy wydawały mi sie genialne, dlatego trochę zdziwiła mnie zmiana na węższe, z możliwością "klasycznego" zapinania od góry buta...czy aby będą przy zapięciu jako capstrap trzymały równie dobrze i nie zsuwały sie ?no i ta rezygnacja (o ile dobrze widzę) z kieszonki na pasek - czym to było spowodowane ? bo wydawało mi sie to całkim fajnym patentem)

przy okazji - witam na forum

#45 mrgn

mrgn

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1253 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 31 October 2010 - 00:09

to w takim razie, korzystając z obecności mrgn w tym wątku, zapytam sie o tegoroczne wiązania flux :
czy rewolucja w nazewnictwie przekłada się na poważne zmiany technologiczne ?
czy tylko te podkładki amortyzujące i zmiana dolnego paska ? ( swoją drogą - miałem przyjemnośc w zeszłym sezonie kilka godzin pojeżdzić na feedbackach i akurat dolne strapy wydawały mi sie genialne, dlatego trochę zdziwiła mnie zmiana na węższe, z możliwością "klasycznego" zapinania od góry buta...czy aby będą przy zapięciu jako capstrap trzymały równie dobrze i nie zsuwały sie ?no i ta rezygnacja (o ile dobrze widzę) z kieszonki na pasek - czym to było spowodowane ? bo wydawało mi sie to całkim fajnym patentem)

przy okazji - witam na forum


Mnie muszę przyznać gdy zobaczyłem kolekcję 2011 rok temu to miałem bardzo podobne spostrzeżenia co Ty. Oczywiście dolny strap był moim pierwszym pytaniem, nowe dziwne nazwy drugim. Amerykanie, a raczej ściemniony Amerykanin, Japończyk z pochodzenia, Product menager szybko mnie wyprostował. Skróty są bardzo proste, mają ułatwić wybór klientom. Mi nie ułatwiają, nie wiem jak Wam. Cyferki to zawartość % włókien szklanych w płycie podstawy. Więc mamy wiązania miększe i twardsze. A pierwsze dwie litery to skróty od starych nazw. Choć są wyjątki. I tak
PR15 = Premium,
SE30 = Super Emblem
TT30 = Titan
RK30 = Titan RK
DS45 = Distortion
SF45 = Super Feedback (nowe wiązanie, połączone elementy Feedback i Super Titana, z tymże tych modeli już nie ma)
GM30 = Gem
GU30 = Gem RK (nowe damskie wiązanie, z urethanowym super elastycznym na boki highbackiem)
SR15 = Pro model Teamu, wiązania na Jibbing
DMCC = Super Diamond (carbonowa płyta, stąd brak numerka)

Co do zmiany przedniego paska. Ten nowy węższy o dziwo trzyma i układa się znacznie lepiej niż ten stary. Nie wiem jak oni to zrobili ale nie ma mowy aby drgnął, a ja nie zapinam moich SF45 jakoś super mocno. Ramka paska została zlikwidowana by móc zapinać pasek od góry, by nie przyciskać paska zębatego, dzięki temu łatwiej się odpinają. Wogóle to we wszystkich modelach sa nowe pompki, a raczej ich mechanizm, łapią o 1 ząbek więcej i lepiej się odpinają, leciutko. Są mocniejsze materiały i kształt toe strapów we wszystkich modelach. Są te dumpery urethanowe o których pisałeś. Płyta w GM30 i GU30 została zmieniona, podwyższono boki wiązania. Zmian jest sporo, oni cały czas pracują przy tych wiązaniach, mimo wszystko widać efekty na plus co roku. Nowością jest też to że wkrótce każdego Fluxa będzie można wkręcić w szynę Burtona EST.

#46 md.sign

md.sign

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 326 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 31 October 2010 - 08:23

hmm...
to w takim razie ta zmiana nazewnictwa ( ew.poza oznaczeniem tej zawartości włókien, bo to jest w jakims sensie informacyjne) wydaje mi sie idiotyczna.
żeby jeszcze te oznaczenia literowe miały jakis sens, opisywaly klase wiazania lub jego przeznaczenie (jak przy niektorych markach samochodow :volvo,mercedes, etc) to moze jeszcze by sie to jakos broniło, a tak - nie rozumiem. troche tak , jakby np honda zmieniła nazwy civica i accorda na cv i ac .... ale to raczej problem dla sprzedawców i marketingowców, nie dla uzytkowników.

co do reszty ( szczegolnie toestrapa) przyjmuję wyjasnienie za dobra monetę
ale jak będzie mi sie zsuwał, to zażądam bezpłatnej wymiany pasków na zeszloroczne :) . jeśli pasują...

#47 mrgn

mrgn

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1253 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 31 October 2010 - 11:31

hmm...
to w takim razie ta zmiana nazewnictwa ( ew.poza oznaczeniem tej zawartości włókien, bo to jest w jakims sensie informacyjne) wydaje mi sie idiotyczna.
żeby jeszcze te oznaczenia literowe miały jakis sens, opisywaly klase wiazania lub jego przeznaczenie (jak przy niektorych markach samochodow :volvo,mercedes, etc) to moze jeszcze by sie to jakos broniło, a tak - nie rozumiem. troche tak , jakby np honda zmieniła nazwy civica i accorda na cv i ac .... ale to raczej problem dla sprzedawców i marketingowców, nie dla uzytkowników.

co do reszty ( szczegolnie toestrapa) przyjmuję wyjasnienie za dobra monetę
ale jak będzie mi sie zsuwał, to zażądam bezpłatnej wymiany pasków na zeszloroczne :) . jeśli pasują...


Hehe :) Spoko. Jak dla mnie nowe nazwy są po prostu trudniejsze do zapamiętania. Zrobili jak zrobili, po swojemu, Amerykanie lubują się w skrótach, więc dla nich to jest cool. Dla innych mniej.
Ze zmianą pasków, wiąże się jeszcze jedna sprawa. Z tego co się chwalą na stronie Flux, to było zrobione jeszcze w jednym celu. W reklamach chwalą się, że tera Flux pasuje do każdego buta, w każdym rozmiarze, z każdej firmy. Od malutkich damskich 35,36 do nazwijmy to "ludzkich rozmiarów nogi", czyli mniej więcej do 48, gdyż powyżej tego rozmiaru praktycznie mało która firma ma produkowane buty.

#48 Jaceksp

Jaceksp

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1268 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 31 October 2010 - 11:56

Hehe :) Spoko. Jak dla mnie nowe nazwy są po prostu trudniejsze do zapamiętania. Zrobili jak zrobili, po swojemu, Amerykanie lubują się w skrótach, więc dla nich to jest cool. Dla innych mniej.
Ze zmianą pasków, wiąże się jeszcze jedna sprawa. Z tego co się chwalą na stronie Flux, to było zrobione jeszcze w jednym celu. W reklamach chwalą się, że tera Flux pasuje do każdego buta, w każdym rozmiarze, z każdej firmy. Od malutkich damskich 35,36 do nazwijmy to "ludzkich rozmiarów nogi", czyli mniej więcej do 48, gdyż powyżej tego rozmiaru praktycznie mało która firma ma produkowane buty.


Distortiony z zeszłego sezonu tez ogarneły u mnie rullera 48 :)