Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Pomoc W Doborze Deski


13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cortez

Cortez

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 6 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 12 January 2017 - 13:27

Witam,

piszę z prośbą o pomoc w doborze deski. Amatorsko jeżdżę od kilku lat ale tylko na małych górkach, w zeszłym roku był pierwszy większy wyjazd do Austrii na tydzień. W następnym tygodniu znowu jadę gdzieś dalej i chciałbym już kupić sobie swoją deskę. Jeżdżę na krawędziach myślę, że całkiem sobie rade daje. Jestem samoukiem, nie brałem nigdy żadnych zajęć. Nie skacze, tricków nie robie raczej sama jazda mnie interesuje na tą chwilę. Nie chciałbym dużo wydać najlepiej 600-1000 za deske z wiązaniami (buty mam). Nie wiem czy jest sens patrzeć na używane jeżeli się na tym zbytnio nie znam czy tylko na nowe. Wzrost koło 185cm waga 80kg, rozmiar buta 43/44 (wkładka 28,5cm). Prosibym o jakieś propozycję. Moja więdza ogranicza się do poradników typu "Jak wybrać pierwszą deskę?". Patrzałem na allegro to znalazłem coś takiego np. http://allegro.pl/no...35.html#thumb/1będę wdzięczny za szybkie odpowiedzi bo w następny piątek już wyjeżdżam

 



#2 EriksonE

EriksonE

    Zaawansowany snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPip
  • 728 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 12 January 2017 - 17:24

Uzywki tez beda rozsadnym rozwiazaniem
Planujesz w ogole stosowac deske do czwgos innego niz ubity stok?

#3 Cortez

Cortez

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 6 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 12 January 2017 - 17:25

na tą chwilę nie, tylko do zwyklej jazdy i dalszej nauki



#4 EriksonE

EriksonE

    Zaawansowany snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPip
  • 728 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 12 January 2017 - 17:27