Malowanie Deski
Napisano 14 December 2014 - 14:25
Siemka, Mam pytanie a w tych tematach jestem kompletnie zielony, czym i w jaki sposób najlepiej pomalować deskę. Czy jakieś spraye wystarczą czy trzeba robić jakieś specjalne zabiegi? Proszę o pomoc i pozdrawiam
malowanie to chyba słaby pomysł.
lepiej pomyśle o jakiejś naklejce na deskę - można na allegro znaleść
Napisano 14 December 2014 - 14:57
Podczepie się pod temat a co powiecie o odmalowaniu starego kasku ?? Jakiś spray polecacie do tego ++++ lakier bezbarwy w spray-ju na baze podkład ?? Bądź jakieś naklejki, jest troche porysowany i nie wygląda najlepiej, chciałbym go troche ozywić.
Napisano 14 December 2014 - 16:49
Lepiej naklej sobie kilka nalepek to efekt będzie lepszy. Żeby ładnie się ułożyły na kasku podgrzej nalepki suszarką, wtedy będą bardziej elastyczne.
Napisano 14 December 2014 - 17:26
Napisano 14 December 2014 - 19:39
jeśli chodzi i kask to i owszem można
zobacz koniec filmu. Niestety tanio nie jest 200-250 PLN za kask.
Za tyle można kupić nowy kask pzreceniony ale ..... raczej ze słabą grafiką a tam można mieć niepowtarzalny

Wzory
http://hydrotransfer.pl/rozne/
https://www.youtube....uXyeAGzEU#t=791
Użytkownik ProDish edytował ten post 14 December 2014 - 19:41
Napisano 14 December 2014 - 22:30
To za droga zabawa, w takim razaie zostanie ten co jest. Aż w takim złym stanie nie jest albo poczekam na przeceny i sprawie sobie nowy hełm.
a ja wam w sumie dziekuje za przypomnienie tematu z hydrografiką.
właśnie rozebrałem do cna mój stary RED HiFI i jutro podjadę do Hydrotransferu by zrobić ze starego kasku coś fajnego.

Użytkownik ProDish edytował ten post 14 December 2014 - 22:31
Napisano 14 December 2014 - 22:33
Napisano 14 December 2014 - 22:37
Napisano 15 December 2014 - 01:18

Snołborderzy snołborderom
aDECHAde.com Team
Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...
Napisano 15 December 2014 - 08:10