Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Malowanie Deski


46 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jojkel

Jojkel

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 1 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 14 December 2014 - 13:53

Siemka, Mam pytanie a w tych tematach jestem kompletnie zielony, czym i w jaki sposób najlepiej pomalować deskę. Czy jakieś spraye wystarczą czy trzeba robić jakieś specjalne zabiegi? Proszę o pomoc i pozdrawiam :)

#2 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 14 December 2014 - 14:25

Siemka, Mam pytanie a w tych tematach jestem kompletnie zielony, czym i w jaki sposób najlepiej pomalować deskę. Czy jakieś spraye wystarczą czy trzeba robić jakieś specjalne zabiegi? Proszę o pomoc i pozdrawiam :)


malowanie to chyba słaby pomysł.
lepiej pomyśle o jakiejś naklejce na deskę - można na allegro znaleść
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#3 Jakub_

Jakub_

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 13 postów
  • Poziom zaawansowania:wiem co to jest wn i kompensacyjny

Napisano 14 December 2014 - 14:57

Witam

Podczepie się pod temat a co powiecie o odmalowaniu starego kasku ?? Jakiś spray polecacie do tego ++++ lakier bezbarwy w spray-ju na baze podkład ?? Bądź jakieś naklejki, jest troche porysowany i nie wygląda najlepiej, chciałbym go troche ozywić.

#4 slv

slv

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 521 postów
  • Poziom zaawansowania:wiem co to jest wn i kompensacyjny

Napisano 14 December 2014 - 16:49

Nie polecam malować. Z reguły wygląda to średnio a lakiery w sprayu są miękkie i bardzo łatwo się rysują. Do tego trzeba mieć wprawę żeby to równo położyć i dobrze przygotować powierzchnię.