Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Nowa Deska Dla Średnio Zaawansowanego...


43 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nizki

Nizki

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 45 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 12 July 2013 - 08:55

No właśnie.. sam nie wiedziałem czy mogę się nazwać średnio zaawansowanym czy jeszcze nie.
Jeżdżę od 3 lat, jednak to jeżdżenie wygląda tak, że w sezonie zrobię wypad w góry może z 4 razy, a na pobliskie pagórki z drugie tyle.
Zakręty łączyć umiem ;) Osobiście wydaje mi się, że jeżdżę nie najgorzej ale to moja opinia. Czy puch czy twarde podłoże, daje rade. Daję rade na zielonych, czerwonych czy czarnych trasach. Skakać nie skaczę, a 90% wyskoków z małych hopek kończy się glebą. Tyle ogółem wstępu.

Póki co śmigałem na desce Scoop 164W +wiązania Drake z allegro czyli zwyczajny no-name. Jednak powoli ślizg się kończy, a i krawędzie nie są w najlepszym stanie.

Fundusz w jakimś stopniu mam ograniczony, także nie szukam desek za 3 tyś.
W oko wpadł mi Burton Bullet 2013 164W. Czy przy wzroście 198 i ~100kg wagi ten rozmiar jest dobry. I co sądzicie o tej desce dla osób, które już jeżdżą.

#2 Maluuutka

Maluuutka

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 521 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 12 July 2013 - 10:18

Pierwsze pytanie co ty chcesz na tej desce robić ? Bez tego ani rusz..
Bo z tego co mi wiadomo to ona jest miękka bardzo.

Użytkownik Maluuutka edytował ten post 12 July 2013 - 10:36

Jestem tego pewny , w głębi duszy o tym wiem , że gdzieś na szczycie góry, wszyscy razem spotkamy się

#3 Nizki

Nizki

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 45 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 12 July 2013 - 10:57

Parki odpadają bo mam chore kolano więc pozostaje mi zwyczajna jazda, może jakieś flat tricki i czasami po lesie.

#4 Snp

Snp

    Starszy snołborder

  • ModTeam