Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Quiksilver The Hubble Travis Rice


80 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marek S.

Marek S.

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1542 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 30 November 2012 - 15:01

Jeżdżę w goglach The Hubble od 2 lat. Wcześniej Oakleye i szczerze dopiero ten model, szczególnie z szybką w multilayer blue to pierwsze gogle po Oakleyu w których moge jeździć nawet przy bardzo silnym nasłonecznieniu. Noszą soczewki i mam problemy z "suchym okiem", więc większość gogli niestety odpada przy mocnym słońcu.

Co te gogle wyróżnia to bardzo cienka ramka, przez co nie ma efektu patrzenia przez szybę, ponieważ mamy ją bardzo blisko oczu. Do tego szyba daje zasięg widzenia 160 stopni. Fajne jest to,że na twarzy gogle nie wyglądają na ogromne, a jednak powierzchnia szyby i ogólnie pole widzenia jest bardzo dobre. Ale najbardziej mi pasuje właśnie to,że szybka jest tak blisko oczu. Dla mnie nowa jakość w goglach.

Poniżej jakieś dwa filmiki....



#2 Luksus

Luksus

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 97 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 30 November 2012 - 21:56

Oksy zacne, ale tu mam zapytanie. Aż tak źle w soczewkach? Do tej pory jeździłem w ogóle bez korekty w oczach, bo właśnie "suche oko" mnie odpychało, Podziel się doświadczeniem z soczewkami i jazdą (:

#3 Marek S.

Marek S.

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1542 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 30 November 2012 - 22:55

Bez soczewek jeździc nie mogę, bo choć widzę bez korekcji wzroku,to zawsze muszę mieć okulary czy też soczewki,ponieważ inaczej wzrok mi się psuje.
Mam delikatne suche oko,ale na to jest sposób... Rano kropisz oczy, i wieczorem przed spaniem, do tego wedle uznania podczas jazdy. Mówimy oczywiście o tym kiedy czujesz,że jest źle, generalnie trzeba starac się jak najmniej kropić.