Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

carv czy pedaliada?


29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin Be

Marcin Be

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 116 postów

Napisano 28 January 2010 - 00:36

ogolnie to jezdze byle jak, jestem samouk, na stare lata zachcialo mi sie jeszcze "flat trikow" i takich tam,
ale przed lykendem naostrzylem krawedzie w mojej starej desce i pobawilem sie w "karw", co prawda wiazania na kaczke, decha juz dogorywa, ale sie staralem...

teraz tak: myslalem, ze jest mega predkosc, wiatr w uszach i mega wykladka na obie strony, a co tu widze, to taka pedaliada i na tylnej krawedzi duzo slabiej niz na przedniej,
fachowcy krawedziowcy i karwujacy, co powiecie?? co poradzicie? tak sie jezdzi? daje rade, czy duzo pracy przedemna?
(kiedys pisane bylo o wykladce, szorowaniem cialem po sniegu....nie moge sobie tego wyobrazic bez wyciaga rak do sniegu i wywrotce....)



#2 Shrek

Shrek

    "Pro" snołborder

  • Administratorzy
  • 1638 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 28 January 2010 - 10:55

nie no nie wiem czego ty chcesz :( to ze na fs wyglada lepiej i jest wieksze wychylenie niz na bs to tak chyba u wszystkich jest... jest łatwiej.

generalnie jak dla mnie to bardzo ładny cięty :)


ps. fachowiec ze mnie żaden ;P

#3 mike

mike

    Pro snołborder

  • ModTeam
  • 2144 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 28 January 2010 - 11:26

nie jestem ekspertem, ale mnie się też podoba... generalnie chciałbym już tak śmigać ???

#4 praxx

praxx

    loża szyderców #1

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2745 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 28 January 2010 - 13:27

generalnie jak dla mnie to bardzo ładny cięty Uśmiech

jak wyżej  ???
spoko manewry, po co jakaś wykładka  :D

#5 Jaroo

Jaroo

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 89 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu