Lib Tech
#41
Napisano 23 November 2012 - 00:55
#42
Napisano 23 November 2012 - 13:12
Pozdrawiam
#43
Napisano 23 November 2012 - 16:03
a tak na poważnie to nie znam za bardzo TRS a z jego przeznaczenia co do agresywnego FS czy mega chop to chyba mnie przerasta hehe również jeżeli chodzi o backcountry to jeszcze nie miałem okazji posmakować
L2A 30.11 9.12 tak w tym czasie
Użytkownik rentgen edytował ten post 23 November 2012 - 16:02
#44
Napisano 17 December 2012 - 22:59
#45
Napisano 27 December 2012 - 08:19
#46
Napisano 15 January 2013 - 16:52
26-27.01 w Białce Tatrzańskiej, bedzie troche nagród do rozlosowania dla testujacych plus byc moze "high ollie contest"
9 i 10.01 Szczyrk, na dolnej stacji Skrzycznego w Szczyrku przy okazji zawodow Burn
16 i 17.01 w Bełchatowie koło Łodzi, Góra Kamieńsk
Inne daty wkrótce
#47
Napisano 16 January 2013 - 12:08
ale to już chyba było Nie chodzi o luty?9 i 10.01 Szczyrk, na dolnej stacji Skrzycznego w Szczyrku przy okazji zawodow Burn
#48
Napisano 16 January 2013 - 12:55
#49
Napisano 21 January 2013 - 12:52
Skate Banan 156, 159W i chyba 152
#50
Napisano 21 January 2013 - 13:01
TRS 154
Skate Banan 156, 159W i chyba 152
to może wreszcie się przejadę na skate 152... TRS chyba ciutkę za długi... mam nadzieję, że będzie w Szczyrku
#51
Napisano 21 January 2013 - 13:04
Dam info najpóźniej jutro, tak oficjalnie.
#52
Napisano 21 January 2013 - 13:14
#53
Napisano 21 January 2013 - 13:47
#54
Napisano 21 January 2013 - 14:02
#55
Napisano 21 January 2013 - 19:06
Jako, że na przyszły sezon prawdopodobnie nastąpi zmiana co najmniej dechy, to albo Ty Marek objeździj Premiera F1 (jeśli masz jak), albo Ty Mike objeździj Travisa i zróbcie porównanie , jako że na tą chwilę chodzą mi po głowie te dwa modele, jako przyszły zakup.
Na Travisie chwilę jeździłem i nie powiem, ale spodobało mi się, choć wg. Marka był ciut za długi. Co do Premiera, Jamer niestety nie ma dłuższej niż 159. Chyba, że jest ktoś na forum kto jeździł na obydwu wyżej wymienionych i ma wyrobione jakieś zdanie?
#56
Napisano 21 January 2013 - 21:32
#57
Napisano 22 January 2013 - 07:56
A ja mam do Was Panowie prośbę
Jako, że na przyszły sezon prawdopodobnie nastąpi zmiana co najmniej dechy, to albo Ty Marek objeździj Premiera F1 (jeśli masz jak), albo Ty Mike objeździj Travisa i zróbcie porównanie , jako że na tą chwilę chodzą mi po głowie te dwa modele, jako przyszły zakup.
Na Travisie chwilę jeździłem i nie powiem, ale spodobało mi się, choć wg. Marka był ciut za długi. Co do Premiera, Jamer niestety nie ma dłuższej niż 159. Chyba, że jest ktoś na forum kto jeździł na obydwu wyżej wymienionych i ma wyrobione jakieś zdanie?
pytanie tylko po co porównywać akurat te deski... toż to zupełnie inne przeznaczenie desiw... no mają oczywiście wspólny mianownik pod tytułem BC, ale jednak Travis to chyba twarda fristajlówa podczas gdy F1 to już rasowy przecinak FR
#58
Napisano 22 January 2013 - 11:40
A ja mam do Was Panowie prośbę
Jako, że na przyszły sezon prawdopodobnie nastąpi zmiana co najmniej dechy, to albo Ty Marek objeździj Premiera F1 (jeśli masz jak), albo Ty Mike objeździj Travisa i zróbcie porównanie , jako że na tą chwilę chodzą mi po głowie te dwa modele, jako przyszły zakup.
Na Travisie chwilę jeździłem i nie powiem, ale spodobało mi się, choć wg. Marka był ciut za długi. Co do Premiera, Jamer niestety nie ma dłuższej niż 159. Chyba, że jest ktoś na forum kto jeździł na obydwu wyżej wymienionych i ma wyrobione jakieś zdanie?
Hej,
jako użytkownik juz drugi sezon TRS'a (zdaje sie Czynasty ze jeździłeś na mojej desce w Białce), muszę powiedzieć przede wszystkim że nie jest to deska dla początkujących (jak wczesniej pisał Muniek), i trochę zaskakują dane producenta gdzie przy długości 157cm (taką katuję) zalecana waga ridera to 54kg+ (ja ważę ok 82/wzrost 176) - no chyba że z momi rachunkami coś nie tak... Co do długości - to teraz wybrałbym 154.
Tak w kilku słowach o wrażeniach z jazdy: deska super trzyma krawędź, super stabilna w szybkiej jeździe nawet po oblodzonym stoku, daje poczucie pewności, dobra w puchu chociaż to nie moja baja, natomiast jeśli chodzi o fs, to moim zdaniem dedykowana jest do wysokich i dalekich lotów - super pop, ciężka i twarda daje poczucie bezpieczeństwa przy lądowaniu. Nie dziwne że Marek ją ujeżdża .
Premiera (NS) nie znam, ale Mike ma rację, że to typowy FR - jak zresztą podaje producent.
Natomiast jeśli mówimy o BC to jeździłem na coal'u i TRS bije go na głowę.
Chciałbym jednak podkreslić, że to moje odczucia
pozdr
#59
Napisano 22 January 2013 - 11:58
Na tym filmiku, ktory wrzucam tez w innym dziale widac TRSa na 13/14
#60
Napisano 22 January 2013 - 12:02