System Fastec
#1
Napisano 26 September 2010 - 15:43
Z tego co mi wiadomo Fastec'a używa SP oraz Voelkl.
W moim odczuciu system ten jest o niebo lepszy od flow ze w zględu przedewszystkim na luzowany gowny strap przy zapinaniu się, czego w flow nie da sie zrobić i mocniej dopiąć buta. Moze w tym sezonie będzie mi dane pojezdzić w Fastecu Voelkla to sobie obczaję dokladniej i sie podzielę
Snołborderzy snołborderom
aDECHAde.com Team
Czytając moje posty bierzcie pod uwagę że wypowiadam się jako osoba mająca swoje zdanie a nie tylko jako administrator...
#2
Napisano 27 September 2010 - 09:15
W sieci jest fajny test wiązań SP z tym systemem:
http://www.snowboard.../SP_FASTEC.html
#3
Napisano 27 September 2010 - 13:15
Nie ważne skąd pochodzisz i gdzie teraz jesteś
ważne, że masz dla innych otwarte serce!
#4
Napisano 27 September 2010 - 15:34
Mnie najbardziej przekonują wiązania APO, gdzie masz 2 możliwości zapięcia, odchylana łyżka i normalne pompki. Nic niestety nie dowiedziałem się jak się te wiązanka sprawują i czy warto inwestować...
ja to nigdy nie zamienie tradycyjnych pasków na fastec,wole sobie oba paski dopiąć tak jak lubię,niby sporo osób sobie chwali ale jakoś nie sam nie wiem.
w sumie najbardziej mnie przekonywały wiązania k2 z system szybkiego wpinania...
a volkl i sp to to sami jeżeli chodzi o wiązania...
www.sklep.snow4life.pl
www.signalsnowboards.com
www.wainmanhawaii.com
skype:snow4life.pl
#5
Napisano 27 September 2010 - 19:52
#6
Napisano 27 September 2010 - 21:06
No własnie tak sie zastanawiam nad tymi SP z tym systemem od marcpyca. Można cos bliżej?
pracowalem u dystrybutora sp i mialem wiele razy te wiazania w rekach i poza brotherhood,albo troopa zadnych innych fastecow bym nie wzial,nie sa najlepiej zrobione,mielismy kilka reklamacji z powodu to ulamanych plasticzkow przy klamrze i juz wiazan nie dalo sie zapiac,do tego te tansze fastec mega tandetnie wygladaly.
jakos mnie nie przekonaly,macalem macalem i wiem ze nie chcialbym ich na swojej desce,do tego nie kazdy but wchodzil idealnie...
www.sklep.snow4life.pl
www.signalsnowboards.com
www.wainmanhawaii.com
skype:snow4life.pl
#7
Napisano 28 September 2010 - 22:35
Co do Private (aka Voelkl Fastec), czyli podstawowych wiązań SP - do tych wiązań nowicjusz powinien koniecznie zrobić pierwsze podejście z instrukcją. Wiele osób próbuje intuicyjnie odpiąć najpierw klamry, a potem piętę i to jest błąd. Ludzie ciągną na siłę klamrę i wtedy ją łamią (w Brotherhoodach była z aluminium i było bardzo ciężko ją zepsuć). Trzeba tylko pamiętać, że się klamer nie dotyka i odskoczą same przy odpięciu pięty.
Fakt, że but warto dobrać odpowiedni z tym wiązaniem, ale to raczej dlatego, że widziałem już kilka razy zjechane pięty w bucie o ostry dół piętki tego wiązania.
Co do tandetnego wyglądu - każdy goły, niepolakierowany plastik wygląda niestety strasznie tandetnie. Polakierowanie wiązania lakierem na wysoki połysk to na prawdę spory koszt.
pracowalem u dystrybutora sp i mialem wiele razy te wiazania w rekach i poza brotherhood,albo troopa zadnych innych fastecow bym nie wzial,nie sa najlepiej zrobione,mielismy kilka reklamacji z powodu to ulamanych plasticzkow przy klamrze i juz wiazan nie dalo sie zapiac,do tego te tansze fastec mega tandetnie wygladaly.
jakos mnie nie przekonaly,macalem macalem i wiem ze nie chcialbym ich na swojej desce,do tego nie kazdy but wchodzil idealnie...
#8
Napisano 29 September 2010 - 07:16
#9
Napisano 29 September 2010 - 20:04
#10
Napisano 29 September 2010 - 20:04
#11
Napisano 02 October 2010 - 01:06
"Leniwi" mają już dosyć wyginania nonstop pręgieża w trybie góra-dół po 600m jazdy, o ile takową można nazwać przemieszczanie się z góry na dół po polskich stokach. Nie mówiąc o guzdraniu się podczas wpinaniu przed bramką.a nie te dla "leniwych"
#12
Napisano 02 October 2010 - 14:43
...
Z wiekiem ciężej się schylać z różnych względów
#13
Napisano 03 October 2010 - 13:02
Z tego co zasłyszałem to w K2 potrzeba mniejszej ilości ruchów od Fastec'ów, żeby się wpiąć.
...
Z wiekiem ciężej się schylać z różnych względów
za 2 lata będą wiązania na pilota
nie mowiąc już o deskach...
#14
Napisano 03 October 2010 - 17:51
#15
Napisano 05 October 2010 - 11:04
Z tego co zasłyszałem to w K2 potrzeba mniejszej ilości ruchów od Fastec'ów, żeby się wpiąć.
racja, gdyż w k2 cinczach po wsunięciu buciora dopinamy tylko tylną łyżkę. Tutaj jest troszkę inaczej jak w fastecach (gnu, sp, voelkl) gdzie odskakuje górny strap po odchyleniu łyżki. W k2 górny strap unosi się że tak to nazwę, z całą konstrukcją w górę, na takich zawiasach (foto niżej). Gdy domykamy łyżkę automatycznie cała konstrukcja wraz ze strapem dociska buciorka.
Już do 3 sezonów rozważam nad kupnem tych czinczów gdyż robią na mnie największe wrażenie spośród wszystkich "tylno-wsuwów". Jednak zdarzające się po zagranicznych serwisach niezbyt pochlebne opinie na temat ich awaryjności zawsze odciągają mnie od zakupu.
Myślę czy nie kupić je jako drugą parę do moich fluxików od wujka Morgana. Na wszelki wypadek gdyby coś się spierdzieliło i musiałbym je odesłać do serwisu będą w zapasie feedbacki. No ale najwyższy model w tym sezonie - CTX kosztuje u nas 900 zł, więc wydawać tyle kasy by wozić ze sobą wszędzie drugą (w razie awarii) parę to trochę chory pomysł...
Szkoda że tak mało jest userów czinczów po forach.
#16
Napisano 13 November 2010 - 08:21
Nie pasuje mi tyle ruchomych części w cinchach i martwi to, czy nie rozklekoczą się w niedługim czasie.
Wolałbym już flowy, ale one są po prostu ciężkie :\
A topowych modeli F w rękach nie miałem.
Pozostaje mi tylko składać na SP fastec core, lub jak fortuna podrzuci ze 2 portfele to na fastec brotherhood/slab.
Jest jeszcze wersja frirajdowa, ale to już jak kto lubi.
#17
Napisano 22 November 2010 - 15:40
Po amerykańskich forach gdzie userów cinczów jest chyba najwięcej przeważają pozytywne opinie, jak już się coś komuś zj**... to była to linka a i to też w modelach z początkowych lat produkcji 06/07.
Mój kolega kupił sobie właśnie tegoroczne ctx'y zatem nie omieszkam ich wytestować i napisać co nieco o ich użytkowaniu.
Po wstępnych oględzinach jestem spokojniejszy, wiązanie wygląda solidnie o zawiasy bałbym się najmniej.
W tegorocznym modelu znikła pompka z dolnego paska, teraz pasek ten jest typowym capstrapem który trzyma bucika w poziomie.
Byle by coś w końcu sypnęło to napiszę więcej o tych o tym patencie.
pozdr
#18
Napisano 07 February 2011 - 18:59
sp fastec sport,(http://allegro.pl/wi...1435059781.html)
raven fastec (http://allegro.pl/wi...1445619552.html)
?
#19
Napisano 09 February 2011 - 23:49
co wg was lepsze:
sp fastec sport,(http://allegro.pl/wi...1435059781.html)
raven fastec (http://allegro.pl/wi...1445619552.html)
?
Z tych powyżej to SP bezwzględnie. Jakość podstawy pewnie podobna, ale w SP Sport masz regulację pasków na zatrzaski a nie na śrubki.
To spora zaleta. Poza tym obrócz kolorów i być może jakości materiałów wykończeniowych chyba niczym się nie różnią od moich GNU Street, a są o wiele tańsze.
Fastec się opłaca, nie zamienię go już na zwykłe pompki, leniwy nie jestem, ale szkoda mi czasu.
Pozdr.
#20
Napisano 17 February 2011 - 23:57
Z tych powyżej to SP bezwzględnie. Jakość podstawy pewnie podobna, ale w SP Sport masz regulację pasków na zatrzaski a nie na śrubki.
To spora zaleta. Poza tym obrócz kolorów i być może jakości materiałów wykończeniowych chyba niczym się nie różnią od moich GNU Street, a są o wiele tańsze.
Fastec się opłaca, nie zamienię go już na zwykłe pompki, leniwy nie jestem, ale szkoda mi czasu.
Pozdr.
no wlasnie... wspomniales o GNU. Czy GNU Park to tez fastec-ki? Czu to "ich " produkt, czy moze jak dla volkla robi je SP, ew ktos inny? Kupilem deche Park Pickl-a i mysle nad nowymi wiazaniami. W sklepach netowych "Parki" wlasciwie obecnie niemal niedostepne. Nie mam cisnien bo zalozylem klasyczne "paski" ale na nowy sezon pewnie cos zanabede i raczej mysle o "leniuchach".
pozdrawiam