Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Zmiana Deski- Pomoc W Wyborze


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 pixa_ns

pixa_ns

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 1 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 22 July 2017 - 20:45

Siema jestem nowy na forum potrzebuję waszej porady w wyborze deski. Zacznę może od tego, że jeżdżę od kilkunastu lat i moja obecna deska jest z przed kilku sezonów ( volkl pulse 162w). Obecnie poszukuję czegoś bardziej fs. 

Waga 86kg

Wzrost 193cm

Rozmiar buta 48

W chwili obecnej z racji możliwości kupienia desek z zeszłego sezonu wpadły mi w oko następujące modele:

1. Lib tech sk8 banana 162w

2. Capita horrroscope 157w

3. Bataleon funkink 159w

4. Volkl steaze 159w

5. voelkl squad rocker 156w


Użytkownik pixa_ns edytował ten post 22 July 2017 - 21:28


#2 Marek S.

Marek S.

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1542 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 02 August 2017 - 16:29

Wszystko zależy co chcesz robić na desce.

 

Lib Tech Skate Banana to delikatna hybryda z krawędzią Magne-traction i o średniej twardości. Wszystko robione ręcznie w USA.

To deska do średnich prędkości(także na lodzie) carvingu w niezbyt wymagających warunkach., zabawy na stoku i mniej zaawansowanego skakania ( hopki do 5m stołu, triki do 360,itd).

Przy takim zastosowaniu będziesz bardzo zadowolony.

 

Jeśli jednak chcesz jeździć bardzo szybko na krawędzi to musisz szukać czegoś innego.



#3 Magikk90

Magikk90

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 142 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 20 August 2017 - 20:20

Mam Bataleona w tym rozmiarze na opchniecie jezdzony pare dni ;)