Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Burton Cartel - Reklamacja, Jak Szybko ?


16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Muniek

Muniek

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1029 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 20 December 2015 - 11:11

Wróciłem właśnie z Alp, uszkodziłem lekko Burton Cartel (nówki).

Jest na forum może dystrybutor i da się coś szybko załatwić ?

 

Jutro rano jadę je oddać do sklepu - jak wygląda ten proces i ile trwa ?

Nie mogę zostać bez wiązań na przykładowo 2 tygodnie !

Jakaś pomoc ?



#2 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 20 December 2015 - 11:18

Wróciłem właśnie z Alp, uszkodziłem lekko Burton Cartel (nówki).

Jest na forum może dystrybutor i da się coś szybko załatwić ?

 

Jutro rano jadę je oddać do sklepu - jak wygląda ten proces i ile trwa ?

Nie mogę zostać bez wiązań na przykładowo 2 tygodnie !

Jakaś pomoc ?

 

Wszytko zależy co uszkodziłeś i jak szybko zareaguje sklep.

 

Mi pompkę do Malavit ściągali 6 tygodni. No ale ja nie chciałem zamiennika tylko identyczną :)

Oczywiście sklep tez był nie ruchliwy.

 

Jak ci pasek pękł to pewnie od ręki co załatwią

Ale jak Highback, capstrap etc to poczekasz.

 

napisz i daj fotki co się stało. Zawsze to  jakaś nauka dla reszty.


Użytkownik ProDish edytował ten post 20 December 2015 - 11:19

"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#3 Muniek

Muniek

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1029 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 20 December 2015 - 11:28

Dam jak się obudzę muszę autokar odespać.

System pochylenia highbacka.



#4 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 20 December 2015 - 12:23

Dam jak się obudzę muszę autokar odespać.

System pochylenia highbacka.

 

wyrwał się, tj. śruba się wyrwała  ? ktoś już ty miał


"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#5 macpas

macpas

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 20 December 2015 - 14:02

Ja to miałem. W Malavitach. Dostałem nową łychę - dość sprawnie to poszło.



#6 ZAPP

ZAPP

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 426 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 20 December 2015 - 16:27

Sprawnie idzie ale zależy od sklepu. Trzeba ich cisnąć bo BURTON szybko wydaje decyzję. Jak tegoroczne to może ten sam kolor będzie. U mnie płyta wymieniana 2 razy i wyglądają jak dres z lat 80tych. Ja bym się dogadał żeby sam highback Ci odesłali. U mnie przy pękniętych płytach bawili się w skręcanie całych wiązań co mi przedłużyło sprawę.

Trochę lipa że okres świateczny teraz


......don't eat yellow snow :) ......just ride....https://www.youtube....?v=bQmrb0_YY4U 


#7 macpas

macpas

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 20 December 2015 - 20:58

A po co do sklepu uderzać - nie lepiej od razu do dystrybutora ? - jeden pośrednik mniej...



#8 ZAPP

ZAPP

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 426 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 21 December 2015 - 09:09

Dystrybutor mnie odesłał do sklepu


......don't eat yellow snow :) ......just ride....https://www.youtube....?v=bQmrb0_YY4U 


#9 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 21 December 2015 - 10:03

A po co do sklepu uderzać - nie lepiej od razu do dystrybutora ? - jeden pośrednik mniej...

 

 

Dystrybutor mnie odesłał do sklepu

 

Wiele sklepów wysyła reklamację bezpośrednio do Innsbrucka pomijając Snow Unit.

np. Sklep na Wale Miedzeszyńskim w Wawie. Highbacki dostałem w około tydzień

 

Ale inny sklep w Wawie jak pisałem wyżej pompki załatwiał mi przez tygodnie. 


"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#10 Muniek

Muniek

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1029 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 21 December 2015 - 13:41

Nie wiem jak się na tym forum fotki zamieszcza więc wrzucam linki:

 

http://zapodaj.net/1...94be8e.jpg.html

http://zapodaj.net/5...733a35.jpg.html

http://zapodaj.net/e...42040e.jpg.html

Do sklepu oddane dziś rano. Obiecali się śpieszyć jednak nie wiele tak naprawdę zależy od nich.

Po wszystkim napiszę jak się skończyło. Nie ukrywam że od 2-3 stycznia chcę znowu jeździć.


Użytkownik Muniek edytował ten post 21 December 2015 - 13:45


#11 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 21 December 2015 - 14:48

Muniek Napisz jak sie to mogło stać. Dla nas byśmy wiedzieli jak tego uniknąć.
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#12 Muniek

Muniek

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1029 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 21 December 2015 - 15:01

Niestety nic nie mogę napisać - uszkodzenie zobaczyłem dopiero w gondoli...tego pochylenia highbacku nawet nie używam (więc na szczęście na moją dalszą jazdę nie miało to wpływu).

Raz deska robiła nam za ławkę do siedzenia no ale bez przesady... ;-)



#13 macpas

macpas

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 21 December 2015 - 18:39

Muniek - zerknij tutaj:

 

http://adechade.com/...malavita/page-4

 

Pro - Mnie wypytywałeś co takiego robiłem z wiązaniami, że rozwaliłem ten hajbek a cały czas tłumaczyłem, że nic ;)

 

Wczoraj siadło mi pokrętło do sterowania multimediami w samochodzie - też nic z nim nadzwyczajnego nie robiłem - zepsuło się i tyle :)



#14 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 21 December 2015 - 22:38

 

Pro - Mnie wypytywałeś co takiego robiłem z wiązaniami, że rozwaliłem ten hajbek a cały czas tłumaczyłem, że nic ;)

 

Wczoraj siadło mi pokrętło do sterowania multimediami w samochodzie - też nic z nim nadzwyczajnego nie robiłem - zepsuło się i tyle :)

 

Sorry ale moje zboczenie zawodowe. Szukanie źródła przyczyny problemu.

 

Nic się samo nie psuje, Zawsze jest jakaś przyczyna. 


  • Marcin07 lubi to
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#15 koniefka

koniefka

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 194 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 21 December 2015 - 23:34

Jeżeli brak jest widocznej przyczyny, to najczęściej powodem awarii jest słaba jakość towaru.

#16 macpas

macpas

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 213 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 22 December 2015 - 06:57

Skrót myślowy...

 

-wadliwy materiał

-wadliwa konstrukcja

-zmęczenie materiału



#17 Muniek

Muniek

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1029 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 24 January 2016 - 22:02

2 tygodnie, wymienili element, kolor ten sam :)