Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Nike Reklamacja


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kwak

kwak

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 35 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 30 March 2015 - 12:47

Witam przed zimą zakupiłem kurtałke Nike Hemlock zaczeła cała przemakac a na deszczu wyglada jak "dalmatyńczyk" chociaż nie była ani razu prana...

 

wiecie moze jak wyglada reklamacja Nike jest sens ją odsyłać ?



#2 Marcin07

Marcin07

    Pro snołborder

  • ProSnow
  • 2328 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 31 March 2015 - 11:31

przepuszcza do środka wodę czy powierzchownie w nią wchodzi? a może tkanina się marszczy na deszczu?


Prosnow S.C.
TYLKO HARDCORE'OWE SNOWBOARDOWE MARKI: Dystrybutor: Airhole, Endeavor, Fix Bindings, Public, DWD, Stepchild, www.prosnow.pl
:)


#3 kwak

kwak

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 35 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 03 April 2015 - 16:53

powierzchownie w nią strasznie wsiąka 



#4 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 03 April 2015 - 18:06

Możesz reklamować ale jak na wierzchu mokra to Ok. Ważne by nie przemalało do środka.
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#5 kwak

kwak

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 35 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 08 April 2015 - 20:01

z tym ze jeszcze ani razu nie była prana więc nie wiem nigdy nic nie reklamowałem wiec pytam czy uznają takie coś 



#6 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 08 April 2015 - 21:04

z tym ze jeszcze ani razu nie była prana więc nie wiem nigdy nic nie reklamowałem wiec pytam czy uznają takie coś 

 

Reklamuj i napisz jak ci poszło.  


  • qraś lubi to
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#7 collener

collener

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 34 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 29 September 2015 - 09:45

Najlepiej kupowac w e-sklepach. Wtedy na zwrot jest 14 dni bez podawania przyczyny. A niektóre sklepy dają nawet i 30 dni.