Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Pomocy, Czy Nowy Snowboard Się Smaruje


22 odpowiedzi w tym temacie

#1 adi5127

adi5127

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 2 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 27 December 2014 - 16:08

Siema, jestem zielony w tym temacie kupiłem snowboard i nie wiem czy przed jazda trzeba go jakoś nasmarowac czy coś proszę o szybką odpowiedź jest
To Wed'ze bullwhip 2014 -2015

#2 msolczak

msolczak

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 321 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 27 December 2014 - 16:28

W większości nowe deski są liźnięte smarem lub nasmarowane. Deski Mervina niby są nasmarowane fabrycznie, ale jakość tego smarowania nie jest wystarczająca na intensywne pojeżdzenie, więc te np. nadają się do smarowania po zakupie. Nie wiem co masz za deskę, ale niezależnie od tego wystarczy, że rzucisz okiem na ślizg. Jak nie ma bladych, matowych miejsc na ślizgu, w okolicy krawędzi itd. to jest ok. Nic nie musisz robić. Jak są to trzeba przesmarować na gorąco. W zależności od tego co to za ślizg jest to mniej lub bardziej ważne ;-) polecam korzystać z wyszukiwarki na przyszłość :-)

#3 szymoński

szymoński

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 27 December 2014 - 20:47

Ja kupiłem swoją DC PLY nasmarowaną oryginalnie, przez producenta woskiem oneballjay. Jakość tego smarowania była na tyle dobra, że przejeździłem na nim cały sezon bez narzekań. Na desce była naklejka firmy one ball jay i chyba napis, który informował o tym, że deska jest nasmarowana. 



#4 praxx

praxx

    loża szyderców #1

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2745 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 27 December 2014 - 20:58