Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Cięty


18 odpowiedzi w tym temacie

#1 gula44

gula44

    Zaawansowany snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPip
  • 612 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:Instruktor SITS PZS

Napisano 26 January 2014 - 23:11

No to jako, ze jestem samoukiem od poczatku do konca prosze o ocene i porady co poprawic:)
Widze na filmiku,że ewidentnie sie zgarbiłem, także prosze przymknac na to oko gdyz wiem o tym, i nastepnym razem sie bede pilnowałXD

Sprzet:
Buty northwave legend
Wiazania SP sLab One
decha Pathron Slash (flatrocker z flexem 4)

Na tej desce pierwszy dzien, wczesniej przede wszystkim twardszy camber;p
Stok pod koniec dnia, troche sypkiego a pod dołem lód w dużej mierze;/



Ja to ten czerwono czarnyXD

Dodatkowo 2 film na ktorym probuje wykorzystac popa tej desuni:


Ktos przy okazji podpowie jak w tym wypadku moglbym wzmocnic wybicie zeby to dokrecic jeszcze troche?

icon_users.png


#2 Respie

Respie

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 394 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 27 January 2014 - 08:52

Na pewno się nie znam tak jak inni z forum, ale wydaje mi się, że chyba za bardzo się spinasz, żeby było szybko i agresywnie ;)
тише едешь - дальше будешь!

#3 Misiek Bielsko

Misiek Bielsko

    Zaawansowany snołborder

  • ModTeam
  • 774 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 27 January 2014 - 09:31

Wypychaj biodra do przodu, a barki do tyłu, bo bardzo wisisz zgięty nad deską.
www.maramuresz.com Wyprawy4x4, freeride - Rumunia, Bułgaria, Bałkany

#4 JaMMiQ

JaMMiQ

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 592 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 27 January 2014 - 12:20

Moim zdaniem do analizy przede wszystkim skręty są zbyt krótkie i szybkie - wrzuć coś z pełnym znacznie szerszym skrętem trwającym zdecydowanie dłużej.
Ale garbik jest.

#5 gula44

gula44