Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Deska Dla Samouka Jeżdżącego Od 4 Lat


61 odpowiedzi w tym temacie

#1 klima

klima

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 22 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 11 December 2013 - 00:20

Witam.
Na desce jeżdżę już od jakiś 5 lat, każdego roku spędzam max 5-6 dni na stoku, na moje szczęście od 2 lat do 5-6 dni dochodzi tydzień w alpach, w tym roku szykuje się Stubai.
Dotychczas głównie jeździłem tylko po stoku, lubię pobawić się na stoku (nie w parku, bo to dla mnie za wysokie progi, żadne rurki) ale także puścić się przed siebie.
Od 4 lat posiadam deskę Santa Cruz TT Riot 153cm, mimo, że ma flexa 4, to wydaje mi się że deska jest dość twarda.

Rok temu kumple zaprosili mnie do lasu, i zakochałem się, niestety poczułem się w puchu jak totalny amator, nie potrafiłem ujechać swobodnie dłuższego dystansu, teraz wiem, że moja deska zupełnie nie nadaję się do fr. dlatego chciałbym coś zakupić co pozwoli mi się w pełni cieszyć podczas jazdy w puchu, jednak nie chciałbym pozbawiać się zabawy na stoku, wymagam by na desce bez większego problemu dało się robić butery, oraz by deska miała solidnego popa bo lubię sobie poskakać nie mając przed sobą skoczni :).

Napaliłem się na Lib Tech t.rice pro C2 BTX http://www.lib-tech....ravis-rice-pro/ bo z tego co się zaczytałem to deska spełniała by moje zachcianki, jednak cena 2300zł trochę mnie przerażą :/

Dlatego chciałbym się zapytać czy istnieje jakaś alternatywa dla tej deski, czyli podobne walory jezdne za przystępną cenę tzn, ok 1500zł
Zastanawiam się nad Pathron Eco Sensei, tylko boję się, że deska nie ułatwi mi jazdy fr w głębokim puchu.

Jakieś propozycję ?

#2 mrgn

mrgn

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1253 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 11 December 2013 - 01:00

Moja propozycja to Arbor Westmark.