Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Pytania. Potrzebna Osoba. Projektowanie I Szejping


17 odpowiedzi w tym temacie

#1 elemental12

elemental12

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 7 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 July 2013 - 17:00

Witajcie,

Jestem tutaj nowy i kieruje do was kilka pytań, zajmuje się tematem eventów w jednym z ośrodków narciarskich w Pl. Szukam alternatywnych rozwiązań rozkręcenia snowparku. Potrzebowałbym odpowiedzi jakichś doświadczonych ludzi na temat rozmieszczania przeszkód na snowparku i ich utrzymywania. Nie chce tutaj forumowych spekulantów czy innych tego typu wypowiedzi, jestem profesjonalistą w zakresie projektowania letnich form rekreacji, ale chciałbym dołączyć do tego zimę.
Myśle że ponumerowanoie pytań będzie dbrym rozwiązaniem, bardzo chciałbym przynajmniej na część uzyskać odpowiedzi.

1. Czy 1-2 osoby są w stanie utrzymać snowpark w sezonie ? (w sumie 2 lajny. Kilka big airów i elementy do jibbingu)

2. Z jaką częstotliwością powinno się odświeżać elementy ?(do dyspozycji ratrak na full wypasie)

3. Mamy projekt snowparku i rozmieszczenie przeszkód nie stanowi problemu, kwestia odpowiedniego pokierowania pracami czyt. potrzeba bardzo doświadczonego człowieka do tego zadania - jaka stawka to norma ? Płacenie firmom setki tysięcy za rozmieszczanie jest według mnie idiotyzmem, gdyż oni również przy profilowaniu korzystają z usług doświadczonych zawodników. Zwłaszcza, że przeszkody mają wszystkie atesty.

4. Utrzymywanie snowparku. Snowpark trzeba raz na czas przebudowywać, czy np. ten sam projekt jest w stanie pociągnąć 2-3 miesiące i tylko wchodzi w gre utrzymywanie go - szejpowanie itp. ?

5. Czy łatwo pozyskać osobę, która podejmie się takiego zadania, czy raczej graniczy to z cudem ? W gre wchodzi bardzo doświadczony gość(nie mówie tu o jakiejś elicie latającej w ścisłej czołówce). Ogarnięty do pracy i posiadający wizualne i logiczne rozeznanie co i jak?