Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Łamanie Desek Snowboardowych


34 odpowiedzi w tym temacie

#1 szymoński

szymoński

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 01 April 2013 - 17:08

Zdarza się to w ogóle ? Wiadomo, że jak ktoś za wszelką cenę będzie chciał złamać deske to mu się uda, ale czy przy normalnej jeździe np freestyle może to wystąpić ?? :?:

#2 ViRuE

ViRuE

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 31 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 01 April 2013 - 18:25

Hmmm to wszystko zależy od materiałów deski i czy nie trafi się jakaś ja swoją pośmigałem 9 godzin po stoku i dzisiaj niespodziankę zauważyłem.

https://dl.dropbox.c...03/DSC_1723.JPG

Jestem początkującym riderem, więc nie śmigam po jakiś parkach, hopkach czy tym podobnych rzeczach :(

Użytkownik ViRuE edytował ten post 01 April 2013 - 18:45


#3 kortek

kortek

    Pro snołborder

  • ModTeam
  • 1620 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 01 April 2013 - 18:34

Hmmm to wszystko zależy od materiałów deski i czy nie trafi się jakaś ja swoją pośmigałem 9 godzin po stoku i dzisiaj niespodziankę zauważyłem.

https://dl.dropbox.c...03/DSC_1723.JPG

Jestem początkującym riderem, więc nie śmigam po jakiś parkach hopkach czy tym podobnych rzeczach :(


co ty żeś jej zrobił ? co to w ogole za deska? Mi podobnie poszło APO selekta ale wydaje mi sie że miała prawo, przy dużej prędkości hamowałem i wpadłem w mulde

  :wallie:  :wallie:  :wallie:  :wallie:  :wallie: PROGRES SIE SAM NIE ZROBI!  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted: 


#4 SzymSzym

SzymSzym

    Starszy snołborder

  • Instruktorzy
  • 466 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 01 April 2013 - 18:37