Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Prośba O Uwagi


25 odpowiedzi w tym temacie

#1 voy

voy

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 72 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 January 2013 - 17:07

Hej, nagrałem krótki filmik, prośba o ocenę. Jestem oczywiście początkujący, 5 dzień na desce (łącznie z 25h), w tym 6h z instruktorem.
Sam widzę, że się garbię. ;) Nie wiem czy na backside nie wypinam d*py za bardzo... Stance jest trochę szeroki, kąty lewa -12 / prawa 18, tutaj chcę zmienić na -15/15.




Uwagi / sugestie / rady - wszystko mile widziane. Pozdro

Użytkownik voy edytował ten post 13 January 2013 - 17:13


#2 Misiek Bielsko

Misiek Bielsko

    Zaawansowany snołborder

  • ModTeam
  • 774 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 January 2013 - 19:54

Ja się może wypowiem, choć instruktor ze mnie żaden, ani żaden pro - staraj się mocniej wypchnąć biodra/lędźwia do przodu i złączyć łopatki, oczywiście nic na siłę. I tak widać, żeś usztywniony, bo filmik kręcą ;-)
Jest na to parę ćwiczeń, na pewno zaraz Ci Siwy, czy ktoś inny napisze, jakie - nie pamiętam akurat. No i nie gap się pod nogi, albo na dziób dechy (bo tak mi się zdaje, że tam się wpatrujesz), tylko tam, gdzie chcesz jechać - ponad przednim ramieniem.
www.maramuresz.com Wyprawy4x4, freeride - Rumunia, Bułgaria, Bałkany

#3 Jaceksp

Jaceksp

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1268 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 January 2013 - 20:02

Bardzo fajnie jak na tak krótki okres jazdy.
Wszystko to co Misiek pisze tak jest , jeszcze dodałbym kibelek na becku , trenuj trenuj potem znów godzinka z instruktorem , znowu trenuj i będzie super

#4 voy

voy

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 72 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 13 January 2013 - 22:54