Skocz do zawartości




Zdjęcie

Zawoja/spytkowice


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ucizze

ucizze

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 173 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 14 December 2012 - 12:32

Witam. jeżdżę na desce od przeszło 9 lat, zbieram na kursy instruktora ale wiadomo że nie są darmowe ;)

Więc jeśli ktoś wybiera się na te ośrodki i nie chce płacić kroci instruktorom tzn po 60/70zl godzina proszę pisać lub dzwonić do mnie chętnie w ramach samodoskonalenia komos coś podpowiem, pojeżdżę z tobą , ustawie sprzęt, oraz serwis. W razie jakich kol wiek pytań [email protected]

#2 Fabien

Fabien

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 76 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 14 December 2012 - 16:18

Witam. jeżdżę na desce od przeszło 9 lat, zbieram na kursy instruktora ale wiadomo że nie są darmowe ;)

Więc jeśli ktoś wybiera się na te ośrodki i nie chce płacić kroci instruktorom tzn po 60/70zl godzina proszę pisać lub dzwonić do mnie chętnie w ramach samodoskonalenia komos coś podpowiem, pojeżdżę z tobą , ustawie sprzęt, oraz serwis. W razie jakich kol wiek pytań [email protected]


Jeśli ktoś jest nie zdecydowany, to polecam wcześniej sprawdzić poziom jazdy kolegi z zeszłego sezonu:


#3 ucizze

ucizze

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 173 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 15 December 2012 - 20:08

jak możesz zapytać osób którym napisałem na prv nie biore zato żadnych pieniędzy. Bardziej chodziło mi o poznanie sób z mojego terenu które nie umieja a chciałby łapnąć bakcyla, a w jakiś sposób jestem im w stanie doradzić ustawić wiązania podpowiedzieć coś co wyczytałem na forum usłyszałem od Wielu dobrych snowbordzistów, i chciałbym sie nimi podzielić z innymi. Sory jeśli mój post został odebrany jako jakaś nieuczciwa zagrywka.