Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Twardy Set Na Początek


44 odpowiedzi w tym temacie

#1 Finlarod

Finlarod

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 141 postów
  • Poziom zaawansowania:mam II klasę SITS PZS

Napisano 01 December 2012 - 22:39

Wiem, że to nie dział co kupić, ale pytanie skierowane specjalnie do "twardzieli" ;)

Od dawna chodzi mi po głowie twardy set. Przeglądając allegro trafiłam na coś takiego:

http://allegro.pl/ok...2817302301.html

Czy taki sprzęt nadałby się pierwsze próby? Czy nie warto tracić nerwów? Cena więcej niż przyjemna :)
Zupełnie nie znam się na twardych zestawach :( Trudno chyba o wypożyczenie takiego sprzętu?
Mam 62kg i 160cm
Znajdzie się jakaś dobra dusza?

Pozdrawiam serdecznie

#2 opt1c5

opt1c5

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 413 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 01 December 2012 - 23:37

Co konkretnie chcesz robić na tej desce? Ja jak kupiłem twardy set to stwierdziłem, że deska się zwróciła po pierwszym skręcie.
Twarde zestawy są bardziej wymagające. Deska jest węższa, więc szybsza jest zmiana krawędzi. Buty bardzo szybko przenoszą pracę nóg na krawędź. Deska na krawędzi jedzie jak po szynach, jeśli oczywiście technikę ma się dobrą. Jeśli to SL (tak wygląda), to będzie generować dużą siłę odśrodkową. Ja jedną SL w 4 godziny połamałem. Dla mnie na minus w twardych zestawach to spory dyskomfort jeśli chodzi o kąty i buty. Aktualnie bawię się w fs, ale może kiedyś na twardy set wrócę.

Snołborderzy snołborderom

aDECHAde.com Team :)


#3 Finlarod

Finlarod

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 141 postów
  • Poziom zaawansowania:mam II klasę SITS PZS

Napisano 02 December 2012 - 00:24

Wiem, jakie są konsekwencje przejścia na twardy set ;) A raczej w teorii, bo praktyki właśnie chciałabym spróbować.
Pytanie brzmi: czy ta decha nada się na naukę pierwszych skrętów na twardym secie?