Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Projekt Help :D


8 odpowiedzi w tym temacie

#1 SuZu

SuZu

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 388 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 20 February 2012 - 10:11

Czyli możecie sprawić, że poznacie przyszłego konstruktora wiązań :D (żartuję, choć to fajna praca byłaby :D)
Więc sprawa "kształci" się następująco. Studiuję inżynierię biomedyczną i niesamowicie najarał mi się projekt pracy nad fizyką ruchu w sporcie. Zauważyłam, że osobom , które mają problem ze stawem skokowym (jakikolwiek problem) duży dyskomfort sprawia jazda na desce. I zaświecił mi się w głowie pomysł. A co gdyby wzbogacić (albo chociaż spróbować, bo nie zawsze wszystko się udaje) wiązania w jakieś systemy wspomagające, stabilizujące staw skokowy podczas jazdy? odciążające go, albo w inny sposób przenoszące obciążenia?
Wszystko pięknie ładnie ale na początek żeby cokolwiek obczaić trzeba mieć jakąś bazę wiedzy na temat aktualnych wiązań, materiałów rozwiązań w nich zastosowanych itp itd. No i tu właśnie prośba.
W internecie (wszechogarniającej śmieciowni) cięzko dorwać coś wartościowszego. Jeśli ktoś ma dostęp do takich info, ma gdzieś coś co mogłoby się jakkolwiek przydać, widział gdzieś jakiś portal/blog/stronkę o takim temacie, kontakt do kogoś (nawet z zagranicy) kto się w tym orientuje i byłby skłonny poświęcić parę maili zielonej w tej kwestii (i przeuroczej.... no dobra, wiemy że to ściema >_<) studentce, to byłabym w siódmym niebie. Zdaję sobię sprawę, że dorwanie jakiś schematów czy choćby materiałów które docierają do sprzedawców, graniczy z cudem ale jakaś iskierka nadziei się we mnie tli :D
Więc ładnie proszę o wszelkie informację (i modlę się żeby ten post nie umarł śmiercią naturalną).

Na przypale albo wcale:D


#2 Shoox

Shoox

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 409 postów
  • Poziom zaawansowania:Instruktor SITS PZS