Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Nowa Decha I Rozwarstwienie?

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Opiumka

Opiumka

Młody snołborder

• Snołborderzy
  • PipPip
  • 98 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 15 January 2012 - 23:01

Zaledwie tygodniowa alpejska przygoda z moją nową deską i taka oto wada (jak to ukazują zdjęcia) :( odklejenie czy też rozwastwienie laminatu???? moje pytanie: czy taką wadę da się w serwisie zalepić, zalać czy coś w tym stylu...pytam bo nie znam się na naprawianiu...potrafię tylko skutecznie niszczyć deski;)...choć tym razem Gnu nawet nie drasnęłam żadnego drzewa <_<

Załączone miniatury

• gnuParkPickle1.jpg
  • gnuParkPickle2.jpg

#2 Marek S.

Marek S.

Pro snołborder

• Dystrybutor
  • 1542 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 15 January 2012 - 23:46

Nie widze dokladnie na zdjęciach czy serio nie bylo uderzenia.
Ale tak czy owak... Kupilas deskę w Polsce,ewentualnie w Europie? Na to jest gwarancja i jesli to serio sie rozkleilo to zostanie uznana bez zadnych problemow. Napisz co i jak w pare dni zalatwimy sprawe.

Edit,. Jak dla mnie to wyglada na rozswarstwienie. Gwarancja uznaje bez gadki. Mervin szanuje swoich klientow.
Napisz na [email protected]

#3 Krzysiek A

Krzysiek A

Dystrybucja Rossignol

• Dystrybutor
  • 132 postów

Napisano 16 January 2012 - 20:10

Nie widze dokladnie na zdjęciach czy serio nie bylo uderzenia.
Ale tak czy owak... Kupilas deskę w Polsce,ewentualnie w Europie? Na to jest gwarancja i jesli to serio sie rozkleilo to zostanie uznana bez zadnych problemow. Napisz co i jak w pare dni zalatwimy sprawe.

Edit,. Jak dla mnie to wyglada na rozswarstwienie. Gwarancja uznaje bez gadki. Mervin szanuje swoich klientow.
Napisz na [email protected]

To sie nazywa szybkie rozpatrzenie reklamacji :)

#4 Opiumka

Opiumka

Młody snołborder

• Snołborderzy
  • PipPip
  • 98 postów

Napisano 27 January 2012 - 21:59

To sie nazywa szybkie rozpatrzenie reklamacji :)