Jazda na krawędziach
#1
Napisano 12 January 2010 - 06:37
Do tej pory jeździłem ślizgowym, ale w weekend chciałem spróbować właśnie jazdy na krawędziach.
Często miałem tak, że krawędź tak jakby nie trzymała odpowiednio dobrze i czułem, że tył się lekko ślizga.
Po powrocie przemyślałem sprawę i wydaje mi się, że wszystko będzie ok tylko muszę trochę bardziej dociążyć tył poprzez przechylenie się do tyłu ?
Dobrze mówię ?
Pomóżcie http://adechade.com/...tyle_emoticons/default/smile.gif
Dodam jeszcze, że jak na razie nie bawię się w NW i WN. Całe ciało trzymam nieruchomo i tylko przechylam się w przód/tył.
Pzdr http://adechade.com/...tyle_emoticons/default/smile.gif
#2
Napisano 12 January 2010 - 09:34
Jak kilka razy pojechałem w lepszej pozycji, to w końcu wpierd.... się na jakiegoś sztacheciarza który podjechał mi z góry od BS i go nie widziałem http://adechade.com/...tyle_emoticons/default/sad.gif
I znowu zacząłem się otwierać, żeby ogarnąć wzrokiem stok i to co nademną
Ale te kilka wycięło się idealnie
#3
Napisano 12 January 2010 - 10:44
#4
Napisano 12 January 2010 - 16:19
#5
Napisano 17 January 2010 - 17:47
Tutaj mam 2 filmiki z dzisiaj
Motyl i inni, wytknijcie mi wszystko
- od 26 sekundy
Pzdr
#6
Napisano 17 January 2010 - 18:34
JAROO - dlaczego nie machałeś , myśmy tam dzisiaj byli z Jaceksp i Elmerem
PS , wytykajcie , wytykajcie bo ja dosyc podobnie ( jak mi się zdaje ) jeżdże to sie czegos dowiem
#7
Napisano 17 January 2010 - 20:29
Na co musisz zwrócić uwagę.
Zamiatanie - zdarza Ci się przy niektórych skrętach (zginasz tylną nogę, zarzucasz deską przez co musisz jechać w kontrotacji, a efektem tego jest spłaszczanie skrętu)
Jak to poprawić - staraj się, aby ręce i tułów były prostopadle do wiązań. Sam skręt staraj się, aby był szerszym łukiem, bo niekiedy w ześlizg to idzie. Ciężar z reguły masz ładnie rozłożony, ale niekiedy zginasz bardziej tą tylną nogę, przy przedniej wyprostowanej. Możesz zejść delikatnie niżej w kolanach, ale ogólnie luz jest ok.
Najgorzej Ci wyszła końcówka pierwszego filmiku.
Jeśli chodzi o cięte to na takim stoku i z tą ilością osób raczej ciężko będzie się uczyć. Na BS praktycznie jedzie się na czuja, a większość osób nie spodziewa się, że tak mocno się zakręci.
Poczekaj jeszcze na odp instruktorów, wtedy będziesz miał bardziej fachowe opinie.
#8
Napisano 17 January 2010 - 22:05
#9
Napisano 18 January 2010 - 00:26
#10
Napisano 18 January 2010 - 07:41
Co do tego cięto-ślizgowego to jestem tego świadomy Czasem jak za wolno jadę to się nie da bardziej przechylić
#11
Napisano 18 January 2010 - 09:33
1)proste nogi- nie amortyzujesz nierówności, nawet drobna mulda powoduje zakłócenie toru jazdy
2)jak na kąty jakie masz, to zbyt otwarta sylwetka (choć widać że starasz się pilnować)
3)brak ciętego , zwłaszcza przy przejściu z BS na FS (i tu też wypychasz delikatnie bioderko)
Generalnie nie jest najgorzej, bo widać że desiwo opanowane, ale roboty trochę jest.
To tak w skrócie
#12
Napisano 18 January 2010 - 23:56
pzdr
JW
#13
Napisano 19 January 2010 - 00:51
Dzięki za wskazówki i czekam na post Motyla
Co do tego cięto-ślizgowego to jestem tego świadomy Czasem jak za wolno jadę to się nie da bardziej przechylić
Spróbuj ciętego NW. Podobno jest łatwiejszy od zwykłego
#14
Napisano 19 January 2010 - 10:19
#15
Napisano 19 January 2010 - 11:01
za sztywno na nogach,przez co jazda nie jest plynna.momentami za duzy ciezar ciala na tylenej nozi no i brak skretu cietego.
sprobuj caly czas trzymac kolana nad butami i postaraj sie jechac szerokim lukiemz samymi wychyleniami do srodka skreu,nogi tyko amortyzuja nierownosci ale nie pomagaja odciazac desiwa.najwazniejsze abys sie skoncentrowal na nogach i w miare prostym tulowiu,staraj se to robic poki cona malej predkosci aby poprawic skrety od strony technicznej.
#16
Napisano 19 January 2010 - 11:53
no chyba niekoniecznie
Dla mnie było łatwiejsze