Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Burton Custom Flying V Vs Deuce Vs Twc Standard


17 odpowiedzi w tym temacie

#1 tokar

tokar

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 3 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 16 August 2011 - 16:02

Powoli, małymi krokami zbliża się nowy sezon, a jako, że sprzęt na którym uczyłem się dotąd jeździć jest mocno wysłużony, przyszedł czas na zmianę. Niestety moja wiedza nie jest zbyt duża dlatego chciałem Wam wrzucić temat, który mnie ciągle męczy. Którą deskę powinienem kupić i jakie wiązania ? Na desce jeżdżę co prawda od 5 lat ale nie są to zbyt intensywne sezony dlatego moje umiejętności ograniczają się do poprawnego zjeżdżania. Myślę, że wciąż głównie deska będzie mi służyła do freeride'u ale chce również zacząć się uczyć skakać w parku. Stąd wybór padł na deskę all-mountain. Pytanie tylko jaka deska i wiązania będą najlepsze? Mam 181 cm wzrostu i 87 kg zastanawiam się najintensywniej nad deską Burton TWC PRO , ale z racji tego, że rozmiarowo może być dla mnie za mała ( jest jedynie 156 ) to rozważam TWC Standard 159. Pewnie różnica jest ogromna, ale z racji moich wciąż nie dużych umiejętności niekoniecznie będzie wyczuwalna.
Dodatkowo myślę o kupnie jednej z dwóch innych desek Burtona: Custom Flying V i Deuce. Czy ktoś z Was jeździł na tych deskach? Która z nich jest na tyle ok, żeby ją kupić? I jakie wiązania do niej należy dobrać?
Z racji tego, że mam kompletny mętlik w głowie, proszę również o alternatywę dla Burtona. Która z desek przy moich umiejętnościach, oczekiwaniach i parametrach mogłaby być dla nich konkurencją ( k2, nitro, gnu, rome)?
Deskę chcę kupić na kilka sezonów ( 5 minimum ) więc muszę zakładać, że deska będzie mi służyć nawet jak moje umiejętności będą znacznie większe niż teraz.
Z góry dzięki za pomoc

#2 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony