Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

SERIA: Obalanie Mitów - odcinek 1 - waga ridera a długość deski


108 odpowiedzi w tym temacie

#101 TMa

TMa

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 12 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 21 styczeń 2017 - 23:51

dlatego piszę że teraz niejedzie ;)

no ale tak poważnie to było tylko raz testowanie na speed, z reguły nie kręci mnie taka jazda.



#102 gula44

gula44

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 590 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:mam III klasę SITS PZS

Napisano 06 luty 2017 - 12:33

Chyba na pałe... po 40 dniach na stoku bez obrazzy ale...XD Nasmaruj i bd git:)

 

EDIT:

Kobieta 162 cm i 51 kg wagi. 143 czy 146 cm do parku butterow i jazdy? 


Użytkownik gula44 edytował ten post 06 luty 2017 - 12:37

icon_users.png


#103 Cameo

Cameo

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 1 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 12 luty 2017 - 11:52

Chyba na pałe... po 40 dniach na stoku bez obrazzy ale...XD Nasmaruj i bd git:)

EDIT:
Kobieta 162 cm i 51 kg wagi. 143 czy 146 cm do parku butterow i jazdy?


Moja kobieta ma 163cm 55kg i do zabawy w parku używa 143cm, oczywiście na niej tez zjedzie. Do normalne jazdy używa 149, wiec jeżeli chcesz coś uniwersalnego bardziej to polecałbym Ci celować w to 146

#104 gula44

gula44

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 590 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:mam III klasę SITS PZS

Napisano 13 luty 2017 - 11:12

To jej druga decha do zabawy i parku wiec zostanie 143 :)

icon_users.png


#105 Yarden

Yarden

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 4 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 27 luty 2017 - 16:54

Panowie i Panie,

A jaką długość deski proponujecie dla początkującego osobnika 184 cm i 93 kg wagi? Rozmiar buta 45 (285) więc wiązki L... Czy deska o długości 159 cm będzie ok? Przy tej długości deski jej szerokość to pewnie 25-25,5 cm. Czy zmieszczę się na tym czy będzie za wąska?

#106 kozioł

kozioł

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 27 luty 2017 - 17:32

Zalezy do czego. Nie wiem, dlaczego wszyscy boja sie desek wide. Mając Twoją stopę, cieszyłbym sie ze mam możliwość kupienia wide i troche schować buta nad deską. Naprawdę szerokie deski nie są takie "mułowate" jak to można gdzieniegdzie przeczytać.  Jeśli deska do jazdy po stoku czasem poza trasą i ogólnie dla przeciętnego użytkownika, Który czasem sobie podskoczy, czasem wyjedzie poza trase, ale głownie smiga po stoku.  To 162 nie jest za długa ;)



#107 SzymSzym

SzymSzym

    Starszy snołborder

  • Instruktorzy
  • 454 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 27 luty 2017 - 18:02

25cm w talii będzie zdecydowanie za mało. Ja przy bucie 8,5 US (260mm) conajmniej 255mm potrzebuje ale ja jeżdżę specyficznie ;) co do długości jak chcesz miękka deche do zabawy to 159 będzie ok. Jak szukasz stabilnego wsparcia do jazdy bierz dłuższą

#108 Rysiek_bez_klanu

Rysiek_bez_klanu

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 1 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 01 marzec 2017 - 11:34

Panowie i Panie,

A jaką długość deski proponujecie dla początkującego osobnika 184 cm i 93 kg wagi? Rozmiar buta 45 (285) więc wiązki L... Czy deska o długości 159 cm będzie ok? Przy tej długości deski jej szerokość to pewnie 25-25,5 cm. Czy zmieszczę się na tym czy będzie za wąska?

 

Ja przy podobnych wymiarach (waga tylko 89kg) kupiłem deskę 163L która ma w tali 259 i akurat mi buty idealnie wystają z przodu i tyłu po 1.5 i 2cm



#109 Marcin07

Marcin07

    Pro snołborder

  • ProSnow
  • 2320 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 01 marzec 2017 - 14:32

wszystko zależy jaka deska... 163 może być za długo albo i za krótko - tu ważna jest EE


Prosnow S.C.
TYLKO HARDCORE'OWE SNOWBOARDOWE MARKI: Dystrybutor: Airhole, Endeavor, Fix Bindings, Public, DWD, Stepchild, www.prosnow.pl
:)