Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Ubezpieczenie


21 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gocha

Gocha

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 51 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 07 January 2010 - 16:34

Mam takie pytanie: Gdzie jesteście, jesli w ogole jestescie ubezpieczenie od snowboardu i ewentualnych skutkow uprawiania tego sportu? Pytam bo sezon sie rozpreca, a szykuje mi sie zagraniczny wyjazd i wlasnie dlatego pytam. Wiem, ze koszty ewentualnego leczenia sa duze, interesowalaby mnie rowniez taka polisa, ktora zabezpieczalaby koszty mojego leczenia jak rowniez osoby poszodowanej przezemnie jesli taka sytuacja mialaby miejsce. Czekam na odpowiedzi. No i jeszcze takie pytanie jak to sie ma do ubezpieczenia zdrowotnnego w NFZ? Jestem studenta, jestem ubezpieczona na uczelini, ale to jest niestety tylko wersja podstawowa, skad takie a nie inne pytanie ;)]

pozdrawiam i czekam na odpowiedzi ;)

#2 paDALEc

paDALEc

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 73 postów

Napisano 07 January 2010 - 16:40

Ja od kilku lat lecę na ubezpieczeniu Euro<26. Obejmuje wypadki przy uprawianiu sportów ekstremalnych, o ile nie uprawiam ich zawodowo. Dodatkowo obejmuje cały świat bez USA i Kanady, z racji specyficznego systemu ubezpieczeń w tamtych krajach. Koszt to 60zł/rok.

#3 Gocha

Gocha

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 51 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 07 January 2010 - 16:46

Wiem, slyszalam o takiej mozliwosci (jest jeszcze ISIC) ale co jesli to ja jestem sprawca wypadku? Bo jakos nie moge sie dogrzebac na ich stronie czy takie OC wchodzi w cene ich ubezpieczenia, trzeba sie zabezpieczyc kazda z mozliwosci. ;)]

#4 paDALEc

paDALEc

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 73 postów

Napisano 07 January 2010 - 16:52