NW - było WN - tak to jest jak się człowiek nie zna :(
#21
Napisano 06 January 2010 - 08:40
#22
Napisano 06 January 2010 - 09:34
Shreku co Ty na to?
#23
Napisano 06 January 2010 - 10:06
pzdr
JW
#24
Napisano 07 January 2010 - 19:20
Jańcio drżyj, wpadniemy na grupowy pokaz
#25
Napisano 28 January 2010 - 15:25
#26
Napisano 28 January 2010 - 18:42
Podwyższenie w NW też powinno być szybkie - tylko wtedy odciążenie deski następuje na końcu ruchu, czyli w momencie jego zatrzymania.
Tak z fizyki mi wychodzi
#27
Napisano 29 January 2010 - 01:29
#28
Napisano 29 January 2010 - 11:07
Po szkoleniu mej osoby przez Jańcia i Motyla ( kurde fajnie mieć dwóch dobrych instr. pod ręką na stoq ) jestem zdania że tak, ponieważ tylko dynamicznie wykonane obniżenie spowoduje odciążenie deski - w początkowej fazie obniżania pozycji - dobrze gadam chlopaki ?
Podwyższenie w NW też powinno być szybkie - tylko wtedy odciążenie deski następuje na końcu ruchu, czyli w momencie jego zatrzymania.
Tak z fizyki mi wychodzi
Wiem, że podwyżeszenie w NW tez ma być szybkie. Ale obniżenie w WN musi być nieco szybsze i dynamiczniejsze niż podwyższenie w NW czy niekoniecznie ?
Pytanie 2. To, że skręt WN jest "przyśpieszający" to wiadomo nie od dziś. Natomiast gdzieś tam słyszałem, że NW też jest skrętem "przyśpieszającym" (może nie tak jak WN) w stosunku do zwykłego ciętego. Tzn w poprawnie wykonanym też się trochę przyspiesza w odróżnieniu od zwykłego ciętego.
#29
Napisano 04 February 2010 - 19:29
#30
Napisano 09 February 2010 - 10:22
#31
Napisano 09 February 2010 - 21:09
także pomysł z filmikiem dobry
ja zamiast WN, nauczyłem się NW (oczywiście do ideału jeszcze daleko), dobrze jest to umieć, ale czy będę to stosował podczas normalnej, codziennej jazdy... okaże się
#32
Napisano 09 February 2010 - 22:38
a przy okazji bedziecie mogli sobie po mnie pojezdzic
pzdr
JW
#33
Napisano 10 February 2010 - 21:29
Może na kolejnym WSW skręcimy i zmontujemy
#34
Napisano 13 February 2010 - 12:22
#35
Napisano 13 February 2010 - 12:48
tylko że też mi się jakoś nie chce
#36
Napisano 13 February 2010 - 15:50