Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Prawdziwa Deska All Mountain Dla Zaawansowanego ;)


19 odpowiedzi w tym temacie

#1 Prze-m-ek

Prze-m-ek

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 9 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 16 January 2018 - 10:51

Hej,

 

Poszukuję prawdziwej deski all mountain dla zaawansowanego :)

Jeżdżę na jednej desce od 8 lat, dokładnie to na Voelkl Spade, kupiłem deskę do nauki i tak ją cały czas męczę... Wydaje mi się, że deska jest już mocno zużyta, nie daje już satysfakcji z jazdy :(

Przez deskę all mountain rozumiem, sprzęt który nie będzie według przysłowia do wszystkiego to i do niczego...

Chciałbym pojeździć na niej szybko na sztruksie, pojeździć poza trasą w puchu czy zabrać deskę na freeride, w parku po paru bolesnych upadkach i połamanych kościach nie planuję cudów, ale chciałbym czasem skoczyć jakąś M-kę, czy przejechać prostego boxa. Czy taka deska w ogóle istnieje? :)

 

Częstotliwość jazdy - średnio na sezon: tydzień w alpach + 10 razy Polska/Czechy, aktualnie Norwegia to i może z 30-40 dni na stoku będzie.

Wzrost 180, waga 85kg, wiązania Union Force z zeszłego roku.

 

z góry dzięki za pomoc :)

 

 


Użytkownik Prze-m-ek edytował ten post 16 January 2018 - 10:58


#2 l3wy

l3wy

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 283 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:Instruktor Rekreacji MENiS

Napisano 16 January 2018 - 11:24

Jeśli jeździsz dobrze to ja bym pomyślał o Capicie - Defenders of awesome. Decha bardzo solidnie jeździ, spoko w puch, za***ista do bardziej zaawansowanego freestyle. długość myslę 156 - 158 max. Dla mnie jako deska allmountain freestyle jedna ze zdecydowanie najlepszych. Drugą wizją byłby np never summer ripsaw też godny blat do jazdy, skoków, puchu. Długości podobnie jak z Capitą. 



#3 Marek S.

Marek S.

    Pro snołborder

  • Dystrybutor
  • 1542 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam