Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Szukam Ogarniętego Sklepu W Zakopanem Ze Sprzętem Snb


30 odpowiedzi w tym temacie

#1 azael

azael

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 29 grudzień 2017 - 13:59

Znacie może jakiś przyzwoity sklep ze sprzętem w Zakopanem? Około Krupówki same "wynalazki", a potrzebuje szybko kupić wiązania. W moich Flux DS strzelił pasek od strapa, a zapasowego kupić się nie da u dystrybutora. Tu cytat: "Nie sprzedaję wiązań na części" i przestroga dla ew. zainteresowanych. A może ktoś z Was ma na zbyciu miękkie ew. średniej twardości wiązania? Wyssane z palca przy użyciu Tapatalka

#2 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2639 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 29 grudzień 2017 - 15:57

W Zakopanem nie znam żadnych sklepów. Ale w Białce Tatrzańskiej masz już dwa. Zyg Zag I sklep z Burtonem patrząc górę stoku po prawej stronie.
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#3 azael

azael

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 29 grudzień 2017 - 17:02

W Zakopanem nie znam żadnych sklepów. Ale w Białce Tatrzańskiej masz już dwa. Zyg Zag I sklep z Burtonem patrząc górę stoku po prawej stronie.

O nich wiem ale nie zapuszczam się tam teraz, bo w tamtym kierunku jest jeden wielki korek. Jesteśmy prawie przy Kościelisku. Na razie kombinuję z wypożyczalniami.

Wyssane z palca przy użyciu Tapatalka



#4 maver

maver

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 92 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 29 grudzień 2017 - 17:04

który rocznik tych dsów masz? sam kiedyś chciałem kupić u morgana górny strap do swoich dsów 2014 i dostałem odpowiedź że można kupić ale cena za jeden w okolicy 250 - 300 zł..

jeśli morgan zmienił zdanie i nie ma części zapasowych co jest kuriozalne (choć już mnie nic nie zdziwi..) to napisz do fluxa usa oni zwykle dają części za darmo tylko trzeba sobie przesyłkę opłacić albo mieć kogoś w usa no ale to nie jest szybka opcja.. 

 

nie da rady dosztukować strap z innych wiązań np burka? w serwisach często mają różne części może coś się uda zdziałać. 



#5 azael

azael

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 29 grudzień 2017 - 17:20

który rocznik tych dsów masz? sam kiedyś chciałem kupić u morgana górny strap do swoich dsów 2014 i dostałem odpowiedź że można kupić ale cena za jeden w okolicy 250 - 300 zł..
jeśli morgan zmienił zdanie i nie ma części zapasowych co jest kuriozalne (choć już mnie nic nie zdziwi..) to napisz do fluxa usa oni zwykle dają części za darmo tylko trzeba sobie przesyłkę opłacić albo mieć kogoś w usa no ale to nie jest szybka opcja.. 
 
nie da rady dosztukować strap z innych wiązań np burka? w serwisach często mają różne części może coś się uda zdziałać. 

Właśnie mam ten rocznik 13/14.
Wiązania są ultra za***iste, ale Morgan... szkoda słów. Kontaktowałem się z USA ale jeszcze nie dotarły tajle do mojego kontaktu w Ameryce a pech dopadł mnie dziś. Na razie z poszukiwań nici. :-\
Nigdy więcej Fluxów!


Wyssane z palca przy użyciu Tapatalka



#6 Ypsi

Ypsi

    Zaawansowany snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPip
  • 679 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 29 grudzień 2017 - 18:28

Nie dostałeś zapasowych pasków do fluxów? Ja mam już drugie wiązania od nich i do każdych dostałem dostałem dwa paski, jeden z dołu i jeden z góry.


Jak chcesz to uciekaj ......................... Radzimy zostać !...

#7 maver

maver

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 92 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 29 grudzień 2017 - 23:14

paski do pompek są ale tych co trzymają strap z wiązaniem nie było nigdy w zestawie.

bardzo dziwna postawa Morgana.. 



#8 Ypsi

Ypsi

    Zaawansowany snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPip
  • 679 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 30 grudzień 2017 - 10:22

Aaa no to źle zrozumiałem :)

Zadzwoń do Siwego, może coś poradzi.


Jak chcesz to uciekaj ......................... Radzimy zostać !...

#9 Malo

Malo

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 166 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 30 grudzień 2017 - 10:41

Trafiło mi się niedawno to samo, tylko w modelu RL 13/14. Właśnie w Białce, przy odpinaniu strap odpadł. Na szczęście niedaleko ZygZak i chłopaki na szybko dopasowali Burtonowy pasek. Skontaktowałem się z Krakowem i dostałem 2szt. pasków (żeby było na zapas) po 20PLN za szt. Nie było żadnych problemów, że nie ma itd.

 

A paski wczoraj dostarczył kurier.

 

Załączone pliki



#10 dscrev

dscrev

    Kaś król parkietu

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 148 postów
  • Poziom zaawansowania:Instruktor Rekreacji MENiS

Napisano 30 grudzień 2017 - 11:23

Panowie,

Nie rozumiem po co ta spina. W sklepie mamy MNOSTWO części do fluxa.

Wystarczy wysłac nam na maila zdjęcie uszkodzonej części. Wtedy w okresie gwarancyjnym wysyłamy bez problemu nową część. 

Po okresie garancyjnym moża bez problemu taką część dokupić - wystarczy zgłoszenie mailowe ze zdjeciem.

Kurier jest u Was w zasadzie na drugi dzien.

 

wiec zanim zaczniemy siać ogólnopanujący ferment polecam zadzwonic do sklepu i zapytac ;)

 

Chcecie przez siwego? bedzie dluzej - bo siwy napisze do nas, wyslemy mu czesc a on wysle Wam.  2x przesylka. bez sensu.

 

Szczęśliwego Nowego Roku! 


Użytkownik dscrev edytował ten post 30 grudzień 2017 - 11:24

:ph34r:  nadworny internetowy snowboardzista  :ph34r:


#11 azael

azael

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 30 grudzień 2017 - 11:43

A to ciekawe, bo jak jeszcze były na gwarancji, to musiałem zrobić kupę zdjęć, a na swoje nieszczęście zrobiłem porządne makro żeby było wiadomo o co chodzi, to strapa nie dostałem, bo był "skatowany". Trzeba było telefonem... byłyby nie skatowane, więc gwarancję można między bajki włożyć. Morgan sam do mnie dzwonił i jedyne co chciał powiedzieć, to to że się nie da. Bez jaj. Pasek dopasowałem właśnie z Burka. Nie mam ochoty na bezsensowne gadki z dystrybutorem, który dba tylko o to żeby sprzedać. Dziwne jest to, że USA rozmowa była konkretna i 5 minut wszystko było jasne. Jedynie problem jest z wysyłką. Napiszę to jeszcze raz Flux, to wiązania najlepsze jakie miałem, ale szkoda że dystrybutor nie zapewnia obsługi posprzedażowej. Niech się uczą od Burka, Ride'a albo Coolspostu (Drake). Wstyd w dzisiejszych czasach. Wyssane z palca przy użyciu Tapatalka

#12 dscrev

dscrev

    Kaś król parkietu

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 148 postów
  • Poziom zaawansowania:Instruktor Rekreacji MENiS

Napisano 30 grudzień 2017 - 12:01

tak jak mowie :) czesci mamy mnostwo. bez problemow wysyłamy - flux zadbał o to zebysmy je juz mieli. wiec wystarczy mail i czesc pojawia sie u Ciebie :)


:ph34r:  nadworny internetowy snowboardzista  :ph34r:


#13 azael

azael

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 30 grudzień 2017 - 12:23

A spina pojawiła mi się teraz gdy przeczytałem jakie to może być proste, a w praktyce nie jest. Jeśli dystrybutor tak dobrze działa, to pewnie wie jak się ze mną skontaktować. PS Tylko nie chcę zaś słyszeć, że zajmą się mną prawnicy jeśli nie usunę niewygodnych dla dystrybutora postów. Wyssane z palca przy użyciu Tapatalka

#14 dscrev

dscrev

    Kaś król parkietu

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 148 postów
  • Poziom zaawansowania:Instruktor Rekreacji MENiS

Napisano 30 grudzień 2017 - 13:51

w tym sezonie flux przyszłał mnostw czesci. paski i inne czesci sa. Wiec po raz kolejny: nie ma problemow z czesciami :) jezeli nadal jestes zainteresowany aisz na lukasz@sklepsnowboardowy.pl bezposrednio do goscia od reklamacji. i sprawa załatwiona :) w srode bedziesz mial pasek :)


:ph34r:  nadworny internetowy snowboardzista  :ph34r:


#15 azael

azael

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 30 grudzień 2017 - 20:06

Zobaczymy... do czterech razy sztuka? Skąd taka nagła zmiana?

 

Trzy razy Morgan spuścił mnie po brzytwie. Jakie w takim razie jest stanowisko dystrybutora w odniesieniu do wspomnianych przeze mnie wcześniej problemów? Pisałem o tym tutaj:

http://adechade.com/...ux-pr/?p=103686

a po groźbach dystrybutora dodałem to:

http://adechade.com/...ux-pr/?p=103700

 

Chcę być dobrze zrozumiany, ten wątek miał dotyczyć całkiem innej sprawy.

Na pewno nie dotyczył spinania się z dystrybutorem, bo ja na Fluxa położyłem już przysłowiową "lagę", jestem za stary żeby dawać się nabijać w butelkę. Bezsensowne rozmowy telefoniczne i wciskanie kitu jak gówniarzowi. Nie mam zamiaru również psuć komuś biznesu, bo sam wiem jak trudno wyrobić sobie markę. Próbuję uświadomić dystrybutorowi, że jeżeli klient będzie zadowolony to wróci. A na tekst, że "nie sprzedajemy wiązań na części" oceńcie sami czy będę chciał znów wydać grubo ponad 1000 zł na jego sprzęt.

 

A może dystrybutor pochwali się jaką sumę zaśpiewał mi za zapasowe części miesiąc temu?



#16 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2639 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 30 grudzień 2017 - 21:12

Ceny pasków mogą być różne w zalezności kto sprzedaje.

Np ceny pasków Burtona mogę być

 

- sklep internetowy 10 PLN

- stacjonarny sklep nr. 1 - 30 PLN

- sklepy w Wawie - 20-30 PLN

 

wszytko zależy kto sprzedaje


"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#17 azael

azael

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 30 grudzień 2017 - 22:09

Ceny pasków mogą być różne w zalezności kto sprzedaje.

 

Ale tutaj mówimy o jednym sprzedającym i dwóch wersjach cen. Klient A i klient B?



#18 gula44

gula44

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 590 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:mam III klasę SITS PZS

Napisano 31 grudzień 2017 - 13:41

Ja tu popre troche azaela, bo gdy mi kiedys pękł cap strap to po wyjaśnieniu sprawy mogłem dokupić nowy FTM w sklepie bez problemu. Gdy na drugi rok chciałem dokupić drugi FTM na lewy but żeby były takie same też usłyszałem, że nie sprzedaje wiązań na części wiec jakaś taka pokręcona polityka firmy:)

 

Gdy pękła mi płyta znów nie dało sie nic zrobić, do czasu aż napisałem na forum ogłoszenie, że kupie Malavity i nie chce fluxów i nagle przyszedł mail i znów udało sie wszystko ekspresowo załatwic plus dostałem gratisowo paski 0_o

 

Zabawa w kotka i myszke, jak sie pokombinuje to sie dostaje od dystrybutora obsługe jakiej nawet burek nie zapewni, ale ciekawe ilu sie tak dało zbyć po pierwszym podejściu.


icon_users.png


#19 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2639 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 31 grudzień 2017 - 18:24

Panowie,

 

trudno mi w to wszytko wierzyć tym bardziej że sam znam Morgana osobiście i nawet coś tam u niego kupiłem (najlepszy zakup - ochronne spodenki Bliss z D3o)

Flux ma w Polsce dobre opinie i trudno mi zrozumiec czemu Morgan miałby iść takim działaniem w samodestrukcje tym bardziej że ogólnie wiadomo że Burton ma bardzo dobry serwis gwarancyjny i pogawaracyjny. 

 

Ja osobiście nie mam Fluxa bo Burton spełnia mije oczekiwania.

 

Jak na razie Burton gwarancyjnie mi wszystko wymieniał na nowe

- całe wiązania Genesis (I generacja)

- Capy w Malawitach

- Łyżki w innych Malavitach

- Łyżki w wiązkach CO2

- Całe Buty ION - trefny model :(

- raz pompka w Malavitach 

 

Sporo tego ale też człowiek sporo u nich kupuje.

 

Jak na razie zero reklamacji na deski Burtona:)


"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#20 azael

azael

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 120 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 31 grudzień 2017 - 19:07

ProDish, tu nie ma co wierzyć lub nie wierzyć, na wszystko jest udokumentowana korespondencja. Kupić jest prosto gorzej jest z egzekwowaniem pomocy serwisowej. Jak wytłumaczyć, że na początku grudnia za 4 paski i pompkę chcą połowę wartości wiązań, a po upublicznieniu problemów z częściami zapasowymi nagle są "dystrybutorem roku". Mnie taka dwulicowość cholernie spięła, a pytałem w tym wątku tylko o sklep w Zakopanem.

 

Wyjeżdżam na kilka dni na jeżdżenie i chciałem mieć poczucie bezpieczeństwa, że nie zmarnuję całego dnia latając za serwisem wiązań. No i pech, w połowie wyjazdu. Całe szczęście, że spotkałem przyjazną duszę i za browara dopasował pasek burka. Za miesiąc jadę do Austrii i co znów ryzykować? Bez sensu żeby mieć napinkę na urlopie.

Do tego czasu najprawdopodobniej będę śmigał w Malawitach, tak jak Ty. A przygoda z Flux... choć za***ista, będzie zakończona. Reasumując, "nie sprzedajemy wiązań na części, bo nie chcemy stałych klientów". Tylko taki wniosek w ich polityce mi się nasuwa.

 

Wnioski niech sobie wysunie każdy sam.