Deska Dająca Frajdę Z Jazdy Dla Zaawansowanych.
#21
Napisano 17 January 2018 - 19:30
#22
Napisano 17 January 2018 - 19:41
To z Ride (z ich desek tylko trzech modeli ukierunkowanych wyłączni na zjeżdżanie nie objeździłem) bardziej się nada Crook albo Kink. Na kinku miałem wrażenie jakby miał 3BT z bataleona/lobstera - tak wybaczał a przy tym oba ponadprzeciętnie jeżdżą.
Warpig jest specyficzną deską, warto byłoby objeździć. Jak TD się odbędzie to Ride najpewniej przyjedzie, albo podczas MPI w Zielu.
#23
Napisano 18 January 2018 - 09:47
Kurczę, mnie Burek w zakresie desek nie przekonuje. Ciuchy, buty, wiązania tak, deski... No jakoś nie mogę się przemóc, w dodatku nie lubię kanału, wolę zwykle inserty. Co do cambera, nieco trudniej najeżdża się boxy na płaskiej desce, i robi korekty w ostatniej chwili, niż na flacie/hybrydzie. Stąd decyzja, żeby jednak nie camber. No chyba, że jest jakiś camber, który daje takie poczucie luzu...
Czemu cię nie przekonuje ? Logo cię gryzie. Część desiw od Burka to naprawdę fajne blaty.
Kanał to nie problem a dobry dodatek. W zależości od wiązań deska może inaczej latać. EST - wygina się max po wiązaniami, RefLex - wygina sie mniej Klasyczne wiązania - już masz bardziej sztywną deskę.
Możesz wziąć Camber z podwiniętymi krawędziami na tailu i na nose lub hakaś hybryda bazująca na Camberze tj. RCR też się sprawdzi.
Burton...... No jak ty ... Za mało zajawkowy Ride Warpig
Jebać zajawkę. Ja potrzebuje deskę co mi pasuje w jeździe.
Dobrze że wspomniałeś o WarPigu. Cały świat się ją zachwyca a ja po testach nie odczułem jakiegoś WOW i WAŁ.
Są lepsze deski niż WARPIG.
Co do Kilroy Procces (camber) to slyszalem ostatnio same pozytywy wiec musze odbyc "jazde probna" ale rowniez Burek mnie nie przekonuje jesli chodzi o szyne i generalnie komercha.....ehhh
No ja (jako naczelny fan Burka) kupiłem Processa Kilroya w ciemno tj. po zapoznaniu się z recenzjami kupiłem
Niestety rozmiarówka jest słaba bo jest 155 a potem 159.
Ale przeznaczenie deski jest jasne więc wybrałem 155 (choć zawsze biorę 157-158)
Latałem na niej 2 dni i jestem happy. Napiszę wiecej po wyjeździe w Alpy next weel.
Camber nie jest badzo agresywny tj. nie odbija mocno ale jest wyczuwalny i mi to pasuje.
#24
Napisano 18 January 2018 - 23:45
Komercja - to akurat bzdura, każda z tych firm, oprócz zajawki, ma przynosić konkretny dochód, inaczej nikt by desek nie produkował.
SzymSzym, jeździłeś na FunKink, albo Global Warner lub ParkBoard, albo Sender z Lobstera? No i czy odczuwalna jest on plus asymetria fs/vs w blatach, które akurat to mają, czy można ten parametr spokojnie pominąć?
#25
Napisano 19 January 2018 - 09:02
#26
Napisano 19 January 2018 - 12:07
Użytkownik dudi_wroc edytował ten post 19 January 2018 - 12:07
#27
Napisano 19 January 2018 - 16:16
Prodi .. Ty jestes tak zagorzałym fanem Burtka, że sie przeprowadzasz tam gdzie Burton jest na topie ))))
Inaczej. Przeprowadziłem się tam gdzie można zarobić by kupić jak najwiecej od Burtona
A tak na poważnie to małe wyzwanie zawodowe, przygoda etc.
Niegdy nie przypuszczałem ze rosyjski mi się przyda.
Rosjanie to fanatycy sportów ziomowych.
#28
Napisano 19 January 2018 - 16:23
Never Summer Snowboards Store i nie tylko
snowboard, longboard, wiązania, ciuchy, akcesoria
www.boardshop.pl
www.boardshop.pl - facebook site - like it!
#29
Napisano 19 January 2018 - 16:30
Jamer, coś w wide jeszcze masz z tego sezonu?
Jaka różnica w jeździe między Funslinger, a Proto2? Na "papierze" to widzę, ale sama jazda? Trzyma ten naleśnik chociaż trochę?
#30
Napisano 19 January 2018 - 16:41
Never Summer Snowboards Store i nie tylko
snowboard, longboard, wiązania, ciuchy, akcesoria
www.boardshop.pl
www.boardshop.pl - facebook site - like it!
#31
Napisano 19 January 2018 - 17:01
#32
Napisano 19 January 2018 - 22:23
SzymSzym, jeździłeś na FunKink, albo Global Warner lub ParkBoard, albo Sender z Lobstera? No i czy odczuwalna jest on plus asymetria fs/vs w blatach, które akurat to mają, czy można ten parametr spokojnie pominąć?
Jeździłem na parkboardzie z Lobstera. Rocznik ten żółto pomarańczowo brązowy;) 2015?
Z asymetrykow jeździłem na Gnu RC i chyba Carbon credit tegorocznych to asymetria odczuwalna ale nie jakoś.mocno. W Ride Helix (zarówno.model sprzed paru lat jak.i tegoroczny objechane) to asymetrie wyraźniej czułem. Według mnie parametr istotny którego błędem byłoby pominąć.
Czy na plus? Ja chyba przyzwyczajony do tego samego promienia FS/bs i konserwatywny jestem ale przyznam że backside łatwiejszy. A tak to każdy co z nim rozmawiałem to z asymetrii i bs na helixie turbo.zadowolony