Znalazłem na stronie Burtona (https://www.burtonhe...arranty-process) :
"2 - Item bought from a store
Please take your Burton product that has developed a fault back to the dealer you bought the item from. If this is not possible, e.g. when you are on vacation or now live somewhere else, please find your closest authorized Burton Dealer and visit them with your claim. Please make sure you have a proof of purchase/receipt.
The shop will validate the claim and arrange everything directly with Burton."
Na stronie jest lokalizator dystrybutorów i wyszło mi:
-
1
Cool Sport
Ul. Loretanska 8Krakow, PL 31-116
1 mi.
-
2
Intersport
Ul. Zyblikiewicza 2Krakow, PL 31-029
1 mi.
-
3
3 Style Sport
Ul. Dabska 18nKrakow, PL 31-572
1 mi.
-
4
Backflip Snowboards
Balicka 93aKrakow, PL 30-149
3 mi.
-
5
Intersport
Zakopianska 62Krakow, PL 30-418
3 mi.
Tylko wydaje mi się że nie jest to aktualna lista. Z tego co się orientuje ten 1 na pewno nie funkcjonuje pod tym adresem (były 2 lokalizacje Cool Sportu Loretaństka i Zakopianka). 3Style wydaje mi się że nie zajmuje się Burtonem.
Jeżeli bym miał na to czas to bym wysłał tą deskę problem w tym że niedługo mam wyjazd i obawiam się że jeżeli proces reklamacji się przeciągnie to nie będę miał deski.