Skocz do zawarto┼Ťci




Zdj─Öcie
- - - - -

Union T.rice Rozmiar Wi─ůzania


10 odpowiedzi w tym temacie

#1 kozioł

kozioł

    Snołborder

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPip
  • 175 post├│w
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jako┼Ť si─Ö ┼Ťlizgam

Napisano 23 luty 2017 - 17:28

Lekko jeszcze rozgoryczony postaram się przekazać mała informacje dla potomnych.

A mianowicie mowa o wi─ůzaniach Union T.rice. 

Koniec sezonu obni┼╝ki, czas kupi─ç co┼Ť nowego czym by mo┼╝na zamieni─ç poczciwe cartele.

 

Pad┼éo na ww wi─ůzania. otwieram karton, wyjmuje, macam, no ┼éadne, ale pompki chodza wyra┼║nie gorzej niz w burku. Po prostu inaczej mo┼╝e ciut bardziej topornie.

Anglestrap mega twardy, ┼éyzka tez bardzo sztywna, lecz na skr─Öcenie sie do┼Ť─ç ┼éatwo poddaje. No ale koniec macania czas przymierzy─ç buta, duzego buta (burton Imperial 14) iiiii Czapa.

But na szeroko┼Ť─ç z wielka bied─ů a raczej na wcisk. Oczywi┼Ťcie wi─ůzania w wszelkich mo┼╝liwych miejscach ustawione na max size

 

5b4120a56501ece9med.jpg

 

656c555187a3f7abmed.jpg

 

3ae938d6898dcce4med.jpg

 

Po wci┼Ťni─Öciu buta w wi─ůzanie jako┼Ť tam siedzia┼é. Ale jakie zdziwienie jak sie okaza┼éo, ze paski na ostatnim oczku. A ┼éapi─ů co najwy┼╝ej za 4 z─ůbek. Samo zapi─Öcie przysporzy┼éo sporo problem├│w. Tutaj wi─ůzanie mia┼éem na stole, na stoku sobie tego za bardzo nie wyobra┼╝am, jedna r─Ök─ů mo┼╝emy zapomnie─ç ┼╝eby zapi─ů─ç, o zapinaniu na wyci─ůgu to juz w ogole, a samo zapiecie problematyczne przy tak du┼╝ym bucie. Zanim pompka zaczyna ci─ůgn─ů─ç trzeba do┼Ť─ç g┼é─Öboko w┼éo┼╝y─ç pasek, co przy tak ma┼éym zakresie ruch├│w przyprawi┼éo odrobin─Ö problem├│w.

 

Zdj─Öcie po zapi─Öciu juz anglestrapa, i do dosy─ç mocno.

 

a817bf00ba38383cmed.jpg

 

31025b1475513137med.jpg

 

I tak wygl─ůda sytuacja z ma┼éa skorup─ů Imperiali. 

Duzo ciekawiej jest z Deeluxe Empire juz mimo wszystko leciwe trzewiki. One na d┼éugo┼Ť─ç nie wesz┼éy wcale. Po prostu brak┼éo pask├│w. 

 

1a1b1099d966cc07med.jpg

 

 

samo wi─ůzanie wydaje sie by─ç ca┼ékiem w porz─ůdku, mo┼╝na powiedzie─ç ze paski trzymaj─ů i sie czepiam, owszem trzymaj─ů i owszem czepiam, teraz but by┼é w┼éo┼╝ony z wi─ůzaniem w r─Öce. Na stoku w r─Ökawicach z tak p├│┼║no "┼éapi─ůcymi" pompkami praktycznie nie do zrobienia.

 

 

 



#2 goliat79

goliat79

    Młody snołborder

  • Sno┼éborderzy
  • PipPip
  • 146 post├│w
  • Poziom zaawansowania:jako┼Ť si─Ö ┼Ťlizgam

Napisano 23 luty 2017 - 18:55

Tez mia┼éem taki problem genesis S i ION 41 wszystko na styk w domu jako┼Ť sie zapina ale na stoku to wyzwanie najlepiej mierzy─ç wszystko w sklepie czy pasuje.



#3 Don D┼╝onson

Don D┼╝onson

    Snołborder

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPip
  • 264 post├│w
  • Poziom zaawansowania:jako┼Ť si─Ö ┼Ťlizgam

Napisano 23 luty 2017 - 20:54

Jaki to rozmiar tych Union├│w?

#4 kozioł

kozioł

    Snołborder

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPip
  • 175 post├│w
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jako┼Ť si─Ö ┼Ťlizgam

Napisano 23 luty 2017 - 21:59

To chyba oczywiste, ze L dla rozmiaru 48 nikt by nie wpadl na pomysl M montowa─ç ­čśë

#5 Don D┼╝onson

Don D┼╝onson

    Snołborder

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPip
  • 264 post├│w
  • Poziom zaawansowania:jako┼Ť si─Ö ┼Ťlizgam

Napisano 23 luty 2017 - 22:51

A Union czasem nie ma jeszcze XLek?

Ok, m├│j b┼é─ůd teraz spojrza┼éem na stronie Uniona i faktycznie Lki najwi─Öksze.

Użytkownik Don Dżonson edytował ten post 23 luty 2017 - 23:08


#6 ZAPP

ZAPP

    Starszy snołborder

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPipPip
  • 417 post├│w
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 23 luty 2017 - 23:07

To ja podpowiem ┼╝e w┼éo┼╝enie nowego ION 42,5  - a to ma┼éa skorupa - do tegorocznych flux DS w rozmiarze M to masakra. ┼üy┼╝ka przy pi─Öcie jest tak waska ┼╝e buta musz─Ö wciska─ç na chama. Przy okazji wi─ůzanie wyciera buta  . Je┼║dzi┼éem te┼╝ przez 3 godziny w Driverach i wi─ůzanie uszkodzi┼éo buty. Mam te┼╝ tegoroczne XF i jest ok a nawet mam troch─Ö luzu pry pi─Öcie, Nie wiem ocb ale dla mnie flux spierdoli┼é spraw─Ö z t─ů szeroko┼Ťci─ů, wi─Öc ja polecam przymierzy─ç najpierw buta bo mo┼╝e trzeba b─Ödzie go potem wymienia─ç. Przymierza┼éem   DS z wcze┼Ťniejszych sezon├│w i tam nie by┼éo problemu


Użytkownik ZAPP edytował ten post 23 luty 2017 - 23:08

......don't eat yellow snow :) ......just ride....https://www.youtube....?v=bQmrb0_YY4U┬á


#7 praxx

praxx

    lo┼╝a szyderc├│w #1

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2745 post├│w
  • Poziom zaawansowania:jako┼Ť si─Ö ┼Ťlizgam

Napisano 24 luty 2017 - 00:05

Tez mia┼éem taki problem genesis S i ION 41 wszystko na styk w domu jako┼Ť sie zapina ale na stoku to wyzwanie najlepiej mierzy─ç wszystko w sklepie czy pasuje.

 

ion nie ma najmniejszej skorupy w kolekcji i nie jestem zdziwiony, ┼╝e jest deko za ma┼ée wi─ůzanie... niestety rozmiary graniczne s─ů najtrudniejsze do zgrania...
natomiast w kwestii g┼é├│wnego tematu, no c├│┼╝... z rozmiarem stopy 48 to bardziej bym si─Ö kierowa┼é w stron─Ö chodzenia boso po wodzie... niestety jest to raczej w ┼Ťwiecie snb extremalna historia i nie ma dziwne, ┼╝e promodel typa ze znacznie mniejsz─ů stop─ů, nie daje rady... 
lepsze wrogiem dobrego, jak mawiaj─ů staro┼╝ytni... skoro cartele bangla┼éy, to bym si─Ö tego trzyma┼é...  :bag:


  • ProDish lubi to
skręcamy w stronę białorusi... :ban: nie karmię trolla...

#8 kozioł

kozioł

    Snołborder

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPip
  • 175 post├│w
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jako┼Ť si─Ö ┼Ťlizgam

Napisano 24 luty 2017 - 07:04

No i tez wracam do carteli ­čśë
No i tez wracam do carteli ­čśë

#9 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2638 post├│w
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 24 luty 2017 - 09:02

lepsze wrogiem dobrego, jak mawiaj─ů staro┼╝ytni... skoro cartele bangla┼éy, to bym si─Ö tego trzyma┼é...  :bag:

 

Ja s┼éysza┼éem kiedy┼Ť od pewnego dziadka tak─ů formu┼ék─Ö "Po co szuka─ç w d*pie smaku"  :bag:  :bag:


  • praxx lubi to
"Je┼╝eli problem ma jakie┼Ť rozwi─ůzanie, to nie ma si─Ö o co martwi─ç, je┼╝eli rozwi─ůzania nie ma, to martwi─ç si─Ö nie ma sensu" - Dalajlama

#10 kozioł

kozioł

    Snołborder

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPip
  • 175 post├│w
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jako┼Ť si─Ö ┼Ťlizgam

Napisano 24 luty 2017 - 09:59

Madry to byl cz┼éowiek ­čśë­čśë ale na przysz┼éo┼Ť─ç moze komus sie przydac, jak hy wpadl na pomysl jednak tego smaku szukac. ­čśŐ

#11 praxx

praxx

    lo┼╝a szyderc├│w #1

  • Sno┼éborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2745 post├│w
  • Poziom zaawansowania:jako┼Ť si─Ö ┼Ťlizgam

Napisano 24 luty 2017 - 19:24

Ja s┼éysza┼éem kiedy┼Ť od pewnego dziadka tak─ů formu┼ék─Ö "Po co szuka─ç w d*pie smaku"  :bag:  :bag:

 

dobre... zapisuje na twardziela... ;)


skręcamy w stronę białorusi... :ban: nie karmię trolla...



Dodaj odpowied┼║