Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Zgubiona Pompka Burton - Gdzie Uderzyć ?


6 odpowiedzi w tym temacie

#1 md.sign

md.sign

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 326 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 06 January 2017 - 12:05

Panowie, jak w temacie...
Żona zgubiła pompkę do capstrapa przy burton stiletto...
Do kogo najlepiej się zwrócić , żeby możliwie szybko i bezproblemowo sprawę załatwić ( mam nadzieję, że nie bedzie problemu...)

#2 praxx

praxx

    loża szyderców #1

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2745 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 06 January 2017 - 12:28

w andorze..?
jak u nas to snow unit, albo jak we wro (dobrze kojarzę..?) to może distrikt ci pomoże...  O0


skręcamy w stronę białorusi... :ban: nie karmię trolla...

#3 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 06 January 2017 - 13:24

Kup przez neta http://kosmossklep.p...y_id=107&limit=
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#4 md.sign

md.sign

    Starszy snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPip
  • 326 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 06 January 2017 - 21:50

Zgubiona W Andorze .... właśnie jak poszedłem do serwisu kołować jakieś rozwiązanie tego problemu , to mi dźwignęli dechę ;)
Także było combo, ale jak zwykle wszystko przez baby...
Ok , dzięki - pójdę w pon do distriktu, a jak nie poradzą , to skorzystam z rady prodisha.

Użytkownik md.sign edytował ten post 06 January 2017 - 21:50


#5 xmazix

xmazix

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 71 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 08 January 2017 - 17:54

Kiedyś miałem problem z pompką w Missionach - napisałem bezpośrednio do Burtona na ich europejski mail serwisowy. Długo nie musiałem czekać na odpowiedź z pytaniem o mój adres, a po jakimś tygodniu przyszła do mnie przesyłka z nowiutką pompką (nawet z dwoma sztukami :) ). Tak więc jeśli nie ma jakiegoś zapalenia, to uderzaj bezpośrednio do nich, a dostaniesz za darmo.


  • ProDish lubi to

#6 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 08 January 2017 - 18:21

Kiedyś miałem problem z pompką w Missionach - napisałem bezpośrednio do Burtona na ich europejski mail serwisowy. Długo nie musiałem czekać na odpowiedź z pytaniem o mój adres, a po jakimś tygodniu przyszła do mnie przesyłka z nowiutką pompką (nawet z dwoma sztukami :) ). Tak więc jeśli nie ma jakiegoś zapalenia, to uderzaj bezpośrednio do nich, a dostaniesz za darmo.

 

Fajny pomysł. Muszę przetestować jak będę miał awarię. 


"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#7 xmazix

xmazix

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 71 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 08 January 2017 - 19:17

Fajny pomysł. Muszę przetestować jak będę miał awarię. 

 

Było to chyba dwa lata temu, więc mam nadzieję, że nadal tak to traktują. W nowych wiązaniach nie mogłem do końca dociągnąć pompki, odpuszczała za wcześnie. Kupione na wyprzedaży za pół ceny, ostatnia sztuka, więc jakoś nie miałem ochoty odsyłać do sklepu.

Ludzie z Burtona nie pytali o paragon, zdjęcie czy cokolwiek. Jedyny "minus", że pompka w innym kolorze i trochę inny kształt, więc dla estetów może opcja nie do końca idealna :)





Dodaj odpowiedź