Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Wyrwany Mechanizm Boa


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 tikey

tikey

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 1 postów
  • Poziom zaawansowania:wiem co to jest wn i kompensacyjny

Napisano 02 December 2016 - 19:28

Witam,

wyrwał mi się mechanizm BOA w prawie nieużywanych butach Salomon (2 razy w Alpach). Nie mam pomysłu co z tym zrobić - Salomon odrzucił reklamację.

Ma ktoś pomysł jak to naprawić?

 

Zdjęcie usterki w załączniku.

Załączone miniatury

  • IMG_20161016_184507.jpg


#2 SzymSzym

SzymSzym

    Starszy snołborder

  • Instruktorzy
  • 466 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 02 December 2016 - 19:57

ogarnij na stronie BOA jak wygląda w całości ten model pokrętła i jak go wyjąć z bazy. Mi to wygląda, że część pokrętła(mocująca) została w bazie, a większość wyrwana.  Na ich stronie masz też formularz, jak opiszesz problem to spora szansa według mnie, że Ci uznają i przyślą nowe :)



#3 siwex

siwex

    Zaawansowany snołborder

  • Dystrybutor
  • 921 postów
  • Poziom zaawansowania:Instruktor SITS PZS

Napisano 03 December 2016 - 10:39

Problemem może być znalezienie szewca,który wypruje stary system i wszyje nowy...


www.snow4life.pl
www.sklep.snow4life.pl
www.signalsnowboards.com
www.wainmanhawaii.com
skype:snow4life.pl

#4 SzymSzym

SzymSzym

    Starszy snołborder

  • Instruktorzy
  • 466 postów
  • Poziom zaawansowania:Międzynarodowy instruktor SITS - IVSI

Napisano 03 December 2016 - 12:12

Ja po zdjęciu nie jestem w stanie stwierdzić czy baza wszyta w buta jest naruszona, wydaje mi się że tylko wkładane pokrętło uszkodzone jest...



#5 lukkow

lukkow

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 96 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 14 January 2017 - 07:46

Hm to M3 system? 
Chyba zamówienie Boa nic nie pomoże. 

Trzonek bazy został w pokrętle tak ze zdjęcia wynika. A Boa sam mechanizm bez Bazy sprzedaje. 

Tikey z jakiej racji salomon odrzucił reklamację ?


Użytkownik lukkow edytował ten post 14 January 2017 - 08:02


#6 macias

macias

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 3 postów
  • Poziom zaawansowania:wiem co to jest wn i kompensacyjny

Napisano 20 January 2017 - 13:29

Możesz zamówić z ich strony cały mechanizm w ramach dożywotniej gwarancji, przyślą ci za free  (ja tak zrobiłem zaraz po zakupie butów, gdyby coś strzeliło na stoku zawsze mam komplet ze sobą)



#7 lukkow

lukkow

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 96 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 20 January 2017 - 15:09

ale całego nie zamówi nie mają tego w częsciach ;)



#8 synorad

synorad

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 1 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 22 March 2019 - 20:53

Siema,

Dzisiaj zaliczyłem bliźniaczą usterkę w moich butach do trialu: Hebo Tech Comp
Wyrwany trzonek z housingu, przy drugiej jeździe w butach i naprawdę luźno dopiętym wiązaniu (w tych butach nie ma potrzeby dopinać linek mocno, muszą pozostać elastyczne)

@tikey Jak zakończyła się sprawa reklamacji? Jaki powód podał Salomon?
 

@lukkow Co robić / jak żyć? Serio jakieś pomysły Panowie i Panie?

Wygląda mi to na wade fabryczną, ale jak to wytłumaczyć?

Średnio, bo propsowałem BOA, a teraz mam uziemione buty za 1.3k z niepewną reklamacją... 

Looking forward for your response,
Pozdro,
 





Dodaj odpowiedź