Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Gwarancja Pomoże ?


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 szymoński

szymoński

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 01 February 2016 - 22:17

Siema, dzisiaj na stoku walnęła mi pompka od wiązania burka malavita 2015. Po wpięciu szkity w wiązanie chciałem normalnie zapiąć wiązaniem, lecz niestety kawałek pompki został mi w ręce. Na wiązki mam jeszcze gwarancje, ale nie wiem czy nie uznają tego za uszkodzenie mechaniczne. Jeśli tak właśnie ma się stać, to jest szansa że kupię tą część osobno ? Zależy mi na czasie, bo miałem wyskoczyć na parę dni w góry a taki bubel wszystko mi komplikuje... 

Załączone miniatury

  • DSC_0917.JPG
  • DSC_0919.JPG


#2 slv

slv

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 521 postów
  • Poziom zaawansowania:wiem co to jest wn i kompensacyjny

Napisano 01 February 2016 - 22:52

No kolego, coś ostatnio czarna seria...

 

Moim zdaniem pisz od razu do burka i zobacz co odpowiedzą. Jak ja napisałem do dystrybutora Uniona to następnego dnia maiłem komplet pompek u siebie w domu. Może Burton też tak zadziała.



#3 szymoński

szymoński

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 02 February 2016 - 00:21

okej, spróbuje


No kolego, coś ostatnio czarna seria...

 

Moim zdaniem pisz od razu do burka i zobacz co odpowiedzą. Jak ja napisałem do dystrybutora Uniona to następnego dnia maiłem komplet pompek u siebie w domu. Może Burton też tak zadziała.

powiedz mi jeszcze gdzie pisałeś do uniona. na fejsie, przez email ?


Użytkownik szymoński edytował ten post 02 February 2016 - 00:21


#4 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 02 February 2016 - 01:59

Moim zdaniem Burek to uzna bez problemu.
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#5 slv

slv

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 521 postów
  • Poziom zaawansowania:wiem co to jest wn i kompensacyjny

Napisano 02 February 2016 - 07:23

Ja pisałem bezpośrednio do nich a de facto do sklepu skateshop.



#6 szymoński

szymoński

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 02 February 2016 - 10:25

I na drugi dzień miałeś nowa część? Kurde, zbyt piękne by było prawdziwe

#7 slv

slv

    Starszy snołborder

  • ModTeam
  • 521 postów
  • Poziom zaawansowania:wiem co to jest wn i kompensacyjny

Napisano 02 February 2016 - 10:42

Tak było... tym bardziej się zdziwiłem, że nie miałem wadliwych pompek a wymieniałem je na nowszy model - płynniej działający (za free).

 

Pogadaj z ProDishem jakim kanałem najlepiej uderzyć aby najszybciej załatwić sprawę ;)



#8 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 02 February 2016 - 10:51

Jak reklamować w Burtonie

 

Zależy od sklepu

- sklep dobry, działający od lat i spzredający od lat ma dużo części zamiennych i bezpośredni kontakt z Insbruckiem więc reklamację trawają maga, krótko

np. Sklep w wawie na Wale Miedzeszyńskim

- sklep słaby - który załatwia przez SNOW UNIT i czasem im sie nie chce. Tu może to trwać nawet jak w moim przypadku 6 tygodni na pompkę. np. sklep 3surf w Wawie. 

- Snow Unit - trudno mi ocenić ze względu na to że czasem do nich dużo piszę więc może inaczej mnie traktują choć dawno nic nie reklamowałem
 


  • slv lubi to
"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#9 szymoński

szymoński

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 02 February 2016 - 12:00

Kupiłem je w supersklepie, no to chyba mogę liczyć na szybką akcje?

#10 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 02 February 2016 - 12:43

Kupiłem je w supersklepie, no to chyba mogę liczyć na szybką akcje?

 

myśle że tak


"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#11 szymoński

szymoński

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 03 February 2016 - 09:54

No jednak prawdopodobnie nie. Dostałem odp, że mam im wysłać wiązanie, wraz z paragonem i reklamacja. Rzeczoznawca oceni to w przeciągu 2tyg i dostanę odp... To jest ta gwarancja burka W48? :|

#12 timon92

timon92

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 83 postów
  • Gadu-Gadu: Gadu-Gadu
  • Poziom zaawansowania:jezdze wn'em i kompensacyjnym

Napisano 03 February 2016 - 14:54

Pisz bezpośrednio do Burtona, powinni pomóc.

#13 ProDish

ProDish

    Pro snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2647 postów
  • Poziom zaawansowania:kompletnie zielony

Napisano 03 February 2016 - 17:41

No jednak prawdopodobnie nie. Dostałem odp, że mam im wysłać wiązanie, wraz z paragonem i reklamacja. Rzeczoznawca oceni to w przeciągu 2tyg i dostanę odp... To jest ta gwarancja burka W48? :|

 

W48 to tylko w USA :)

możesz spróbować wysłać zdjęcia wiązań, pompki i paragonu do Snow Unitu


"Jeżeli problem ma jakieś rozwiązanie, to nie ma się o co martwić, jeżeli rozwiązania nie ma, to martwić się nie ma sensu" - Dalajlama

#14 xmazix

xmazix

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 71 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 08 February 2016 - 18:18

Próbuj pisać bezpośrednio do Burtona do Innsbrucka. Swego czasu miałem problem z pompką w Missionach - po moim mailu wyjaśniającym co i jak zapytali tylko o adres i po jakimś tygodniu przyszła do mnie paczka z nową pompką. Nie chcieli paragonu, zdjęcia, ani żadnych innych cudów :)



#15 kowal

kowal

    Młody snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPip
  • 128 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 08 February 2016 - 18:30

Ja reklamowałem swoje spodnie w Snow Unit, pisałem z nimi przez Facebooka. Oczywiście bezproblemowo, bez żadnego, że z winy klienta czy coś :D

#16 szymoński

szymoński

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Poziom zaawansowania:umiem jeździć na krawędziach

Napisano 10 February 2016 - 12:31

Próbuj pisać bezpośrednio do Burtona do Innsbrucka. Swego czasu miałem problem z pompką w Missionach - po moim mailu wyjaśniającym co i jak zapytali tylko o adres i po jakimś tygodniu przyszła do mnie paczka z nową pompką. Nie chcieli paragonu, zdjęcia, ani żadnych innych cudów :)


Dokładnie taka sama sytuacja u mnie, sebek z burka napisał tylko o podanie adresu żeby mogli mi dostarczyć odpowiednią część. Zero pytań o gwarancję czy jak doszło do kolizji, za***ista sprawa



Dodaj odpowiedź