Siema ogarnia ktoś czy są jakieś różnice w tych butach między rocznikami ?
Niby 3 lata spora różnica - ale z opisów nie widzę żeby cokolwiek się zmieniło ?
Burton Imperial 2012 Vs 2015 - Różnice ?
#1
Napisano 14 October 2015 - 00:24
#2
Napisano 14 October 2015 - 09:40
Siema ogarnia ktoś czy są jakieś różnice w tych butach między rocznikami ?
Niby 3 lata spora różnica - ale z opisów nie widzę żeby cokolwiek się zmieniło ?
w miedzy czasie dołożyli
- Total Comfort, który niby ma dać ci poczucie że but jest już gotowy do jazdy i nie musi się rozbijać delikatnie a tak naprawdę w mom przypadku musiałem mierzyć kilka razy i kupiłem rozmiar mniejsze
- jest chyba nowa wkładka w bucie powodująca że jest cieplej - ważne dla zmarźlaków.
czyli małe poprawki
Dopiero w tym roku jest duża zmiana, modele 2015/16
- widze że nia ma tego cienkiego materiału pomiędzy górna i dolną częścią buta. No cóż dali to teraz w IONnie.
była to zaleta bo but się zaczyna łamać w tym właśnie miejscu
- no są nowe sznurówki. juz się nie mogę doczekac by je potestować ale .....pewnie za rok jak będę buty wymieniał
- but wew ma w górnej części rzepy zachodząe na siebie. patent z zeszłego roku w wyższych modelach - to akurat bym chciał miec.
Użytkownik ProDish edytował ten post 14 October 2015 - 09:41
#3
Napisano 14 October 2015 - 10:47
Dzięki za info.
Zmieniam właśnie buty na ten sezon. Obecnie mam Imperial z 2012 i myślałem nad...Imperialem 2015. Około 870 zł kosztują.
Nie miałem wiele butów na nogach ale w tych mi się jeździ świetnie i nie chce mi się nawet bawić w poszukiwania...
Te 2016 to już koszt około 1250 jakoś tak ? Troszkę to już jest...
#4
Napisano 14 October 2015 - 11:39
Dzięki za info.
Zmieniam właśnie buty na ten sezon. Obecnie mam Imperial z 2012 i myślałem nad...Imperialem 2015. Około 870 zł kosztują.Nie miałem wiele butów na nogach ale w tych mi się jeździ świetnie i nie chce mi się nawet bawić w poszukiwania...
Te 2016 to już koszt około 1250 jakoś tak ? Troszkę to już jest...
W zeszłym roku nówki kosztowały 1249 PLN. W tym roku jeszcze nie widziałem w sklepach. Ciekawe jaką cenę ustawił Burton mając na uwadzę wzrost kursu $
#5
Napisano 21 October 2015 - 00:47
Wziąłem te Imperiale za 869 zł, bez mierzenia bo nie mam możliwości niestety ale mam nadzieję że będą identyczne jak 2012.
#6
Napisano 22 November 2015 - 01:11
Dla mnie Imperial to była pomyłka. 3 sezony jeździłem, buty są do wywalenia albo do flattricków na Gubałówce. Rozbiły się totalnie, odkleiła się podeszwa, z zewnątrz wyglądają jak po 3 latach na budowie. Model 2012, czyli to samo co Twoje. Serio, nie miałeś z nimi problemów ?
#7
Napisano 22 November 2015 - 02:12
Nie miałem takich problemów - jedyne co mogę powiedzieć to że język wewnętrzny, ten materiał (tam gdzie rzepami w środku zapinasz) trochę się zmęczył.
Trochę powycierał się materiał w okolicach zaciągających się linek ale to akurat da się zrozumieć - i nie ma żadnego wpływu na użytkowanie.
Użytkownik Muniek edytował ten post 22 November 2015 - 02:13
#8
Napisano 22 November 2015 - 02:13
Hmm, to ciekawe z jakiego gównianego sortu były te moje Aż jutro zrobie zdjęcia. Czas mordowania pododbny jak u Ciebie, może troche mniej.
#9
Napisano 22 November 2015 - 14:14
Poka foto jestem ciekaw co to się podziało.
#10
Napisano 23 November 2015 - 15:13
#11
Napisano 23 November 2015 - 15:19
#12
Napisano 23 November 2015 - 15:39
No te podobnie, można w nich iść na dicho. Tak czy siak liczę, że Iony jednak 3 sezony wytrzymają z flexem Konrad w Backflipie mocno propsował ostatnio Salomony, może warto jednak olać te Burtony w końcu
#13
Napisano 23 November 2015 - 16:06
A tu czytam, że się rozklejają, a flex mniejszy niż w bamboszkach mojej babci.
No i jak żyć? Co kupić?
#14
Napisano 23 November 2015 - 17:47
Kurde naprawdę ci sie mocno rozleciały.
Ja mam ION'y z 2012 (ten sam rocznik) i jestem zadowolony.
Nic się nie psuje. Straciły flex to jasne ale mam na nich z 50 dni na śniegu.
Patrząc na twoje zdjęcie.
Czy przypadkiem podstawa wiązania jakoś nie wbija ci się w but. Widać jak by coś tam wyrywało podeszwę. To pewnie but nogi tyniej, co ?
Tam gdzie strzałki czerwone widać że podstawa wiązania zachacza jakoś o but. Lub pracuje cały czas przy jeździe.
Może za małe wiązania ?
Miałem podobnie ale w tylnej części buta z moimi starymi IONami. Cały tył miałem zryty na maksa.
#15
Napisano 23 November 2015 - 18:20
#16
Napisano 23 November 2015 - 18:25
ProDish, a na temat nowych Rulerów coś wiesz?
Niestety. Nie prowadzę niestety sklepu. A może powinienem
#17
Napisano 23 November 2015 - 18:32
Niestety. Nie prowadzę niestety sklepu. A może powinienem
paru klientów by się znalazło ;P
#18
Napisano 23 November 2015 - 19:27
Kurde naprawdę ci sie mocno rozleciały.
Ja mam ION'y z 2012 (ten sam rocznik) i jestem zadowolony.
Nic się nie psuje. Straciły flex to jasne ale mam na nich z 50 dni na śniegu.
Patrząc na twoje zdjęcie.
Czy przypadkiem podstawa wiązania jakoś nie wbija ci się w but. Widać jak by coś tam wyrywało podeszwę. To pewnie but nogi tyniej, co ?
Tam gdzie strzałki czerwone widać że podstawa wiązania zachacza jakoś o but. Lub pracuje cały czas przy jeździe.
Może za małe wiązania ?
Miałem podobnie ale w tylnej części buta z moimi starymi IONami. Cały tył miałem zryty na maksa.
Dam CI pochodzić w klapkach na TD
Co do wiązania... nie sądze. Teraz tego nie sprawdze, bo wiązania poszły w świat, ale to byly Targi XL, więc raczej nie było mowy o złym rozmiarze. Też sie raczej tam nic nie wbijało, cholera wie. Latać na bank nie latało.
But z tylnej nogi, właśnie sprawdziłem...na przedniej też się odkleiło na pięcie, tyle, że mniej to wszystko styrane.
#19
Napisano 23 November 2015 - 19:38
A może to były buty z tego sklepu http://www.butomania...meskie-260.html z kosmiczną rozmiarówką?
Przyznaj się
#20
Napisano 23 November 2015 - 20:01
Nope.