Przedni Pasek Wiązania Nie Dociska Buta (Wiązania Sp Rx720)
#1
Napisano 12 February 2014 - 19:08
Mam taki o to problem, że przedni pasek od wiązania nie dociska buta, "bimba"" sobie luźno , wszystkie możliwe śruby we wiązaniu są poprzestawiane do przodu. Jedynie został jeszcze biały pasek jak na 2 zdjęciu, który czystko hipotetycznie również można regulować, tylko nie mam pojęcia jak . Kółeczka na tym zdjęciu są oznaczone od dołu L,M,S ja czystko teoretycznie powinnam mieć S/M tylko jak to zmienić i czy to w ogóle jest możliwe? Czy, może po prostu ten zestaw ze sobą nie współgra i nic się nie da z tym zrobić?
#2
Napisano 12 February 2014 - 22:37
A nie jest tak, że w zależności od potrzebnej długości przycina się pasek za odpowiednim otworem?
Przełóż ten szary "grzybek" do innej dziurki i (bez montażu na desce) sprawdź czy się zapina i dobrze trzyma buta. Jeśli będzie OK to przytnij pasek za grzybkiem, pamiętając żeby zostawić dość miejsca aby nie osłabić paska, a jednocześnie aby nie wystawał za wiązanie. Widziałem kiedyś podobny patent i była tam narysowana linia cięcia. Przyjrzyj się czy i u Ciebie nie ma.
#3
Napisano 13 February 2014 - 09:08
* przed chwilą próbowałam to wycisnąć śrubokrętem i siedzi mimo, że użyłam sporej siły
Użytkownik izaw edytował ten post 13 February 2014 - 09:14
#6
Napisano 13 February 2014 - 11:03
Połóż pasek na płasko na blacie tak aby ten trzpień o mniejszej średnicy był na dole (pomiędzy paskiem a blatem) i zacznij dociskać palcami pasek dookoła trzpienia aż się schowa. Potem wyciągnięcie do końca powinno być formalnością
#9
Napisano 13 February 2014 - 14:36
Użytkownik Arec edytował ten post 13 February 2014 - 14:38
#10
Napisano 13 February 2014 - 15:03
Teraz jeszcze raz się przyglądnąłem wiązaniu i wygląda, że teoretycznie można dac go na cap-a ale budowa paska jest taka, że chwyci jedynie podeszwę buta i łatwo może się zsunąć. Wszystkie wiązania które do tej pory oglądałem a miały możliwoaść cap-owania to miały albo "daszek" (burton) albo pasek rozdzielony na 2 części (Flux, Union) tak aby trzymać czubek buta oraz jego górę.
Użytkownik slv edytował ten post 13 February 2014 - 15:21
#11
Napisano 13 February 2014 - 15:18
- Regulowany pedał gazu
- Strapy 3D- trwałe i wytrzymałe
- Regulacja długości pasków
- Capstrap - możliwość zapięcia dolnego strapa na czubku buta
- Płyta kompozytowa wzmacniana dodatkiem 20% fiberglasu - bardzo lekki i wyjątkowo wytrzymały materiał - to główna cecha odróżniająca zaawansowane wiązania od tanich i giętkich, łatwych do połamania wiązań z plastikową bazą
Użytkownik Arec edytował ten post 13 February 2014 - 15:20
#12
Napisano 13 February 2014 - 15:29
Tak czy inaczej, mając doświadczenia z takim strapem, chyba bym nie zaufał temu rozwiązaniu i "normalnie" zapinał.
#13
Napisano 13 February 2014 - 15:35
Przyznaje się, ze nie doczytałem specyfikacji bo patrzyłem na zdjęcia i zmylił mnie wygląd (bo miałem identycznie wyglądające strapy w moich pierwszych wiązaniach SP MFG)
Tak czy inaczej, mając doświadczenia z takim strapem, chyba bym nie zaufał temu rozwiązaniu i "normalnie" zapinał.
kwestia capstrapa i jego spadania nie zawsze oznacze winę samego capstrapa...
przykład...mój capstrap z rome390 bardzo dobrze trzymał buta head bo był wąski i bardziej spiczasty...a w butach cirrus miałem czubek nosa już szeroki i nie by tak spiczasty co powodowało od czasu do czasu jego spadanie...
Capstrapy zawsze lepiej będą trzymać buta bo można mocniej go dociągnąć bezboleśnie
Moim zdaniem niech koleżanka przetestuje i zapina na czubek buta ten capstrap...jeżeli będzie jej spadał w tedy niech zareaguje
pozdro
#15
Napisano 13 February 2014 - 16:35
Teraz jest wszystko ok
W załączeniu profil tego paska od wewnątrz. Jest też taka możliwość, że te wiązania mają może 2 wersje i/lub nowsze wersje są z capem (moje wiązania to model z 2010)
Użytkownik izaw edytował ten post 13 February 2014 - 16:52
#17
Napisano 13 February 2014 - 17:12
Fakt na tym pasku jest napisane tcs, czyli niby za cap może robić
Użytkownik izaw edytował ten post 13 February 2014 - 17:12
#18
Napisano 13 February 2014 - 17:35