Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Nowa Deska. Lib/ns/signal/?


48 odpowiedzi w tym temacie

#1 mb_1897

mb_1897

    Snołborder

  • Snołborderzy
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Poziom zaawansowania:jakoś się ślizgam

Napisano 23 November 2012 - 13:00

Elo, elo!

Czas powoli patrzeć za nowym desiwem.. Mimo, że często się nie udzielam na forum, to jestem tu prawie codziennie.. Przeczytałem setki wątków, a i tek nie wiem, co wybrać.. wiadomo, że najlepiej byłoby pojechać na TD (mam nadzieję, że w tym roku w końcu mi się to uda) przejechać się na wszystkim, porównać i kupić. Problem jest taki, że właściwie to co mnie interesuje na TD się nie pojawia..

Na desce jeżdżę już 5 sezonów. Mimo to zaliczam się do tych średniaków (pewnie i tak przeceniam swoje umiejętności, bo jestem samoukiem). Mam 178cm, waże 75kg, a rozmiar buta 43. Wiązki jakie posiadam to Union Force'y 12/13.

Deska w długości 153-155, do zabawy, ale dobrze trzymająca krawędż.

50% - jazda po stoku. Większość moich znajomych, a w tym moja dziewczyna, to sztacheciarze, tak więc muszą dawać rade w jeździe.

25% - puch. Wiadomo, jeśli jest. Ale zajarałem się tym mega. :excited:

25%- fs. Przy czym bardziej flat tricki niż poręcze. Metal omijam, bo skill słaby.. :wallie:

Nad długością myślałem o 154-155. Budżet operacyjny 1750 +/-.

Przed sezonem murowanym faworytem był Skate Banana lecz wyższa cena spycha go na opcje do przedyskutowania.

Deski:
- http://www.lib-tech....s/skate-banana/ 154
- http://neversummer.c...snowboards/evo/ 154
- http://neversummer.c...w/snowboards/sl 153 lub 155
- http://signalsnowboa...m/products/omni 153

Może Marek.S mógłby się wypowiedzieć czy dobry blat wybrałem z Liba. Czy lepszy może będzie TRS? Z tym że w grę wchodzi tylko używka bo nie mam tyle floty na nową.

Prosiłbym o doradzenie czegoś z Stepa bądź Endeavor’a. Marcin07 – doradzisz coś od siebie?

Jeśli nie pyknie siano to chyba postawie na zachwalane Patron Sensei. Ale to po objeżdżeniu desiwka na TD.