Hej,
orientuje się ktoś jaka firma ma w swojej ofercie gogle kompatybilne z okularami? Jestem już tak ślepy że bez okularów na śniegu nie widzę praktycznie żadnych różnic terenu.
Gogle Dla Okularnika
Rozpoczęty przez
Ryba
, 15 Sep 2012 07:28
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15 September 2012 - 07:28
Koko Jambo i do przodu! Bo świat jest piękny, a życie nie trwa wiecznie!
#2
Napisano 16 September 2012 - 13:09
Polecam soczewki kontaktowe i tradycyjne gogle.
Nic nie ogranicza pola widzenia, nie przesówa się a nosie, nie paruje itd
Nic nie ogranicza pola widzenia, nie przesówa się a nosie, nie paruje itd
#3
Napisano 16 September 2012 - 20:31
hahhahaha Ryba ty lepiej uważaj żebyś tych patzrałków nie połamał
Na przypale albo wcale:D
#4
Napisano 17 September 2012 - 13:00
Okulary + gogle to niestety ciągłe problemy z parowaniem, sprawdzone.
#5
Napisano 17 September 2012 - 13:07
Rybson... tylko soczewki... wszystkie inne wynalazki się nie sprawdzają
no board no fun!
#6
Napisano 17 September 2012 - 14:01
Z moim "rybim okiem" soczewki nie dadzą rady. Mogę mieć soczewki ale tzw twarde czyli mniejsza wygoda dla oczu... a ślepy jestem coraz bardziej
Koko Jambo i do przodu! Bo świat jest piękny, a życie nie trwa wiecznie!
#7
Napisano 17 September 2012 - 18:43
Mniej seksu Rybson, bo to na oczy szkodzi.
Pamiętam na TD jak szurałeś twarzoklatą po śniegu. Ciągle uważasz że jazda w brylach to dobry i bezbolesny pomysł ?
Jeśli musisz, to szukaj gogli z oznaczeniem OTG, np scott heli otg, czy smith otg (mają kilka modeli) i bacz by miały mega wentylację*.
Co prawda uvex** też ma (m.in. hurricane) ale to dziadostwo straszne.
Lepszym rozwiązaniem są prescription lenses jako , specjalne wstawki do
Jest pewne wyjście z sytuacji, aby nie jeździć w brylach z nałożonymi na nie goglami.
Nie widziałem żeby ktokolwiek w tym jeździł, ale każdy szklarz (czyt. okulista) powinien sobie z tym poradzić.
Opcja nazywa się prescription lenses / goggles i polega na specjalnej ramce (tzw. RX adaptor), do której dorabiasz szkła pod swoje oczy i osadzasz w goglach, czy nawet okularach sportowych.Smith ma w ofercie takie: http://smithoptics.e...X Adaptor/view/
I lepiej zgłębiaj ten temat, bo mam nadzieję że nie zapomniałeś o tym, że jeśli Ci gogle parują*, to z brylami już kompletnie nic nie zobaczysz ?
**zauważyłem że uvex majstruje z innym patentem i montuje szkła korekcyjne między szybami.
eeedit: a zamiast całego tego szamba, interesowałeś się laserową korekcją wzroku ?
Pamiętam na TD jak szurałeś twarzoklatą po śniegu. Ciągle uważasz że jazda w brylach to dobry i bezbolesny pomysł ?
Jeśli musisz, to szukaj gogli z oznaczeniem OTG, np scott heli otg, czy smith otg (mają kilka modeli) i bacz by miały mega wentylację*.
Co prawda uvex** też ma (m.in. hurricane) ale to dziadostwo straszne.
Lepszym rozwiązaniem są prescription lenses jako , specjalne wstawki do
Jest pewne wyjście z sytuacji, aby nie jeździć w brylach z nałożonymi na nie goglami.
Nie widziałem żeby ktokolwiek w tym jeździł, ale każdy szklarz (czyt. okulista) powinien sobie z tym poradzić.
Opcja nazywa się prescription lenses / goggles i polega na specjalnej ramce (tzw. RX adaptor), do której dorabiasz szkła pod swoje oczy i osadzasz w goglach, czy nawet okularach sportowych.Smith ma w ofercie takie: http://smithoptics.e...X Adaptor/view/
I lepiej zgłębiaj ten temat, bo mam nadzieję że nie zapomniałeś o tym, że jeśli Ci gogle parują*, to z brylami już kompletnie nic nie zobaczysz ?
**zauważyłem że uvex majstruje z innym patentem i montuje szkła korekcyjne między szybami.
eeedit: a zamiast całego tego szamba, interesowałeś się laserową korekcją wzroku ?
Użytkownik Joszu edytował ten post 17 September 2012 - 18:45
There's a natural mystic blowing through the air ...