Skocz do zawartości




Zdjęcie
- - - - -

Supair.Pl


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Klaudia

Klaudia

    Nowy na forum

  • Snołborderzy
  • Pip
  • 3 postów
  • Poziom zaawansowania:wiem co to jest wn i kompensacyjny

Napisano 22 March 2012 - 14:34

Witam, chciałabym napisać kilka słów o tym sklepie.
Zamówiłam w niedzielę buty snowboardowe, od razu z miejsca robiąc przelew. Poniedziałek dostaję maila, że nie wiedzą czy mają te buty na stanie. Dzwonię, facet tłumaczy, że po sezonie schowali wszystko w magazynie i musi iść sprawdzić. Wtorek dzwonię kolejny raz, przekazują mnie sobie z telefonu do telefonu, w końcu jakaś Pani mówi, że ten gość jest w magazynie i oddzwonią do mnie co z butami. To było ok godziny 11, do 17 próbowałam się dodzwonić, w końcu okazało się, że butów nie ma. (Więc czemu mają je w ofercie na stronie? nieważne). Proszę o jak najszybszy zwrot pieniędzy (400 zł, które jest mi potrzebne na wyjazd). Znam już chyba całą załogę pracowników i do nich numery, mam nawet numer głównej księgowej, która nie odbiera. Jest czwartek, jutro wyjeżdżam, a pieniędzy mi nie oddali. Pan powiedział, że jutro będą, księgowa zrobiła przelew.
nie polecam tego sklepu jeśli komuś, tak jak mi, zależy na czasie

Użytkownik Klaudia edytował ten post 22 March 2012 - 14:40